• 14 007 online
  • 1 193 092 medlemmar
  • 61 811 390 inlägg
2018-10-11, 20:15
Medlem
ilcontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Du röker bush eller så leker du cool o ljuger, helt omöjligt
Alternativt gick han inte klart grundskolan och är för dum för att uppskatta hur mycket ett gram är.
Citera
2018-10-13, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Du röker bush eller så leker du cool o ljuger, helt omöjligt
Nja, tungt dagligt bruk under många år har lagt på sig en bra resistens, känner mig normal efter en spliff och bäng efter 3.
Citera
2018-10-13, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilconte
Tagga ner lite. Ni är i en tråd för nybörjare och surrar om att röka 1-3 gram åt gången. Är ni efterblivna eller har ni aldrig rökt annat än LM mentol?

Hålla på och jiddra som att BFC inte vet vad han pratar om, sicka skojare.

Är du nybörjare så testa dig fram med små mängder (0,1g-0,2g), annars är risken att du bara somnar eller får ett tristare rus. Blanda inte med alkohol dom första gångerna efter som att det kan ge dig en felaktig bild av upplevelsen. Det är gött att varva med öl/sprit men vänta med det tills du lärt dig hantera cb.
Jag har absolut inte sagt att nybörjare bör röka så mycket, jag svarade på en snubbe som skrev att han blir bäng på ≈0.3g efter 20 årigt brukande. Detta låter inte troligt på långa vägar, därav min kommentar.
Citera
2018-10-13, 23:41
Medlem
Citat:
Alternativt gick han inte klart grundskolan och är för dum för att uppskatta hur mycket ett gram är.
Har våg, inget behövs "uppskattas" här inte.
Citera
2018-10-14, 00:49
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:

Tror inte heller han gått klart grundskolan med tanke på att han precis har brutit forumets enklaste regel hela två gånger.

Det villsäga dubbelpost; eller i detta fallet, trippelpost.
Citera