• 29 526 online
  • 1 193 092 medlemmar
  • 61 811 909 inlägg
  • 1
  • 2
2018-10-12, 09:22
Medlem
Konstigt, jag ser snygga brudar hela tiden. Kan dra mig i kuken upp till tio gånger om dagen som följd.
Citera
2018-10-12, 09:44
Medlem
De flesta ser ju alldagliga ut. En på tio kanske är snygg. Inte konstigt om man inte ser så många
Citera
2018-10-12, 10:28
Medlem
Hencuckens avatar
Ser många utländska kvinnor som är superheta dagligen. De svenska är i de flesta fall inget skönt att vila ögonen på. Vissa kanske har en egentlig skönhet men de klär, sminkar och beter sig extremt osexigt.

Vi behöver öka invandringen av kvinnor!
Citera
2018-10-12, 12:20
Moderator
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrstardust
Det stämmer.
Men i just detta fall rörde det sig om ett år skillnad.

Jag ser tex en stor skillnad på tjejer i gymnasiet nu jämfört med bara något år sedan.
Många tjejer gapar, skriker och uttrycker könsord högt och ljudligt.
För de flesta normala killar gör detta en attraktiv tjej till betydligt mindre attraktiv.

Utseende är långt från allt.
Jag vet inte var du bodde i tonåren men alla som bodde eller hängde i en större stad under sina tonår, kan inte bli förvånade över att tonårstjejer är grova i munnen. Eller att dom skulle ha blivit det på bara något år.

Däremot så "ser" man ju alla människor nu för tiden. Det räcker att det finns en gapig bloggbrud som är populär så flockas alla andra gapiga tonårstjejer där och man får en helt annat överblick än när man bara såg dom jobbiga typer i ens skola eller kanske bara i sin egen klass.
Det är lite samma sak som att det verkar som att det finns fler dyslektiker nu än för 20 år sen. Det gör det inte, men idag så är ju skrivet språk förmodligen mer använt än talat och eftersom alla är på internet så märks det mycket tydligare.

Kort sagt så har olika typer av människor mycket lättare att hitta varandra och även om dom kanske inte är procentuellt så många fler än tidigare, så tar ju en grupp större plats än dess enskilda medlemmar.

Den stora skillnaden mot när jag var tonåring på 90-talet är att mammorna verkar se ut som dom gjorde på 90-talet (det är trots allt min generation som har tonåringar nu) medans deras döttrar gör sitt bästa för att se ut som "vuxna kvinnor".
Citera
  • 1
  • 2