• 23 417 online
  • 1 193 629 medlemmar
  • 61 838 297 inlägg
2018-10-12, 06:38
Medlem
Plaguetongues avatar
Något jag vill uppleva innan jag dör är en egodöd på syra, Jag tog 600ug första gången jag trippade på LSD men jag vet inte hur pass borta jag var förutom en egen notis där jag skrivit att jag hade gröt i huvudet, långa minnesluckor samt att jag minns att jag satt naken och lyssnade på trance på full volym. Men jag syftar på att få en out of body experience typ men vet inte hur jag ska dosera det. 200ug och 600ug är som att gå från kinapuffar till dynamit, men jag vill ha nukes.

Vet inte hur mkt jag vågar ta. Första gången på den stora dosen var jag helt själv, var ute i skogen och så och känslorna var allt från mysiga till rent hemska. Ska jag ta ännu mer så ska min bäste vän hänga med och se efter mig, vara chaffis och så. Men hur mkt ska jag ta för att bli så hög som möjligt? 800ug 900? eller full yolo och ta alla tio ala 200ug styck, vill ju inte få en total blackout och bara slockna i huvudet och sen inte minnas nånting.

Någon med erfarenhet av väldigt höga doser?
Citera
2018-10-12, 06:41
Medlem
NykteristJaVissts avatar
Tog 200ug häromdagen och det räckte lagom. Varför ska du gå upp i dos för att jaga draken? Hur mycket väger du? Hur mycket slaggprodukter har du i din kropp? Detta påverkar EGOt
Citera
2018-10-12, 06:59
Medlem
NioLivs avatar
Ja eller testa att håla på tex Ketamin man kan uppleva egodöd på dissociativa oxå.

Mvh
Citera
2018-10-12, 11:58
Moderator
BigFatCones avatar
Nu pratar ju TS om LSD men jag egodör på typ fem gram cubbar och ett hundratal toppisar givet då att jag har kört citrongrejen på dom. Vad säger Erowid om det hela? Lär finnas en del att läsa där.
Citera