Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-14, 20:44
  #1369
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
https://www.futbin.com/19/squad/790562

13-1 i vinster tråkiga är att man aldrig hann spela klart..

Ligger på ca halv miljon coins.. vad hade ni gjort för dem?

Denna uppställning blir under ingame.

jävlar vilket lag barreh =)

känns som att du behöver mer än en halv mille för att uppgradera det där, så jag hade investerat pengarna i något

kanske inte förslaget du ville ha vad tycker du om cr7 i år? jag tycker inte han e lika bra som förra året, iofs så körde jag hans tots då
Citera
2018-10-14, 20:49
  #1370
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
jävlar vilket lag barreh =)

känns som att du behöver mer än en halv mille för att uppgradera det där, så jag hade investerat pengarna i något

kanske inte förslaget du ville ha vad tycker du om cr7 i år? jag tycker inte han e lika bra som förra året, iofs så körde jag hans tots då


Haha jag och investeringar har aldrig varit lyckat.. ör skit kass på det. Tar gärna emot förslag..

Absolut han känns lite kantig och klen.. men jag har kommit igång med cr9 nu..

Ngt jag vill ha är hans otw kort.
Citera
2018-10-14, 21:28
  #1371
Medlem
Bästa Ikonen för under 500k ?
Citera
2018-10-14, 21:57
  #1372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barreh90
https://www.futbin.com/19/squad/790562

13-1 i vinster tråkiga är att man aldrig hann spela klart..

Ligger på ca halv miljon coins.. vad hade ni gjort för dem?

Denna uppställning blir under ingame.

Vad fan har du gjort för att få ett sånt där lag? Lagt hela din lön på packs??
Citera
2018-10-14, 21:59
  #1373
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shirre88
Började köra konstant press nu och helvete vilken skillnad. Motståndarna hinner ju knappt vända upp.

Hur kan du köra konstant press? Man kör ju slut på spelarna direkt.
Citera
2018-10-14, 22:18
  #1374
Medlem
DrStrutss avatar
Kan man bestämma vilka som går upp när man har hörna?
Citera
2018-10-14, 22:20
  #1375
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
alltså.. folk är för roliga

jag är nöjd med min placering i WL, 14 vinster ger 2 player pick paket.. bra så


tänkte vara snäll och "ge bort" mina resterande matcher och samtidigt dra in de sista rivals poängen

startar med ett bronslag helt utan kemi, gör självmål direkt på avspark och sen lägger jag kontrollen (med ett gummiband runt R2)


har gjort det i två matcher nu och motståndaren håller på attdra på sig frisparkar, skjuter skott som målvakten tippar till hörna och försöker konstant göra mål. matchen tar ju för fan hur lång tid som helst =D

varför inte bara hålla bollen och låta tiden gå och ta gratis vinsten? så nu skiter jag i det, sorry om någon av er missar en fri vinst ;P


Du vet att du kan bli avstängd för det där va? matcher granskas i efterhand av ea för att upptäcka fuskare och då kan du åka dit. Fett onödigt asså varför ge bort matcher? även om du inte kan nå högre ranking spela för din ära och försök få så många vinster möjligt.
Citera
2018-10-14, 22:30
  #1376
Medlem
SBC Juanfran. Vad säger ni om detta kort? Värt att göra eller kommer det finnas bättre högerbackar i spelet? Kortets kostnad blir ju ca 60k. Efter packvärdet man även får.

60k får en av spelets troligtvis vassaste HB untradeable dock. Bra land o liga..
Citera
2018-10-14, 23:08
  #1377
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
SBC Juanfran. Vad säger ni om detta kort? Värt att göra eller kommer det finnas bättre högerbackar i spelet? Kortets kostnad blir ju ca 60k. Efter packvärdet man även får.

60k får en av spelets troligtvis vassaste HB untradeable dock. Bra land o liga..

130k känns i överkant. Vet ju aldrig med packen...
Citera
2018-10-14, 23:14
  #1378
Medlem
RobertoSavianos avatar
Blev bara 14 vinster i WL denna gång!
Citera
2018-10-14, 23:23
  #1379
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
alltså.. folk är för roliga

jag är nöjd med min placering i WL, 14 vinster ger 2 player pick paket.. bra så


tänkte vara snäll och "ge bort" mina resterande matcher och samtidigt dra in de sista rivals poängen

startar med ett bronslag helt utan kemi, gör självmål direkt på avspark och sen lägger jag kontrollen (med ett gummiband runt R2)


har gjort det i två matcher nu och motståndaren håller på attdra på sig frisparkar, skjuter skott som målvakten tippar till hörna och försöker konstant göra mål. matchen tar ju för fan hur lång tid som helst =D

varför inte bara hålla bollen och låta tiden gå och ta gratis vinsten? så nu skiter jag i det, sorry om någon av er missar en fri vinst ;P

Sånna som dig borde bli bannade.
Citera
2018-10-14, 23:32
  #1380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
130k känns i överkant. Vet ju aldrig med packen...

Absolut. Jag ser dock till packens värde och ja troligtvis får man inte igen coinsen där.
Köper dock aldrig packs. Utan det blir enbart packs via sbcer. Så kan va sköj med iaf några packs 😂

Så räknar isåfall på att kortet som troligtvis blir ett av de vassaste på den positionen kostar ca 60k.

Mest likvärda kortet just nu är ju Zanettis 88 kort och det ligger på 432k...
Visst en icon men ändå 😎
__________________
Senast redigerad av Krokofant12 2018-10-14 kl. 23:44.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback