2018-10-16, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av meadowbrook
Skriker fan våldtäkt om den blicken. Men jag hoppas ju inte att det är så, såklart.

Vad menar du? https://www.instagram.com/p/BkYLkZNl8J7/?hl=en&taken-by=monikaahlberg
Citera
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Det står i Expressen att hon kom med vin, choklad och ost hem till dem. Och är under 18. Det låter ju superkrångligt att nån som är under 18 tar med vin hem till ett 60-årigt par. Hon får ju inte ens köpa det lagligt. Vinet borde ju de isåfall ha stått för kan man tänka.
Börjar bli riktigt spännande det här, synd man jobbar. Hade hellre suttit hemma med popcorn.
Citera
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Skum grej. Både han och frun är födda i mars, så det kan inte vara för att fira någon av deras födelsedag i alla fall. #metoo-honungsfälla, klantigt riggad?

Kan du utveckla hur du tänker?

/Provokatör

PS Vi måste även hålla i minnet att fotbollsprofilen fortfarande är misstänkt, han är inte dömd, inte ens på långa vägar.
Citera
2018-10-16, 11:45
Medlem
nittonhundrafyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderMC
Nu känns ju en deltagare som gått hyfsat långt i: leta dance, mello, Paradise hotel eller typ talang aktuell? Som dessutom är under 18.. vem f*n kan de va??

Vi får väl hoppas att de inte släpper in någon i Paradise Hotel som är under 18...
Citera
2018-10-16, 11:47
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör

/Provokatör

PS Vi måste även hålla i minnet att fotbollsprofilen fortfarande är misstänkt, han är inte dömd, inte ens på långa vägar.
Inte att det skulle ligga en "#metoo-liga" bakom det hela, men att flickan själv kanske ville sätta dit honom, av någon anledning, kanske tidigare kladd och äckel-beteende? Men, jag ser nu att hon inte ensam gick hem till paret, de var ett större sällskap som käkade.
Citera
2018-10-16, 11:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör

/Provokatör

Ja men verkar ju ha erkänt att han gjort något som en tjej under 18 tycker är skönt med frun sovandes i lägenheten. Skitstövel är han dömd till av mig.
Citera
2018-10-16, 11:48
Medlem
För mig är det här en sån skandal.
Jag tycker så synd om frun som äntligen tagit steget ur ett långt destruktivt äktenskap med en (enligt hans egna bok) snuskgubbe och nu gift och lycklig sig med en annan....
Citera
2018-10-16, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oshin.cantwell
Vad menar du? https://www.instagram.com/p/BkYLkZNl8J7/?hl=en&taken-by=monikaahlberg
Nja, han ser vl ganska snäll ut. Om han har gjort det hör han till den grupp av män som saknar omdömesförmåga. De flesta män, jag pratar riktiga karlar, har en spärr, även när de är berusade.
Citera
2018-10-16, 11:50
Medlem
F3ttans avatar
Någon som mailat TR?
Citera
2018-10-16, 11:50
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja men verkar ju ha erkänt att han gjort något som en tjej under 18 tycker är skönt med frun sovandes i lägenheten. Skitstövel är han dömd till av mig.
Ja, ett äckelbeteende att sätta sig på sängkanten och kommentera att hon har tjocka kläder på sig när hon sover. Han är 60, hon under 18 år. Man undrar lite hur de levt sina liv, kanske hade de ofta tonårsflickor som sover över eller så var detta enda gången...
Citera
2018-10-16, 11:53
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Skum grej. Både han och frun är födda i mars, så det kan inte vara för att fira någon av deras födelsedag i alla fall. #metoo-honungsfälla, klantigt riggad?

Edit: Ser nu att det står att det var flera personer än dessa tre på middagen.

(expressen.se)

Att hon sov över tycker jag verkar annorlunda. Bor hon inte i Sthlm? Eller var hon så full att hon inte klarade av att ta sig hem?

Tycker synd om Monika med tanke på att han har erkänt att sex har förekommit även om han påstår att det är frivilligt. Han har ju utan tvekan varit otrogen mot henne. Hon har definitivt otur med sina män.
Citera
2018-10-16, 11:55
Medlem
Jag trodde att han skulle vara jättefull eller tagit droger.
Att göra en sån här sak i sina sinnets fulla bruk är ju helt sjukt!
En 18-årig tjej!
Frun sover bredvid!
Nygift och "lycklig"!

Hur kan man vara så sjuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här