2018-10-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fght4win
Någon som handlat Mimosa Hostillis från Tradera? Bättre pris än Prylshoppen och från Svenskt lager tydligen. Jag tror jag ska testa beställa mimosan därifrån iallafall. Jag återkommer med betyg.

Verkar intressant men är det inte besvärligt att mala den till pulver? Prylshoppens är ju iaf redan färdigmald.
Citera
2018-10-03, 23:16
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fght4win
Någon som handlat Mimosa Hostillis från Tradera? Bättre pris än Prylshoppen och från Svenskt lager tydligen. Jag tror jag ska testa beställa mimosan därifrån iallafall. Jag återkommer med betyg.
Tänkte du extrahera sen då eller?
Citera
2018-10-08, 01:02
Medlem
Vem säljer bäst changa för pengarna på DM inrikes just nu?
Citera
2018-10-12, 06:13
Bannlyst
Vad kan man förvänta sig av ett DMT rus om man bara tagit LSD innan? LDS gjorde mig väldigt känslig och låttpåverkad av min omgivning, gröt i skallen och dagen efter kändes det nästan som ett mdma rus eller hur man ska förklara.

Vad är skillnaden? hur mkt ska man "röka" för att få en bra dos jämfört med en 200 lapp och hur länge sitter ruset? syra ruset satt säkert i 12 timmar eller mer.
Citera
2018-10-12, 07:04
Medlem
NioLivs avatar
Nu har jag inte rökt dmt själv men som jag fattat det går det inte gämföra med tex syra. Det är en helt annan grej som man nog aldrig som förstagångs rökare kan förbereda sig för.

Mvh
Citera
2018-10-12, 07:28
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
Vad kan man förvänta sig av ett DMT rus om man bara tagit LSD innan? LDS gjorde mig väldigt känslig och låttpåverkad av min omgivning, gröt i skallen och dagen efter kändes det nästan som ett mdma rus eller hur man ska förklara.

Vad är skillnaden? hur mkt ska man "röka" för att få en bra dos jämfört med en 200 lapp och hur länge sitter ruset? syra ruset satt säkert i 12 timmar eller mer.
Går inte riktigt att jämföra med syra. Syra agerar mer syntetiskt och analytisk i sin natur medans DMT är mer likt svamp, organiskt, mystiskt och på ett djupare plan.

Max 20 min från inhalation till baseline, ime.
Citera
2018-10-12, 08:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuGeeLala
Går inte riktigt att jämföra med syra. Syra agerar mer syntetiskt och analytisk i sin natur medans DMT är mer likt svamp, organiskt, mystiskt och på ett djupare plan.

Max 20 min från inhalation till baseline, ime.

ah så kort
Citera
2018-10-12, 08:42
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plaguetongue
ah så kort
Yea men din tidsuppfattning blir ju oerhört skev. Vissa gånger när man landat känns det som man antingen varit iväg 10 sekunder eller flera timmar.
Citera
2018-10-12, 13:26
Medlem
Får man någon effekt på changa om man går på neuroleptika? (hög dos för schizofreni)
Citera
2018-10-19, 14:41
Medlem
hur är det med set/setting med dmt egentligen? hur länge måste man "mått bra"?

några timmar, dagar, veckor, månader, år?

tacksam för snabbt svar
Citera
2018-10-19, 16:53
Medlem
Undrar lite snabbt, körde en extraction från prylshoppen. 20gram mimosa pulver, satte i 30g kaustiksoda och 400ml destillerat vatten. Lät den sitta i 2 timmar efter att jag rört om osv, satte sen i 50-70ml gripen kemiskt ren bensin, rörde om i 30 minuter, lät den ligga i 40 minuter. Drog ut allting, satte det i en stor glastallrik och direkt ner i frysen. Men efter en timme i frysen så är det redan massor av vita ploppar eller vad jag skulle kalla för kristaller, men dom ser inte ut som på bilder jag hittat. Var ett väldigt tunt lager av bensin på tallriken kan det vara därför det gick så snabbt? Tagit ut det nu för att avdunsta det med en fläkt men är det verkligen DMT jag fått ut?

Första gången

https://imgur.com/D3NfLIb bilden är efter 20min i frysen, betydligt mer nu.
Senast redigerad av Biggerboi 2018-10-19 kl. 17:01.
Citera
2018-10-19, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggerboi
Undrar lite snabbt, körde en extraction från prylshoppen. 20gram mimosa pulver, satte i 30g kaustiksoda och 400ml destillerat vatten. Lät den sitta i 2 timmar efter att jag rört om osv, satte sen i 50-70ml gripen kemiskt ren bensin, rörde om i 30 minuter, lät den ligga i 40 minuter. Drog ut allting, satte det i en stor glastallrik och direkt ner i frysen. Men efter en timme i frysen så är det redan massor av vita ploppar eller vad jag skulle kalla för kristaller, men dom ser inte ut som på bilder jag hittat. Var ett väldigt tunt lager av bensin på tallriken kan det vara därför det gick så snabbt? Tagit ut det nu för att avdunsta det med en fläkt men är det verkligen DMT jag fått ut?

Första gången

https://imgur.com/D3NfLIb bilden är efter 20min i frysen, betydligt mer nu.

Japp det är dmt men kristallerna är fortfarande blöta.
Häll tillbaka resterande heptan i mimosaburken och ställ skålen så att det sista heptanet kan dunsta bort.
Sen när dmt:t torkat riktigt så ser dom ut som vita snöflingor typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in