Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-12, 17:34
  #373
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Hoppas hon om sak igen. Tredje gången gillt nästa gång , man får hoppas att hon får skaka galler livet ut. men det är väll bara en önskedröm.

Egentligen borde väl förra 'domen' påverka den här, om jag förstått det rätt. Likaså 'domen' om bedrägeriet mot försäkringskassan, men den kan vara mörkad
Citera
2018-10-13, 22:21
  #374
Medlem
Någon som vet var i Sverige "the Gunilla" är född och uppvuxen? Kan inte identifiera hennes dialekt, eller brist på sådan. Någon som vet om det är hennes ex-make som är far till Erica? Tror annars på provrörs befruktning.
Citera
2018-10-14, 04:57
  #375
Medlem
Lubba-ros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Någon som vet var i Sverige "the Gunilla" är född och uppvuxen? Kan inte identifiera hennes dialekt, eller brist på sådan. Någon som vet om det är hennes ex-make som är far till Erica? Tror annars på provrörs befruktning.

På Wikipedia står det uppvuxen I Högsjö.Men det finns nog gott om fel på den sidan, så vem vet?
Inte exet som är far.
Citera
2018-10-14, 07:35
  #376
Medlem
StinaFias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Någon som vet var i Sverige "the Gunilla" är född och uppvuxen? Kan inte identifiera hennes dialekt, eller brist på sådan. Någon som vet om det är hennes ex-make som är far till Erica? Tror annars på provrörs befruktning.


Bör vara provrör, vilken man med sinnena i behåll skulle befrukta "The Gunilla" i syftet att skaffa barn?
Citera
2018-10-14, 07:43
  #377
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Bör vara provrör, vilken man med sinnena i behåll skulle befrukta "The Gunilla" i syftet att skaffa barn?

Riktigt
Där erfordras dubbla kondomer med senap i mellan, då skriker hon av bara fan då den yttersta spricker, varpå det är dax att dra sig ur
Sådana exemplar ska fan inte föröka sig
Citera
2018-10-14, 09:22
  #378
Medlem
Mommis avatar
Ni har aldrig supit någon snygg. Visst fan har man vaknat någon söndagsmorgon och undrat vad det är för skräcködla som ligger brevid
Citera
2018-10-16, 19:47
  #379
Medlem
Greydons avatar
Gunilla Persson anmäler Leif GW Persson - För förtal

Jag vet inte hur jag kan ha missat detta. Men vår allas egna flåsfarbror gör en analys av vår tids vidrigaste tv-personlighet, se länk nedan:

https://www.youtube.com/watch?v=XnnZ9ER6RTY

Varpå det brinner i det redan utbrända huvudet på Gunilla:

https://unv.is/https://www.aftonblad...er-tv-sandning

"I Brottsjournalen på tisdagskvällen uppgav Leif GW Persson att den svenska Hollywoodfrun Gunilla Persson borde ”slängas i finkan”.

Uttalandet får Gunilla Persson att se rött.

– Jag polisanmäler honom för grovt förtal, säger hon.

Tv-inslaget där Jenny Strömstedt[3] ber kriminologen Leif GW Persson[4] kommentera Gunilla Perssons[5] senaste blåsväder hann knappt sändas förrän Hollywoodfrun gick i taket hemma i Kalifornien.

– För att vara kriminolog har han usel koll på juridik, säger Gunilla Persson."

---
Vad har vi att säga om detta? hahaha

Tilläggas skall att ärendet är nedlagt och Leffe är oskadd. Ändock värt att diskuteras.

Allt väl,

Greydon
Citera
2018-10-16, 19:51
  #380
Avstängd
olasvenssons avatar
Det är väl inget förtal om man tycker att hon borde slängas i finkan.
Citera
2018-10-16, 19:52
  #381
Medlem
Creepingdeath26s avatar
Varför är jag inte ens förvånad?

Går det dåligt för hollywoodfruarna så hon måste skaffa pengar på annat sätt eller vad är det frågan om?
Citera
2018-10-16, 19:59
  #382
Medlem
Är inte Gunilla och GW:s moatjé 😎 Jenny S rätt lika?
Illa dold aggressivitet från GW:s håll? Det har jag full förståelse för, den nya tv-partnern blev ett nedköp.
Citera
2018-10-16, 20:01
  #383
Medlem
Greydons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Är inte Gunilla och GW:s moatjé 😎 Jenny S rätt lika?
Illa dold aggressivitet från GW:s håll? Det har jag full förståelse för, den nya tv-partnern blev ett nedköp.

Såg du klippet till slutet? haha Jag blev helt full i skratt. Man sätter inte dem bredvid varandra vid middagsbordet ostraffat.
Citera
2018-10-16, 20:05
  #384
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greydon
Såg du klippet till slutet? haha Jag blev helt full i skratt. Man sätter inte dem bredvid varandra vid middagsbordet ostraffat.
Min jobbarkompis framkastade teorin att G skulle vara mor till J...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback