Sitter nu med en icemat, har kört den i många många år nu och en grej jag verkligen inte gillar är att jag blir lätt svettig om handen om jag spelar något intensivt så musen fastnar till mellanåt.
Så det är något jag INTE vill ska hända på den nya.
Har bokstavligt talat 0 koll på mattor nuförtiden då jag som sagt haft denna klänod i tiotal år, från tidigt 2000 tal iaf.
Så vilka sorter finns det, tyg, annat? Som är bra till precision och att inte handsvett ska ådstakomma rörelsehinder.
Provat fett många mattor under åren och har en ganska klar bild av vad jag föredrar. En icemat har alltid varit det raka motsatta mot vad jag har gillat. Spelar bara CSGO och jag tycker det blir "svajjigt" med hårda mattor.
Använder SteelSeries Qck heavy i dagsläget och det är en av de bättre jag ägt tveklöst. Tjock och tung men samtidigt väldigt fin yta med bra glid
Älskar hårda mattor.. min steel började få bucklor efter typ 15 år. Hittade en hård plastmatta på dollarstore som var super för 80 spänn. Hade tänkt att köpa på mig en bunt.. men den verkar slutsåld när jag gick dit igen.
Tycker det är absurda priser för musmattor i övrigt.
Det enda negativa är väl att motivet är under all kritik. Om du kan bortse från det så är den ett givet köp! Skönt glid, perfekt storlek och grymt smidigt att man kan tvätta den.