2018-10-20, 17:35
Medlem
Hej alla,

Min pappa har tappat sitt hår hans bröder också. Jag är 23 år jag har alltid haft tunt hår men nu börjar verkligen känna att det blir tunnare med åren har fortfarande mycket hår så jag kan styla det med vax men vill inte tappa mer ^^.

Finns det något sätt som kan stoppa min håravfall?

Sökte lite och kom fram till denna produkt provexin men det är blandade reviews. Finns det någon annan produkt som fungerar eller en metod.

Tack
Citera
2018-10-20, 17:40
Medlem
VanligtNamns avatar
Försök att acceptera det så slipper du år av dåligt självförtroende och massvis med pengar bortkastade.

Förstår att det är jobbigt att bli av med håret. Se till att spara pengar och gör en hårtransplantation istället för att slänga massa pengar i sjön och lida av biverkningar.
Citera
2018-10-20, 17:46
Medlem
Be din läkare att skriva ut proscar eller propecia. Finasteride kallas det.
Har vart känt ganska länge i den civiliserade världen.

Eller så kan du sluta runka. Det funkar ochså..
Citera
2018-10-20, 17:47
Medlem
Tungsmets avatar
Blir med stor sannolikhet att raka skallen eller pröjsa för en hårtransplanation, 99% av dessa hårväxt-produkter fungerar inte, och om det skulle vara så att det funkar så kommer problemen ofta tillbaka (ibland ännu värre än de var innan) när man slutar använda dom.
Senast redigerad av Tungsmet 2018-10-20 kl. 17:54.
Citera
2018-10-20, 17:50
Medlem
jagnickars avatar
Är det på de normala ställena dvs mitt på huvudet samt "vikarna" som du börjar få tunnt hår? Kontakta en läkare och se om det finns något som de kan skriva ut som ev kan fördröja håravtappandet för när du har tappat håret kan du inte få tillbaka det.

Sen som någon annan sa, börja spara till en hårtransplantation. Det finns även något som kallas för hårtatuering man kan ha om man passar i väldigt kort (i princip snaggat). Då blir det ingen direkt synlig flint i det snaggade.
Citera
2018-10-20, 17:57
Medlem
Vaxa!
Citera
2018-10-20, 17:58
Medlem
Bordellmoderns avatar
Bara skaffa tupé eller en hårtransplantation senare.

Se Wayne Rooney, han är jättejättesnygg nuförtiden! Tog hår från röven hans om jag minnes rätt.
Citera
2018-10-20, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanligtNamn
Försök att acceptera det så slipper du år av dåligt självförtroende och massvis med pengar bortkastade.

Förstår att det är jobbigt att bli av med håret. Se till att spara pengar och gör en hårtransplantation istället för att slänga massa pengar i sjön och lida av biverkningar.

hårtransplantation har jag tänkt på åker ner till Turkiet och gör det där så sjukt sjukt mycket billigare än i Sverige och ger ett fantastiskt resultat.
Citera
2018-10-20, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagnickar
Är det på de normala ställena dvs mitt på huvudet samt "vikarna" som du börjar få tunnt hår? Kontakta en läkare och se om det finns något som de kan skriva ut som ev kan fördröja håravtappandet för när du har tappat håret kan du inte få tillbaka det.

Sen som någon annan sa, börja spara till en hårtransplantation. Det finns även något som kallas för hårtatuering man kan ha om man passar i väldigt kort (i princip snaggat). Då blir det ingen direkt synlig flint i det snaggade.

mitt hår har varit tunt överallt... det är inte som att jag har en ett specifikt område där det syns man måste komma ganska nära att se det.

Tänkte om det finns produkter som kan hjälpa innan det är försent
Citera
2018-10-20, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woodboo
hårtransplantation har jag tänkt på åker ner till Turkiet och gör det där så sjukt sjukt mycket billigare än i Sverige och ger ett fantastiskt resultat.

Så du har svarat på din egen trådstart. Åk till Turkiet och kom tillbaka med 100 gånger värre problem än du redan har.
Citera
2018-10-20, 19:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bordellmodern
Se Wayne Rooney, han är jättejättesnygg nuförtiden! Tog hår från röven hans om jag minnes rätt.

Hår från röven eller ej Rooney blir fan aldrig nånsin snygg.

Propecia är jättedyrt och bortkastade pengar. Många tjejer tycker om flintskalliga killar. Tänk på alla pengar du kommer att spara genom livet till shampoo och frisör.
Senast redigerad av Edmonton 2018-10-20 kl. 19:28.
Citera
2018-10-20, 19:08
Medlem
Utbuads avatar
Var inte orolig,det som försvinner på huvudet kommer ut i öron och näsa med åren
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in