• 34 973 online
  • 1 193 790 medlemmar
  • 61 849 536 inlägg
2018-10-18, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
För övrigt - sa han kippos istället för kippis?

Vad betyder något av dom?
Citera
2018-10-18, 12:40
Medlem
miloudots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peoparteno
Vad betyder något av dom?

Det betyder "skål" på finska.
Citera
2018-10-18, 17:16
Medlem
ticas_1s avatar
Bögen med en utstrålning som en gråsten, hade han mjukisbyxor på dejten? När dom krånglade på sig jackorna såg det nämligen så ut?! 🤔
Citera
2018-10-18, 17:51
Medlem
pinsamt jämfört med brittiska programmet .
Citera
Igår, 10:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag tror att du lider av den sedvanliga svenskfientliga jantelagen, symtomet där man inte kan ta ett inköpt format för bara vad det är, utan det är antingen fejk eller sämre för att det är en uppföljare till något, den orubbliga tröttsamma utgångspunkten,
Du har nog inte dejtat många gånger. Om du hade kunde du jämfört din dejt med säsong 2 del 1 på TV.

Du har nog inte varit många gånger i UK. Om du varit det hade du känt till engelsmännens stora förmåga att umgås via t.ex puben flera kvällar i veckan. När svensken sitter hemma ensam och tittar på TV. Syntes väldigt tydligt i svenska säsong 1. Som bortblåst i Säsong 2.
Citera
Igår, 13:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Du har nog inte dejtat många gånger. Om du hade kunde du jämfört din dejt med säsong 2 del 1 på TV.

Du har nog inte varit många gånger i UK. Om du varit det hade du känt till engelsmännens stora förmåga att umgås via t.ex puben flera kvällar i veckan. När svensken sitter hemma ensam och tittar på TV. Syntes väldigt tydligt i svenska säsong 1. Som bortblåst i Säsong 2.
Jag fattar inte vad du menar syntes i säsong 1 som nu är bortblåst?
Citera
Igår, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag fattar inte vad du menar syntes i säsong 1 som nu är bortblåst?
Det syntes väldigt tydligt i S1 att svenskarna är tristare och mindre sociala på en dejt än engelsmän, därför var programmet tristare. Denna skillnad försvann i S2 del 1, vi får se om den håller i sig. Jag tror fortfarande del 1 innehöll mycket fake.
Citera
Igår, 15:52
Medlem
jay.simpsons avatar
Den homosexuella mannen var verkligen oförskämd. Visst att det inte finns någon kemi det ursäktar inte att man inte kan vara social för en stund och sen säga hej då. Uppskatta det faktum att den andra personen kom med en gåva. Den andra bögen bör få en ny dejt. Det kunde dock vara värre

https://youtu.be/bX_Ttnp-mKA
Citera
Igår, 19:25
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det syntes väldigt tydligt i S1 att svenskarna är tristare och mindre sociala på en dejt än engelsmän, därför var programmet tristare. Denna skillnad försvann i S2 del 1, vi får se om den håller i sig. Jag tror fortfarande del 1 innehöll mycket fake.
Så saxofånhallicken & tukannäbbs-drickaren blev för mycket för dig, vi ska se på måndag om du får 1 rätt

Det är alltså manliga statister, men tjejerna får vara vanligt folk i säsong 2?
Citera