2018-10-16, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jingler
Där uppgav mannen att den unga kvinnan medverkat i den påstådda sexuella akten.

– Jag frågade ”Är det skönt?” vid flera tillfällen och hon svarade ”mmm”. Det var liksom inga problem. Hon var med på det, sa mannen i förhör.

Det tror jag allt han gjorde. Jag hade också knullat henne för ett par månader på kåken. Inte nu, men om jag var i Glenns ålder. LÄTT!

Fast om hon svarar "mmmm" känns det mer som hon är obekväm med situationen än att det skulle vara skönt för henne. Som hon blir påtvingad det. Jag tror nog mer på att han våldtog henne och försöker rädda sitt eget skinn. Han har fru varför ger man sig då på en 17-åring? Han har uppenbart inte alla hästar hemma i stallet.
Citera
2018-10-16, 16:53
Medlem
Filbankens avatar
HÄKTNINGSPROMEMORIA, aktbilaga 6 (hemlig, maskad version)
https://minfil.com/jbockej7bf/Stockholms_TR_B_13985-18_Aktbil_6_Maskad_version_pdf
Citera
2018-10-16, 16:54
Medlem
Stockmokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pumpking
Då fick vi det på papper också. Känns det inte ganska onödigt att kalla en 58-åring för "60-årsåldern"? "En man i 55-60-årsåldern" hade väl ändå fungerat utan problem?
Tänkte samma, är ju missinformerande. Vad är deras syfte med det undrar jag ?
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Om nu advokaten hennes säger att det "tydligt syns att han begår ett brott" så borde det innebära någon typ av motvärn, eller så svävar advokaten bara iväg i önsketänkande (i förhållande till målets utgång, i.e.).
Såvida det inte är nån massfritz, fast denna bedragerska skulle ju ta paus
Senast redigerad av Stockmokk 2018-10-16 kl. 16:57.
Citera
2018-10-16, 16:55
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
Fast om hon svarar "mmmm" känns det mer som hon är obekväm med situationen än att det skulle vara skönt för henne. Som hon blir påtvingad det. Jag tror nog mer på att han våldtog henne och försöker rädda sitt eget skinn. Han har fru varför ger man sig då på en 17-åring? Han har uppenbart inte alla hästar hemma i stallet.

Jag har inte sagt att jag inte tror att han våldtog henne för det tror jag att han gjorde. Precis jag tror också hon var obekväm och rädd och säkert lite onykter. Fyfan..
Citera
2018-10-16, 16:55
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Om nu advokaten hennes säger att det "tydligt syns att han begår ett brott" så borde det innebära någon typ av motvärn, eller så svävar advokaten bara iväg i önsketänkande (i förhållande till målets utgång, i.e.).

För advokatens del räcker det nog med det syns att flickan sätter upp handen som ett stopptecken för att advokaten ska anse att "tydligt syns"; "om inte en hand i luften är tecken nog på ett 'stopp' vad gäller då, frågar jag rätten...?"
Citera
2018-10-16, 16:56
Medlem
Citat:

– Jag frågade ”Är det skönt?” vid flera tillfällen och hon svarade ”mmm”. Det var liksom inga problem. Hon var med på det, sa mannen i förhör.

Det tror jag allt han gjorde. Jag hade också knullat henne för ett par månader på kåken. Inte nu, men om jag var i Glenns ålder. LÄTT!

Jag kanske har fel. Tyckte jag läste någon formulering i stil med "Akt att likställa med samlag bla bla".

Glenn ångrar sig nog rätt rejält idag
Citera
2018-10-16, 16:57
Medlem
Jinglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bitcoinkung
Hon hade ju inte gått ut med ny bild på Insta i söndags om hon blivit våldtagen.

Fast hon skriver ju "Gärna lite (massa) extra styrka" så det är högst troligt att det är henne det handlar om.
Citera
2018-10-16, 16:58
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Det verkar jobba en ung tjej pa Monika's cafe (fyllde 21 i somras).
Citera
2018-10-16, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpie
För advokatens del räcker det nog med det syns att flickan sätter upp handen som ett stopptecken för att advokaten ska anse att "tydligt syns"; "om inte en hand i luften är tecken nog på ett 'stopp' vad gäller då, frågar jag rätten...?"

Så det är filminspelat?!! Helt otroligt.
Bra och äckligt på samma gång.
Men bra bevisbörda.
Citera
2018-10-16, 17:00
Medlem
Filbankens avatar
Yttrande från advokat Eva Möller
https://minfil.com/oep2kbj5b2/Stockholms_TR_B13985-18_Aktbil_13_pdf

Utskrift av belastningsregisterutdrag
https://minfil.com/E4p8k9j3b6/Stockholms_TR_B13985-18_Aktbil_15_pdf
Citera
Medlem
Vobblers avatar
Citat:

Låter ju som att han har pillat lite och fått ett par sömndruckna stön tillbaka. Sen har hon väl vaknat upp ur fylledimman och sett farbror Gl*nns svettiga nylle och då var det färdigpullat.

Bill Cosby style alltså. Men vi får hoppas att GS inte hade droppat benso i tösens glas.
Citera
Medlem
Står ju klart och tydligt i häktningspromemorian att BO är under 18 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in