Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-10, 06:07
  #661
Medlem
overtrainings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demondogpro
Vilken dos kör du dagligen? undrar av nyfikenhet.. kör själv 6-9 mg.
All kärlek till dig själv <3
Kör precis samma som dig! <3
Citera
2018-10-11, 14:35
  #662
Medlem
Bronixs avatar
Provade en gul tidigare har sj alprazolam utskrivet 2 mg depot/dygn . Har ätit många flualpra tidigare. Den här är helt ok har städat känner mig pigg man deckar inte osv ska dra till jobbet snart . Som sagt helt ok benzo för vardagen för de som inte kan få utskrivet. 4mg är lagom.
Citera
2018-10-11, 17:36
  #663
Medlem
Eftersom ND gått på semester? , är det nån annan som funkar? Får lite panik kommer bli cold turkey snart inte många kvar.

Har gått ett halvår på sertralin och fått nån ask oxascand som inte hjälpt mig alls, har ångest och panikångest.

Metyl klona har hjälp mig mer än ovan så jag känner mig totalt hjälplös. Har förlorat familj och har ingen livsvilja. Men 6-9mg metylklona om dagen har räddat mig. Jag fungerar kan le och vara ångestfri.

Läkare vill bara höja dos sertralin eller prova annan SSRI men jag vill inte det. bieffekterna och ingen effekt jag fick av sertralinen hjälpte inte. Nå mer än två askar 25st 10mg oxascand jag kan ta vid behov vill inte läkare skriva ut.
__________________
Senast redigerad av JstWntBeHappy 2018-10-11 kl. 18:03.
Citera
2018-10-12, 16:34
  #664
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JstWntBeHappy
Eftersom ND gått på semester? , är det nån annan som funkar? Får lite panik kommer bli cold turkey snart inte många kvar.

Skickade dem en fråga och inget svar. Tror det var iördags. Så det är något skumt.
Citera
2018-10-12, 23:44
  #665
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Skickade dem en fråga och inget svar. Tror det var iördags. Så det är något skumt.

Ägaren skulle vara bortrest vecka 40 och 41. Om inget tecken på liv uppstår under början på nästa vecka finns fog för oro.

———

Med tanke på denna substans och dess förmodade halveringstid — rimligen borde avgiftningen från den vid längre och oupphörligt, dagligt bruk inte vara någon direkt charterresa kan jag tänka mig?
__________________
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2018-10-12 kl. 23:49.
Citera
2018-10-13, 00:19
  #666
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Ägaren skulle vara bortrest vecka 40 och 41. Om inget tecken på liv uppstår under början på nästa vecka finns fog för oro.

———

Med tanke på denna substans och dess förmodade halveringstid — rimligen borde avgiftningen från den vid längre och oupphörligt, dagligt bruk inte vara någon direkt charterresa kan jag tänka mig?

Hoppas verkligen ND kommer tillbaka och sen blir det nog söka hjälp här med ett nedtrappning schema. Från 6-9mg om dagen sedan början av augusti. Då ekonomin inte klarar en stor beställning ifall ND kommer tillbaka och sen blir det ju klassat också. Men några skulle man vilja ha för dom värsta tillfällena.

Tillbaka till läkarna, psykiatrin och hoppas dom kan rädda mig. Halvåret med dom tog nästan livet av mig så känns inge vidare dom gör mer ont än gott med sitt prat om att SSRI healar cellerna i hjärnan. Men sen att jag inte känner en endaste känsla, har alla bieffekter och känn er mig som en känslomässig zombie på det dom ger mig får mig att inte vilja.

Sen vet jag att det finns olaga vägar att gå typ darknet men åker jag dit så förlorar jag allt det lilla jag har, körkort, möjlighet till ett jobb osv.

Tror faktiskt ND och hans metyl klona räddade livet på mig.
Citera
2018-10-17, 12:53
  #667
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Hur e Rövsparks klona 4mg de kör 50% vid BC betalning dom sög tidigare suger de än?
Citera
2018-10-17, 16:19
  #668
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyRottweiler
Hur e Rövsparks klona 4mg de kör 50% vid BC betalning dom sög tidigare suger de än?

De kör fortfarande med de gula så gillar man inte dem så antar jag att det fortfarande suger.
Citera
2018-10-17, 23:35
  #669
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
De kör fortfarande med de gula så gillar man inte dem så antar jag att det fortfarande suger.
Jag tycker ärligt talat om Rövsparks tror jag men många dissar denna och Höjer nd till skyarna så vem ger bang for THE buck
Citera
2018-10-18, 15:05
  #670
Medlem
demondogpros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JstWntBeHappy
Hoppas verkligen ND kommer tillbaka och sen blir det nog söka hjälp här med ett nedtrappning schema. Från 6-9mg om dagen sedan början av augusti. Då ekonomin inte klarar en stor beställning ifall ND kommer tillbaka och sen blir det ju klassat också. Men några skulle man vilja ha för dom värsta tillfällena.

Tillbaka till läkarna, psykiatrin och hoppas dom kan rädda mig. Halvåret med dom tog nästan livet av mig så känns inge vidare dom gör mer ont än gott med sitt prat om att SSRI healar cellerna i hjärnan. Men sen att jag inte känner en endaste känsla, har alla bieffekter och känn er mig som en känslomässig zombie på det dom ger mig får mig att inte vilja.

Sen vet jag att det finns olaga vägar att gå typ darknet men åker jag dit så förlorar jag allt det lilla jag har, körkort, möjlighet till ett jobb osv.

Tror faktiskt ND och hans metyl klona räddade livet på mig.


Håller med, en mycket bra benzo.. bättre en diazepam och klonazepam.. någonstans i mitten där..
Han kommer tillbaka oroa dig inte.
Citera
2018-10-19, 01:27
  #671
Medlem
neuron-drones avatar
Så inga andra kör med vita. Det var en omtyckt batch. Testade båda och den gula kändes spädd till 20x mot den vita. Vita rockar fett.
Citera
2018-10-19, 07:15
  #672
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Så inga andra kör med vita. Det var en omtyckt batch. Testade båda och den gula kändes spädd till 20x mot den vita. Vita rockar fett.
jag kör dem vita, de är lite ojämna ibland, märks om man delar dem. Vågar man testa de gula???
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback