Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-27, 12:28
  #805
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
jamen klart dina pundarpolare gillar den något annat vore helt otänkbart..

Jag har inga pundarpolare. Jag är 35 år med två småbarn, bra jobb, stabil ekonomi, hus med trädgård och allt annat man vill ha Du är otroligt borta.
Citera
2018-12-21, 10:46
  #806
Avstängd
BurtSugarmanShows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Haha tack, "slipsfitta".. Jag är högutbildad men bor och jobbar i ett land där det är 25+C 10 månader om året, så t-shirt är det. En av mina tatueringar täcker hela underarmen och är synlig hela tiden. Så nej, jag döljer den absolut inte.

https://imgur.com/a/xNk47DJ

Ser ut som en brännskada eller som att du meckat med epa-traktorn hela dagen....grattis till en svinful tatuering!!
Citera
2018-12-26, 09:29
  #807
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Ser ut som en brännskada eller som att du meckat med epa-traktorn hela dagen....grattis till en svinful tatuering!!

Oj nu blev jag ju jätteledsen att en random flashbackare kallade min tattuering skitful
Citera
2019-01-06, 03:10
  #808
Avstängd
BurtSugarmanShows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Haha tack, "slipsfitta".. Jag är högutbildad men bor och jobbar i ett land där det är 25+C 10 månader om året, så t-shirt är det. En av mina tatueringar täcker hela underarmen och är synlig hela tiden. Så nej, jag döljer den absolut inte.

https://imgur.com/a/xNk47DJ

Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
gräsligt ful tatuering! grattis till att se ut som en mupp då...

Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz
Haha tack! Tur att både jag och min omgivning gillar den. Nu blev jag väldigt ledsen då en random person från FB inte gillade den

Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Ser ut som en brännskada eller som att du meckat med epa-traktorn hela dagen....grattis till en svinful tatuering!!

Citat:
Ursprungligen postat av Rawbiz