2018-10-16, 16:35
Medlem
Våldtäkt eller inte, kanske ett halvtyst medgivande som ändrades till motvillighet på några sekunder och vips hade hon blivit våldtagen? Ser ju hyfsat stabil ut som våldtagen på Instagram där hon söker styrkekramar. Olaglig sex hursom, kanske eller definitivt. Det enda vi egentligen vet är att Glenn Schiller varit otrogen mot sin fru, eller är det vanligt förekommande i deras relation? Oavsett utgång hoppas jag allt som kommer fram är sant. Vem som ligger med vem eller varför kan man bara spekulera i. Men börjar man fingra på en 17-åring när man är lyckligt gift samtidigt som frun är hemma i deras gemensamma bostad undrar man ju om personen inte är riktigt klok eller bara ordentligt kåt. Förmodligen både och.
Citera
2018-10-16, 16:37
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeverGonnaGiveYoUp
Det står såhär om man går via Facebooks hemsida:

https://i.imgur.com/nwSwrxG.png

Sure, desktop-versionen ligger efter, inget konstigt med det. Varsågod till den mer uppdaterade siffran.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Hennes morbror är vän med Glenn Schiller på facebook, exakt hur de känner varandra är oklart. Det har även ryktats att HF skulle ha jobbat på Glenns frus café. Det verkar iofs rimligt att en ung tjej får ett sånt jobb genom familjekontakter, men jag har inte sett nån bekräftelse eller källa här i tråden. Dessutom hittar jag ingenting som tyder på att hon bott i Stockholm varken innan eller att artistkarriären började. Inte helt omöjligt att hon skulle ha sommarjobbat i Stockholm men borde synas några spår på hennes Instagram om det.

Men det finns någon sorts koppling till Glenn, och hon var bevisligen på besök i Stockholm den natten. Att BO sov över tyder på att hon var inrest tillfälligt. Så det finns en del som tyder på att det är HF, men inga starka bevis.

GS styvbarn är jämngamla med HF måste vara dom som har övertygat henne att sova över där.
Citera
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Googlingarna på Glenn Schiller är ju dock efter folk som läst denna tråd och inte journalister.

Gm är inte Glenn schiller.
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Du var inte skeptisk. Du avfärdade G.S som BO helt och hållet. Man måste ha på fötterna för att kunna avfärda som du gör.
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Måste man verkligen det? När det kommer till spekulationer handlar det ju först och främst om att fria istället för att fälla. I detta fall var det helt enkelt lättare för mig att fria grundat på FAKTAN att personen i fråga inte har någon lägenhet norr om Stockholm.
Ja det måste man. Du får inte avfärda en hypotes fullständigt inför andra innan den går att avfärda. Stackars jävla dumhuvud.
Citera
2018-10-16, 16:38
Medlem
Jarvsofakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
3 086 här med

Min mobilapp ger två olika siffror beroende på var man kollar.

https://imgur.com/a/lQJDkJx
Citera
2018-10-16, 16:39
Medlem
Om ni kollar på HF instagram så har hon svarat på många kommentarer under hennes senaste bild när folk kommenterat om henne och tvekar på att man skulle sitta och göra det om detta precis hade hänt i helgen.
Citera
Medlem
Dagboksblad GS
https://minfil.com/Oal8k2jdb4/Stockholms_TR_B_13985-18_Dagboksblad_2018-10-16_pdf
Citera
Medlem
Om BO nu inte länge är under 18 år så behöver det ju inte vara HF. Då finns det ju massor att välja mellan.
Det enda man vet då är att BO har medverkat framgångsrikt i ett tv-program.
Eller hur?
Citera
2018-10-16, 16:44
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Om jag anser tidningarna vinklar fel och inte skriver om t ex UEFA-guldet...får jag inte göra det utan att idiotförklaras i efterhand?

Att nämna UEFA-guldet skulle nog avslöjat GS rätt kvickt och efter Timell och badtunnan är skandalpressen troligen både lite mer svävande på och utelämnande av detaljer.
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
– Av lyckliga omständigheter finns det en bevisning bestående av en inspelning där det tydligt syns att han gjort sig skyldigt till brott, säger Ismo Salmi, kvinnans målsägarbiträde.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/Xw1bL7/fotbollsprofil-haktas--misstankt-for-valdtakt

"Syns", inte "hörs" alltså. Då måste det gått våldsamt till...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Korinne
Om BO nu inte länge är under 18 år så behöver det ju inte vara HF. Då finns det ju massor att välja mellan.
Det enda man vet då är att BO har medverkat framgångsrikt i ett tv-program.
Eller hur?

målsägande har åtagit sig advokat från göteborg vilket tyder på att BO är ifrån de trakterna och HF var i idol studion i stockholm i fredags och hon slutade 2a förra året i idol + hon är från göteborgtrakten
Citera
2018-10-16, 16:45
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ox86
Dagboksblad GS
https://minfil.com/Oal8k2jdb4/Stockholms_TR_B_13985-18_Dagboksblad_2018-10-16_pdf

Då fick vi det på papper också. Känns det inte ganska onödigt att kalla en 58-åring för "60-årsåldern"? "En man i 55-60-årsåldern" hade väl ändå fungerat utan problem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in