Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-14, 09:51
  #4753
Avstängd
MyOwnSaviours avatar
Är det smärtsamt att dricka GBL? Låter som det. Funderade annars på att dricka en halvliter gbl och skölja ner metadonet. Vet inte hur spyrisken är med gbl heller
Citera
2018-10-14, 13:24
  #4754
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnSaviour
Är det smärtsamt att dricka GBL? Låter som det. Funderade annars på att dricka en halvliter gbl och skölja ner metadonet. Vet inte hur spyrisken är med gbl heller

Vad jag förstår så är det lite märklig konsistens på det? (Oljigt)
Jag skulle tro att risken för att spy beror mycket på ditt känslotillstånd + hur klökningsbenägen du är.
Jag t.ex. kan ha jättesvårt för vätskor som är skumma.
Citera
2018-10-14, 13:26
  #4755
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pawel1966
Jag kommer inte att göra några manualer, sorry det skulle kännas fel. När det gäller helium / kväve / argon död finns det MYCKET material på nätet. Det finns böcker att köpa. Egentligen behöver du ingen mask, det räcker med en bra påse, slang och svettband..som man har på pannan. Påsen rullas ihop (för att få ut luften) och precis innan folk tar den på sig andas de ut. Släpper på gasen och när påsen blåses upp med helium, andas de in. Det tar 3-4 andetag tills man somnar. Sen i snitt 13 min tills man är död.

Detta är INTE något som lämpar sig för "rop på hjälp". Det är mycket dödligt och snabbt och väldigt fort oåterkalleligt. Det finns INGEN tid för någon att hitta dig och t ex naloxona dig till liv.

Alla har själva rätt att bestämma över sina liv. Det är ett beslut som INGEN ska eller kan fatta FÖR DIG. Genom att själv läsa och researcha dig till hur man kan göra får du insikt kanske i vad det är exakt du är i begrepp att göra och tid att funder hurvida detta är RÄTT FÖR DIG.

Puffar lite för min egen fråga här samtidigt:
Behöver man verkligen en 800l tank till det? :O
Citera
2018-10-14, 19:37
  #4756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TetnadTM
Puffar lite för min egen fråga här samtidigt:
Behöver man verkligen en 800l tank till det? :O

Kom på en sak till:
Har hört att helium kyls ner rätt rejält, och skulle därför vara obehaglig att få i ansiktet på det sättet.

Någon som vet mer om det? :/
Citera
2018-10-15, 00:09
  #4757
Medlem
At93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TetnadTM
Vad jag förstår så är det lite märklig konsistens på det? (Oljigt)
Jag skulle tro att risken för att spy beror mycket på ditt känslotillstånd + hur klökningsbenägen du är.
Jag t.ex. kan ha jättesvårt för vätskor som är skumma.
Bara att blanda med drick yoghurt
Citera
2018-10-15, 14:45
  #4758
Medlem
Jag skulle vilja dö av andningsdepression och har gjort ett par seriösa försök. Jag verkar dock ha en jävligt hög tröskel för detta tillstånden.

Jag har testat 240mg oxy+200mg clonazepam+100mg alprazolam+3g tramadol+3-5g Lyrica+ett gäng starköl+0.2heroin, minns inte så mycket av den kvällen, eller hur länge jag nu var väck.

Men minns inte att min andning kändes konstig. Har gjort liknande dumheter ett par gånger och det har visat sig rätt svårt för mig att trycka i mig tillräckliga doser.

Jag hade tolerans mot Lyrica och benzo men opioider var det säkert ett halvår sedan jag tog typ 10mg oxy (jag är rätt lättpåverkad trots mina 100++kg).

Jag antar att jag bör sänka benzo-dosen och fylla magen med opioider/opiater istället. Jag skjuter inte IV själv. Borde jag satsa på metadon eller fentanyl? Lite sämre tillgång på fentanylen, heroin och metadon är inga problem att lösa.

Men jag har nu "lekt" med döden så många gånger att jag inte kan förstå varför jag fortsätter att vakna. Nästa gång måste bli den sista, hur stora doser är rimligt? Är inte överdrivet kräkningsbenägen men hade det inte varit en risk hade jag ju bara bombat 1g heroin och sedan bara snorta mer och äta ikto nedsköljt med sprit i absurda mängder.
.
Verkar som att jag måste hitta en "sweet spot" vad gäller doseringen. Sedan vill jag inte dö i min bostad, den ska brorsan få och oavsett om han flyttar in eller säljer tror jag att ett självmord sänker värdet...

Eftersom jag hatar "svensk" (luddigt begrepp när ens läkare har tolkbehov) sjukvård så vore det ett statement om man avslutade lidandet i deras förvar.

Mottar gärna tips på hur och vad som man skulle kunna smuggla in till slutenvården utan risk att vakna upp i gökboet.

Fentanylplåster i kallingarna kanske?

FUCK life.
Citera
2018-10-15, 15:17
  #4759
Avstängd
MyOwnSaviours avatar
Har varit i Köpenhamn och införskaffat 320mg metadon. Vad är nästa steg? Bör jag försöka fixa benso (gick ej i köpenhamn) eller köra med alkohol. Hur hade ni doserat metadonet under en dag för säker död?
Citera
2018-10-16, 09:43
  #4760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TetnadTM
Kom på en sak till:
Har hört att helium kyls ner rätt rejält, och skulle därför vara obehaglig att få i ansiktet på det sättet.

