Citat:
https://www.expressen.se/noje/linda-lindorffs-hemliga-sexkrav-pa-bonderna/
Skulle inte bli förvånad om Simon är en av bönderna detta gäller, han verkar ju bubbla över på alla håll och kanter ovan vid tjejer som han är.
Skulle inte bli förvånad om Simon är en av bönderna detta gäller, han verkar ju bubbla över på alla håll och kanter ovan vid tjejer som han är.
Det lär vara mest vara en generell grej, även om Simon av årets deltagare är den mest troliga att testa på flera mer än via kyssar.
Citat:
Per: Fattar inte varför Madeleine är med i programmet när hon har så nära till svartsjuka, obehaglig brud utan självinsikt. Hoppas att Per väljer Sofie, så fin och genuin tjej.
Simon: Vad är det för tjejer han valt... Elin och Sara är två bimbos som bara vill synas i TV. Amanda verkar vara helt okej och hade kanske passat Simon, men kommer inte bli något om han hånglar med alla.
Susanna: Tror att Jim eller Tobias passat henne bäst, men lär väl bli Hannes.
Erik: Alltså tycker att fågelhataren Katrin är så töntig, fattar inte vad han ser i henne. Norrlands Caroline är ju klart bästa valet.
Simon: Vad är det för tjejer han valt... Elin och Sara är två bimbos som bara vill synas i TV. Amanda verkar vara helt okej och hade kanske passat Simon, men kommer inte bli något om han hånglar med alla.
Susanna: Tror att Jim eller Tobias passat henne bäst, men lär väl bli Hannes.
Erik: Alltså tycker att fågelhataren Katrin är så töntig, fattar inte vad han ser i henne. Norrlands Caroline är ju klart bästa valet.
Madeleine är skrämmande ja, mer svartsjuk deltagare var länge sen man såg. Hon vågar ju dessutom inte själv ta tjuren vid hornen utan låter andra göra det i hennes ställe så hon inte framstår som så på. Hoppas det var sista gången nån annan sprang hennes ärenden, det får inte dom andra tjejerna att framstå i så god dager direkt.
Beträffande Simon håller jag med till punkt och pricka. Att komma till en gård med kor och gnälla på att det luktar skit... Det är ju lite som att ha surströmmingsskiva och klaga på att det luktar surströmming, ingen hög intelligenskvot där inte.
Susanna har jag tippat på väljer Hannes sedan starten. Dock tror jag han kommer glida med mest fram till ett slutval för att hon känner att hon vet var hon har honom. Det skulle väl vara det som kan vara det som gör att det skiter sig isf, att han tröttnar på att inte få egentid medan hon vill testa dom andra och se vad det kan bli.
Hon bör ju säga till Hannes att hon vet vad hon känner isf så han inte drar.
Erik tror jag faktiskt väljer just fågelhaterskan. Om han nu inte vore så intresserad av henne hade han lätt kunnat välja nån annan och slippa lägga ner allt extra jobb på att bota den skräcken.
Citat:
Blåsta kanske, men de ser ju inte så tokiga ut. Bimbos brukar inte dras till töntar på bondgårdar, utan de vill ha "bad guys", vilket är väldigt förvånande, för de verkar ju genuint intresserade av Simon. Man går ju inte och köper nallar och presenter annars liksom. Mycket märkligt! Vad vill dessa?
Ser inte så tokiga ut?`Det är ju just det dom gör, totalt innehållslöst bakom ögonen, det finns bara en anledning till att dom medverkar och det är för tv-tiden som dom tror ska ge dom fördelar utanför BSF.
Citat:
Inte lik det minsta tycker jag...
Håller med dig angående fågeltjejen, varför söker man till en hönsbonde när man har fågelskräck?!? Tycke för övrigt Erik verkar rätt tråkig, svårt att få grepp om honom också. De borde haft någon äldre med istället och inte bara yngre bönder.
Undra vem det är som bor hos Susanna enligt folkbokföringen.
Håller med dig angående fågeltjejen, varför söker man till en hönsbonde när man har fågelskräck?!? Tycke för övrigt Erik verkar rätt tråkig, svårt att få grepp om honom också. De borde haft någon äldre med istället och inte bara yngre bönder.
Undra vem det är som bor hos Susanna enligt folkbokföringen.
När flyttade den personen som är skriven hos Susanna in?
Det är ju faktiskt inte helt omöjligt att det är någon annan ur brevhögen än dom vi sett heller.
Citat:
I ärlighetens namn kan man vara smal men ändå ha kurvor.
Man kan också vara smal och supertrevlig samtidigt som det finns tjockisar som är otrevliga.
Ingenting är svart eller vitt.
Har för övrigt blivit en trend i dag att all övervikt ska beskrivas som "kurvor" och "former".
Ibland är det direkt hälsofarligt med övervikt och inte speciellt attraktivt heller. Både bland Pers och Magnus tjejer så finns det ett par som hade behövt gå ner en hel del i vikt.
Sen är det väldigt individuellt också. Sofie och Moa tycker jag har en naturlig skönhet som skiner igenom, oavsett deras vikt. De är fina som de är.
Man kan också vara smal och supertrevlig samtidigt som det finns tjockisar som är otrevliga.
Ingenting är svart eller vitt.
Har för övrigt blivit en trend i dag att all övervikt ska beskrivas som "kurvor" och "former".
Ibland är det direkt hälsofarligt med övervikt och inte speciellt attraktivt heller. Både bland Pers och Magnus tjejer så finns det ett par som hade behövt gå ner en hel del i vikt.
Sen är det väldigt individuellt också. Sofie och Moa tycker jag har en naturlig skönhet som skiner igenom, oavsett deras vikt. De är fina som de är.
Bra sagt, det finns helt enkelt en enkel förklaring till människors skönhet och det är hur dom är som personer. Den man tycker är absolut vackrast vid en första anblick kan efter ett enda samtal bli otroligt oattraktiv om denne visar sig ha en personlighet som är lika vidrig som maginfluensa.
Sedan kan en som man kanske inte faller pladask för utseendemässigt väga upp allt med en fantastisk personlighet som gör att utseendet växer.
Detta oavsett om det är en kvinna som är snygg enligt "samhällets normer" eller en mer överviktig tjej etc.
Citat:
Ja, lite åt det hållet. Dom verkar mest jaga forna tiders "bar-turnéer" för dokusåpa-kändisar jobb med sin medverkan mer än något annat.
I övrigt verkar Marie nu verkligen ha fastnat för Tore. Hon sa ju "Det verkar som Tore är förtjust i mig, och det hoppas jag verkligen att han är" Det kan man ju inte tyda på annat sätt än att hon är lite småförtjust i honom med om inte annat.
Det blir intressant nästa vecka när Christer ska konfrontera henne med att Tore fick dejten.
Alireza har fortsatt inte sagt något alls.
. Visst var det Moa han pussade på i trailern inför nästa vecka?