Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-27, 12:28
  #805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
jamen klart dina pundarpolare gillar den något annat vore helt otänkbart..

Jag har inga pundarpolare. Jag är 35 år med två småbarn, bra jobb, stabil ekonomi, hus med trädgård och allt annat man vill ha Du är otroligt borta.
Citera
2018-12-21, 10:46
  #806
Avstängd
BurtSugarmanShows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Haha tack, "slipsfitta".. Jag är högutbildad men bor och jobbar i ett land där det är 25+C 10 månader om året, så t-shirt är det. En av mina tatueringar täcker hela underarmen och är synlig hela tiden. Så nej, jag döljer den absolut inte.

https://imgur.com/a/xNk47DJ

Ser ut som en brännskada eller som att du meckat med epa-traktorn hela dagen....grattis till en svinful tatuering!!
Citera
2018-12-26, 09:29
  #807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Ser ut som en brännskada eller som att du meckat med epa-traktorn hela dagen....grattis till en svinful tatuering!!

Oj nu blev jag ju jätteledsen att en random flashbackare kallade min tattuering skitful
Citera
2019-01-06, 03:10
  #808
Avstängd
BurtSugarmanShows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Haha tack, "slipsfitta".. Jag är högutbildad men bor och jobbar i ett land där det är 25+C 10 månader om året, så t-shirt är det. En av mina tatueringar täcker hela underarmen och är synlig hela tiden. Så nej, jag döljer den absolut inte.

https://imgur.com/a/xNk47DJ

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
gräsligt ful tatuering! grattis till att se ut som en mupp då...

Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Haha tack! Tur att både jag och min omgivning gillar den. Nu blev jag väldigt ledsen då en random person från FB inte gillade den

Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Ser ut som en brännskada eller som att du meckat med epa-traktorn hela dagen....grattis till en svinful tatuering!!

Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Oj nu blev jag ju jätteledsen att en random flashbackare kallade min tattuering skitful

Nja, vi var ju två iaf på ganska kort tid. Du verkar inte kunna räkna heller förutom dina läs och skrivsvårigheter. Det enda du verkar kunna(förutom att tatuera dig fult) är att upprepa ditt mantra om att "du har familj och tjänar mer än average" som en dement papegoja.

Du är verkligen ingen bra posterboy i kampanjen "Man är inte dum i huvudet för att man tatuerar sig"
Citera
2019-01-06, 03:24
  #809
Medlem
Lobstrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Haha tack, "slipsfitta".. Jag är högutbildad men bor och jobbar i ett land där det är 25+C 10 månader om året, så t-shirt är det. En av mina tatueringar täcker hela underarmen och är synlig hela tiden. Så nej, jag döljer den absolut inte.

https://imgur.com/a/xNk47DJ
Jag tycker din tattuering var skitsnygg betydligt mer orginell än en fjäril i svanken eller något som får dig att se ut som en maori-krigare...


Känner folk 40+ som tror att världen ska gå under när unga tattuerar sig OCH folk 40+ som har massor med gaddar. En har halva kroppen full av star wars gaddar. Han jobbar på bibliotek, rätt otippat kan jag tycka.
Citera
2019-01-06, 03:29
  #810
Medlem
Lobstrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Nja, vi var ju två iaf på ganska kort tid. Du verkar inte kunna räkna heller förutom dina läs och skrivsvårigheter. Det enda du verkar kunna(förutom att tatuera dig fult) är att upprepa ditt mantra om att "du har familj och tjänar mer än average" som en dement papegoja.

Du är verkligen ingen bra posterboy i kampanjen "Man är inte dum i huvudet för att man tatuerar sig"
Har du något att tillägga till debatten eller är du här för att kasta bajs på folk?

Vad är det som får er att hata tattueringar så innerligt? Dom bits inte och färgar inte av sig om du kommer emot.

Rent spontant kan jag nog känna att jag skulle välja en otattuerad kirurg framför en tattuerad om jag inte hade annat att gå på gällande en hjärtoperation men förmodligen är det fel sätt att tänka. Döm inte hunden efter håret.
Citera
2019-01-06, 05:05
  #811
Avstängd
BurtSugarmanShows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobstr
Har du något att tillägga till debatten eller är du här för att kasta bajs på folk?

Så bara för att vi står på motsatt sida i debatten så bidrar jag inte till den? Vad fan bidrog du själv med här?
Du tycker hans tatuering(observera stavningen) är fin, jag tycker inte det. Du tycker tatuerade(såg du?) personer är ok, jag tycker att dom ska sitta i läger.

På vilket sätt bidrar du men inte jag?
Citera
2019-01-06, 05:11
  #812
Medlem
Lobstrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Så bara för att vi står på motsatt sida i debatten så bidrar jag inte till den? Vad fan bidrog du själv med här?
Du tycker hans tatuering(observera stavningen) är fin, jag tycker inte det. Du tycker tatuerade(såg du?) personer är ok, jag tycker att dom ska sitta i läger.

På vilket sätt bidrar du men inte jag?
Du klippte ut en liten bit av mitt inlägg och frågade vad jag bidrog med?

Läs hela innan du blir arg!
Citera
2019-01-07, 09:54
  #813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Så bara för att vi står på motsatt sida i debatten så bidrar jag inte till den? Vad fan bidrog du själv med här?
Du tycker hans tatuering(observera stavningen) är fin, jag tycker inte det. Du tycker tatuerade(såg du?) personer är ok, jag tycker att dom ska sitta i läger.

På vilket sätt bidrar du men inte jag?

Att inte tycka om tatueringar är en sak, att fullständigt hata folk för att dom tatuerar sig är bara barnsligt. Pallar som sagt inte skriva något mer om detta, du får tro vad du själv vill. Du gör inte mitt liv bättre eller sämre Peace.
Citera
2019-01-07, 16:57
  #814
Avstängd
BurtSugarmanShows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Pallar som sagt inte skriva något mer om detta

Och ändå fortsätter du gång på gång? Du ÄR verkligen dum i hela huvudet.
Citera
2019-01-07, 16:59
  #815
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Och ändå fortsätter du gång på gång? Du ÄR verkligen dum i hela huvudet.

Det är din åsikt, likt min åsikt som är att du är efterbliven som vill skicka tatuerade till läger. Du måste ha ett väldigt tråkigt liv med så mycket hat
Citera
2019-01-07, 18:15
  #816
Medlem
De efterblivna svenska grisarna tatuerar sig för de saknar innehåll och mening i sitt liv.

Den svenska åsnan tänker: 'Om jag tatuerar en krumelur på min arm eller röv så kommer folk att se mig och jag kommer vara "unik" '.

Utlänningar från andra världsdelar är för det mesta inte lika korkade och degenererade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback