2018-11-03, 10:45
Medlem
De flesta feminister är för massinvandring av män från Mellanöstern. Detta låter ju helt ologiskt med tanke på att de vill ha jämlikhet mellan könen. Men de flesta av oss vet varför. Svenska feminister är nämligen inte för jämlikhet, de hatar vita män för att de är för snälla. De flesta svenska män går inte ihop med män från Mellanöstern, vilket feminister vet. Därför blir detta den perfekta hämnden, tror dem. Vad de inte verkar förstå är att det finns en extrem machokultur i Mellanöstern. Hur kommer feminister reagera om 20 år när Sverige är ett land för män, där kvinnor ska göra som de blir tillsagda?
Citera
2018-11-03, 10:48
Bannlyst
Vad tror du själv? Kvinnorna kommer komma krypande tillbaka och be oss rädda dom. När vi inte vet hur man slåss eller hur man krigar, eller påstår att vi är rädda - då kommer kvinnorna be oss att "man up". Det är det som gör mest ont.
Citera
2018-11-03, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrykontro
De flesta feminister är för massinvandring av män från Mellanöstern. Detta låter ju helt ologiskt med tanke på att de vill ha jämlikhet mellan könen. Men de flesta av oss vet varför. Svenska feminister är nämligen inte för jämlikhet, de hatar vita män för att de är för snälla. De flesta svenska män går inte ihop med män från Mellanöstern, vilket feminister vet. Därför blir detta den perfekta hämnden, tror dem. Vad de inte verkar förstå är att det finns en extrem machokultur i Mellanöstern. Hur kommer feminister reagera om 20 år när Sverige är ett land för män, där kvinnor ska göra som de blir tillsagda?

Tror inte de är ute efter hämnd, de är bara helt enkelt så korkade och naiva.
Citera
2018-11-03, 10:51
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Densvartadildon
Vad tror du själv? Kvinnorna kommer komma krypande tillbaka och be oss rädda dom. När vi inte vet hur man slåss eller hur man krigar, eller påstår att vi är rädda - då kommer kvinnorna be oss att "man up". Det är det som gör mest ont.
Vi har haft en våldtäktsepidemi i minst 4 år nu och fortfarande inga större tecken på att dom ber om hjälp utan tvärtom vill dom ha mer och mer. Man vet att ideological subversion funkar när inte ens trauma biter på en.
Citera
2018-11-03, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Vi har haft en våldtäktsepidemi i minst 4 år nu och fortfarande inga större tecken på att dom ber om hjälp utan tvärtom vill dom ha mer och mer. Man vet att ideological subversion funkar när inte ens trauma biter på en.
Jag är inne på samma tanke
Citera
2018-11-03, 11:01
Medlem
Citat:
En person som har lobbat för massinvandring i många år, i nyktert och vuxet tillstånd, kommer inte få mycket hjälp från mig, det kan jag garantera dig. De kvinnor som inte har gjort det, och de är faktiskt många, dör jag för
Citera
2018-11-03, 11:07
Medlem
Kvinnorna kommer att anpassa sig som de alltid gör.
Citera
2018-11-03, 11:12
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Kvinnor är generellt lika mycket emot massinvandring som män, men kvinnor skulle aldrig säga det. Det är viktigare för dem att ge en bra fasad utåt och vara en del av konsensuskulturen. Det dag Islam slåt mot kvinnor i Svergie blir det förstås en chock, men rätt snabbt i takt med att Islam blir normaliserat och en del av konsensus så kommer kvinnor att acceptera den roll Islam ger dem så länge de flesta andra kvinnor också gör det.
Citera
2018-11-03, 11:21
Medlem
Citat:

Nja, jag tror mer på att de kommer att stå bredvid er, och sedan när inget händer gå över till den andra sidan.
Citera
2018-11-03, 12:25
Medlem
Det tror jag också. Precis som många norska kvinnor skaffade barn med tyska nazister.
Citera
2018-11-03, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Henrykontro
Det tror jag också. Precis som många norska kvinnor skaffade barn med tyska nazister.

Det låter illa men dessvärre vad jag också tror är sant. Den 'etniska' svenska kvinnan kommer finna sig att bli andra klassen medborgare. Inte nu men ge det 20 år.
Citera
2018-11-03, 16:45
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Det låter illa men dessvärre vad jag också tror är sant. Den 'etniska' svenska kvinnan kommer finna sig att bli andra klassen medborgare. Inte nu men ge det 20 år.

Ja man är så förbaskat trött på denna jädra cirkusen så det vore kanske för det bästa om någon bara tog befälet och styrde upp.
Vore dock bättre om svenska män kunde vakna upp ur sin soffposition och börja agera, istället för en massa "kulturberikare" gör det i slutändan.
Då har jag flyttat härifrån när det sker. Danmark ligger nära och bra. Gillar danskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in