• 41 738 online
  • 1 193 790 medlemmar
  • 61 855 309 inlägg
Igår, 13:58
Medlem
DangerDooms avatar
Jag sätter nog spoiler, än lite för tidigt att spekulera och prata om senaste kapitlet!
Tycker vi fortsätter med det till respekt för de som än inte har läst avsnittet!

Citera
Igår, 15:34
Medlem
DangerDooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Jag sätter nog spoiler, än lite för tidigt att spekulera och prata om senaste kapitlet!
Tycker vi fortsätter med det till respekt för de som än inte har läst avsnittet!

Rackarns, hann inte ändra men vad jag tänkte lägga till:

Citera
Igår, 17:28
Medlem
OnePieceGarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DangerDoom
Rackarns, hann inte ändra men vad jag tänkte lägga till:

Hehe, det vore faktiskt kul om det vore så. Han är någon sjuk blandning av alltihop.

Citera
Idag, 00:23
Medlem
Domyojis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnePieceGarp
Hehe, det vore faktiskt kul om det vore så. Han är någon sjuk blandning av alltihop.

Citera
Idag, 14:48
Medlem
OnePieceGarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji

Nu blev det lite lagg så jag råkade dubbelposta så jag använder detta inlägg till att ytterligare kommentera det du skrev.

En sak med drakar är att de associeras med kontroll över vädret, särskilt orientaliska drakar, också därav namnet på Luffys farsa som ju lär ja vindfrukten. Men å andra sidan kanske han är en drake som har någon sätt kan kontrollera vädret också. Jag menar det finns inte så många jättestarka typer i revolutioära armen. Även om Sabo är next in line med ljusa framtidsutsikter på att vara ledare i framtiden tror jag Hack var starkare (dock före han fick mera mera) då denna är mästare i fishman karate och fishman jujitsu och dessutom var hans tränare. Hack ör riktigt rippad och han stoppade en stor gladiators attack utan minsta ansträngning. Nog för att Sabo är stark men på det stora hela räcker det inte med vad vi sett från revolutionärerna hittills (såvida de inre har mer arsenal och manskap). Att dragon är en drake som kan kontrollera vädret vore dock någonting att kunna hänga i julgranen
Senast redigerad av OnePieceGarp Idag kl. 15:24.
Citera
Idag, 14:51
Medlem
OnePieceGarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domyoji

Han ser ut som en oni, det får man allt säga. Jag skulle säga att onis kan prata på samma sätt som Oars och hans ras eller minkar kan. Men han har ingen djävulsfeukt, annars hade han redan dött vid det här laget efter alla självmordsförsök , vilket är pretty obvious. Jag skulle säga att han är en wanidrake som blandats med en oni. Kanske ett experiment av WG.

Infoga gärna en bild på en ryuu, jag såg bara en massa strunt och annan anime
Senast redigerad av OnePieceGarp Idag kl. 14:53.
Citera
Idag, 15:23
Medlem
J-dillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnePieceGarp
Han ser ut som en oni, det får man allt säga. Jag skulle säga att onis kan prata på samma sätt som Oars och hans ras eller minkar kan. Men han har ingen djävulsfeukt, annars hade han redan dött vid det här laget efter alla självmordsförsök , vilket är pretty obvious. Jag skulle säga att han är en wanidrake som blandats med en oni. Kanske ett experiment av WG.

Infoga gärna en bild på en ryuu, jag såg bara en massa strunt och annan anime

Söker man på "Ryujin"så får man fram att det är en havsdrakgud inom japansk mytologi.

Bild 1
Bild 2
Citera
Idag, 15:30
Medlem
OnePieceGarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Söker man på "Ryujin"så får man fram att det är en havsdrakgud inom japansk mytologi.

Bild 1
Bild 2

Omg! Helt otroligt, jävligt bra fynd! Då är han säkert en sådan Ryūjin då det står på Will att de kan förvandlas till människor. Genom experiment kanske wg gjort om hans mänskliga form till en oni
Senast redigerad av OnePieceGarp Idag kl. 15:33.
Citera