Någon som vet mer om det? :/

Nej. Jag andas med jämna mellanrum Trimix när jag dyker.
Jag har även testat exit bag med en vänt som drog av den, så jag vet rätt väl hur det känns. Inget obehag alls.
Citera
2018-10-16, 09:45
  #4761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TetnadTM
Puffar lite för min egen fråga här samtidigt:
Behöver man verkligen en 800l tank till det? :O

Nej, det behövs nog inte. Det är en overkill egentligen, men om man vill i princip eliminera risker för att misslyckas..låt det pysa på ett bra tag. Jag köpte min på website där man kan beställa t ex 630 lit för 650 kr. Ska man nu ta det stora klivet räknar man nog inte kaffepengar...Jag tog därför en 819 liters tank för 845 kr plus frakt. Det är tank på drygt 14 lit med 60 bars tryck. De garanterar 99.99% renhet. Detta är ett bra sätt att gå på tycker jag. Olika piller, droger osv fungerar säkert också, men detta är smärtfritt, kräver inte att man fixar droger, chansar på doseringar osv. Har man gasen kan man i princip sätta igång på nolltid. Slang, påse, svettband, slang...silvertjep. Vill man vara kreativ så funkar Easybreath mask, men där får man pyssla lite.
__________________
Senast redigerad av Pawel1966 2018-10-16 kl. 09:54.
Citera
2018-10-17, 06:49
  #4762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag skulle vilja dö av andningsdepression och har gjort ett par seriösa försök. Jag verkar dock ha en jävligt hög tröskel för detta tillstånden.

Jag har testat 240mg oxy+200mg clonazepam+100mg alprazolam+3g tramadol+3-5g Lyrica+ett gäng starköl+0.2heroin, minns inte så mycket av den kvällen, eller hur länge jag nu var väck.

Men minns inte att min andning kändes konstig. Har gjort liknande dumheter ett par gånger och det har visat sig rätt svårt för mig att trycka i mig tillräckliga doser.

Jag hade tolerans mot Lyrica och benzo men opioider var det säkert ett halvår sedan jag tog typ 10mg oxy (jag är rätt lättpåverkad trots mina 100++kg).

Jag antar att jag bör sänka benzo-dosen och fylla magen med opioider/opiater istället. Jag skjuter inte IV själv. Borde jag satsa på metadon eller fentanyl? Lite sämre tillgång på fentanylen, heroin och metadon är inga problem att lösa.

Men jag har nu "lekt" med döden så många gånger att jag inte kan förstå varför jag fortsätter att vakna. Nästa gång måste bli den sista, hur stora doser är rimligt? Är inte överdrivet kräkningsbenägen men hade det inte varit en risk hade jag ju bara bombat 1g heroin och sedan bara snorta mer och äta ikto nedsköljt med sprit i absurda mängder.
Just andningsdepression känns som något många av oss söker
Nu har jag aldrig sysslat med droger innan utan har börjat göra efterforskningar inför det här. Men skulle tippa på mer opioider/opiater .
Sen vad gäller din cocktail kan jag inte uttala mig. Men Metadon ska ju vara starkt som f*n
Och jag har sett flera inlägg som nämner att det funkar i höga doser (läst att 150-200 g är en bra mängd för att vara säker), men att lite benzo (+ lite alkohol) på det gör det mer behagligt. Dock inte mängder som gör att du spyr

Sen är min tanke där:
Man lär ju ändå vara rätt ångestladdad. Jag går redan och spyr dagligen av ren ångest. Så vill dosera rätt för att dämpa den biten innan jag stoppar i mig resten. Sen funderar jag på rektalt - det går väl ok även med preparat som egentligen inte är tänkt för det?


Liten OT:
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Sedan vill jag inte dö i min bostad, den ska brorsan få och oavsett om han flyttar in eller säljer tror jag att ett självmord sänker värdet...
Detta kämpar jag lite med (liknande)...
Brottas med att vilja somna in på en plats där jag kan "slappna av" (så gott det går i ett sånt här läge.. för även om man bestämt sig så kämpar iaf jag med viss rädsla och ledsamhet kring det). Vill även kontrollera vem som hittar mig - men då lär det också ha en ganska kraftig påverkan på boendet..
Men måste man verkligen informera om sånt vid en försäljning??
Citera
2018-10-17, 16:44
  #4763
Medlem
Om man ej e van så ta 4st 8mg subutex under tungan o låt dom smällta, sväljer man dom händer inget. Stoppa i dig ca 30st benzodiazipiner ( typ stess,flunizar ) blanda gärna dom. Ta ej 5 mg utan ta 25mg's plus att du dricker en liter vodka. De borde man kola av
Citera
2018-10-17, 20:14
  #4764
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyOwnSaviour
Har varit i Köpenhamn och införskaffat 320mg metadon. Vad är nästa steg? Bör jag försöka fixa benso (gick ej i köpenhamn) eller köra med alkohol. Hur hade ni doserat metadonet under en dag för säker död?

Har du fått nåt svar på annat håll i frågan?
Tänker att det beror lite på hur dina tankar går nu kring övriga element: tänker du blanda med annat, eller bara satsa på Metadonet?

Hoppas vi hör ifrån dig 🌸
Även om vi alla vet vad det handlar om i tråden så känns det konstigt när någon bara tystnar :/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback