2018-10-15, 18:49
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
För något år sedan var hon med i dejtingprogrammet "För känd för kärlek" där hon dejtade före detta Paradise Hotell-deltagaren Calle Åberg.

"Jag ångrar ingenting", säger Michelle.

Aha, är hon en dokusåpa-vandrings-deltagare? Ja, då kan man ju förvänta sig att hon kan ställa till en del saker.
Citera
2018-10-15, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.O.Stolp
Ikväll kör svenska Bachelor, eller "Bachelor: När leken blev allvar", igång på 7:an kl 21.00.

Pär Nilsson, 33, från Bollnäs är ungkarlen som ska försöka hitta sin livspartner och 24 kvinnor ska försöka snärja honom.

Frågan är hur det funkar. Alla tjejer verkar sjukt taggade och intresserade av den rätt medelmåttige Per. Han ser väl trevlig ut och så, men inte mer. Whats the catch? Får dom en enorm prissumma?

Är det ett lycka koncept öht eller bara trams?

Här är alla deltagare:

Alexandra Genmark, 26 (från Falsterbo, bor i Malmö),
Amanda Löfqvist, 27 (från Trelleborg, bor i Stockholm),
Angelica Bauer, 32 (Linköping),
Angelica Sjövik, 29 (från Trosa, bor i Stockholm),
Annefrid Johansson, 25 (från Göteborg, bor i Stockholm),
Camilla Johansson, 25 (Stockholm),
Caroline Sveistrup, 29 (från Göteborg, bor i Stockholm),
Fatima L Kamara, 25 (Flen),
Klara Lind, 27 (Stockholm),
Linda Sverin, 30 (Gävle),
Louise Nevhage, 24 (från Skåne, bor i Halmstad),
Margareta Moberg, 40 (Stockholm),
Maria Haddadi, 23 (från Lund, bor i Stockholm),
Maria Jonsson, 37 (Lidköping),
Maria Lodenborg, 29 (från Växjö, bor i Stockholm),
Michaela Graffner, 23 (Södertälje),
Mika Nordin, 29 (Stockholm),
Natalie Sconfienza, 28 (Stockholm),
Rebecca Stenström, 29 (Eksjö),
Rüya Ugur, 29 (från Dalarna, bor i Uppsala),
Sandra Andersson, 24 (från Skåne, bor i Stockholm),
Sarah Forslund, 36 (från Skutskär, bor i Gävle),
Veronica Ulander, 27 (från Härnösand, bor i Stockholm),
Åsa Isaksson Anundi, 35 (från Hudiksvall, bor i Stockholm).
Han ser inte svensk ut.
Citera
2018-10-15, 21:44
Medlem
RobertoSavianos avatar
Slump att typ alla är "undersköterskor" eller liknande? Losers hela bunten när det kommer till tjejerna.

Sen fattar jag inte hur en polis kan vara årets bachelor? Ska det inte vara en sjukt framgångsrik (rik) snubbe som är det? Istället har man plockat en kille med ett lågstatusyrke med dålig lön.
Senast redigerad av RobertoSaviano 2018-10-15 kl. 21:55.
Citera
2018-10-15, 23:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RobertoSaviano
Slump att typ alla är "undersköterskor" eller liknande? Losers hela bunten när det kommer till tjejerna.

Sen fattar jag inte hur en polis kan vara årets bachelor? Ska det inte vara en sjukt framgångsrik (rik) snubbe som är det? Istället har man plockat en kille med ett lågstatusyrke med dålig lön.

De har nog gått på linjen att många brudar tänder på män i uniform och hela den grejen?!?
Citera
2018-10-16, 09:46
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattemaks
De har nog gått på linjen att många brudar tänder på män i uniform och hela den grejen?!?

Kanske. Känns som många av tjejerna som skulle kunna tänka sig att medverka i ett sånt här program har gått "Vård och Omsorgsprogrammet" på gymnasiet d.v.s. helt utan ambitioner i livet.
Citera
2018-10-16, 19:22
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egon.Ramasotti
Han ser inte svensk ut.
Varför?
Citera
2018-10-16, 22:14
Medlem
Patrik2108s avatar
Lydia är faktiskt rätt fin. En annan av mina favoriter är Hedvig Friberg som verkar komma in i matchen framöver (baserat på trailer). Hevig har en mer lågmäld profil än de övriga och jag tror hon kommer gå långt, tillsammans med bla. med Lydia då.
Citera
2018-10-17, 11:29
Medlem
Citat:
Kanske. Känns som många av tjejerna som skulle kunna tänka sig att medverka i ett sånt här program har gått "Vård och Omsorgsprogrammet" på gymnasiet d.v.s. helt utan ambitioner i livet.

Varför skulle högt utbildade tjejer satsa på en polis? Känns konstigt att så många vill tävla om en polis, var finns alla dessa beundrarinnor för alla andra poliser på gatan? Många är säkert med p g a en gratis semester (lyx för en fattiglapp) och i förhoppning om att bli "kändisar."

Polisen själv verkar vara mer intresserad av rumpor än annat, han har kollat allas rumpor och dom med större rumpa åkte först ut.
Citera
2018-10-17, 11:30
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Varför skulle högt utbildade tjejer satsa på en polis? Känns konstigt att så många vill tävla om en polis, var finns alla dessa beundrarinnor för alla andra poliser på gatan? Många är säkert med p g a en gratis semester (lyx för en fattiglapp) och i förhoppning om att bli "kändisar."

Polisen själv verkar vara mer intresserad av rumpor än annat, han har kollat allas rumpor och dom med större rumpa åkte först ut.

Men det är lite det jag menar. Att årets bachelor har ett lågstatus yrke som polis är ju bara det helt fel.

Att tjejerna avgudar honom trots att han ser rätt medioker ut och har en lön på under 30 000 i månaden får mig nästan att bli mörkrädd.
Citera
2018-10-17, 14:01
Medlem
Citat:
Men det är lite det jag menar. Att årets bachelor har ett lågstatus yrke som polis är ju bara det helt fel.

Att tjejerna avgudar honom trots att han ser rätt medioker ut och har en lön på under 30 000 i månaden får mig nästan att bli mörkrädd.

Det handlar om miljön. DÄR är han det stora "priset", vem han är hemma spelar liten roll där och då. En vardag med en polis som lyfter 25k i mån är såklart ingen lyxig sådan. Samtidigt är ju knappast tjejerna några karriärsmänniskor heller (för hur många sådana vill egentligen vara med i Bachelor)?

Att han ser medioker ut är ganska totalt bullshit! Visst han är inte världens snyggaste snubbe, men topp 95% bland +30 är han alla dagar i veckan.

FÖ är tjejen från Falun i särklass gällande utseendet bland tjejerna.
Citera
2018-10-17, 19:23
Medlem
exoticspices avatar
Hon i blått hår, jisses vilken jobbig brud.
Citera
2018-10-18, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Hon i blått hår, jisses vilken jobbig brud.

Smurffen? Hon var ju säker på att ha hittat mannen i sitt liv efter att ha bytt två ord med honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in