• 12 937 online
  • 1 194 355 medlemmar
  • 61 874 555 inlägg
2018-10-20, 01:24
Medlem
Hjälp med photoshop

Hej!

Jag är mamma till en 9 månaders bebis. Jag har börjat fota honom och ha gjort olika dekoration nä han fyllde 8 och 9 månader. Jag saknar 1 till 7 månader och behöve hjälp med Photoshop. För er som är duktiga kommer säkert ta 10 min men för mig tar det evighet. Om jag ger er 7 bilder och 7 dekorationer skulle ni kunna byta bakgrunden etc så att istället för en annan bebis så blir det hans bild?
Snälla jag är så behov av hjälp :-(
Citera
2018-10-20, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunshineabc
Hej!

Jag är mamma till en 9 månaders bebis. Jag har börjat fota honom och ha gjort olika dekoration nä han fyllde 8 och 9 månader. Jag saknar 1 till 7 månader och behöve hjälp med Photoshop. För er som är duktiga kommer säkert ta 10 min men för mig tar det evighet. Om jag ger er 7 bilder och 7 dekorationer skulle ni kunna byta bakgrunden etc så att istället för en annan bebis så blir det hans bild?
Snälla jag är så behov av hjälp :-(
Hur tänker du dig det rent praktiskt. Tror du att din unge kommer att se ut som en 1 månads barn genom att byta bakgrund?
Citera
2018-10-20, 11:28
Medlem
Caspern50s avatar
Jag använder bildredigeringsprogrammet Affinity Photo där man kan byta ansikte mot annat, men då behöver jag bakgrundsbilden och alla ansiksbilderna. Du kan PM:a mig bilderna så gör jag ett utkast så får du se om det blev som du önskade.
Citera
2018-10-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Han där borta
Hur tänker du dig det rent praktiskt. Tror du att din unge kommer att se ut som en 1 månads barn genom att byta bakgrund?
Självklart så har jag hans 1 månads, 2 mm bilder. Annars hade varit som du säger ))
Citera
2018-10-20, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caspern50
Jag använder bildredigeringsprogrammet Affinity Photo där man kan byta ansikte mot annat, men då behöver jag bakgrundsbilden och alla ansiksbilderna. Du kan PM:a mig bilderna så gör jag ett utkast så får du se om det blev som du önskade.
Jaha va snäll du är :-) Jag skickar gärna så får du se om du kan hjälpa mig :-)
Citera
2018-10-20, 21:12
Medlem
Caspern50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunshineabc
Jaha va snäll du är :-) Jag skickar gärna så får du se om du kan hjälpa mig :-)

OK, PM:a en av bilderna och bakgrundsbilden så testar vi med dom så återkommer jag när utkastet är klart någon gång i morgon.
Citera