• 62 594 online
  • 1 193 092 medlemmar
  • 61 816 562 inlägg
Svara
2018-10-02, 17:13
Medlem
Substans: vars 2.5 knappar, gula snäckor, 2G brunt och 18 lustgaspatroner

Stack ut några kvällar innan resan för att hämta allt från min polare. Vi snackade, rökte lite och jag fick grejerna sen drog vi hem.
Där hemma slocknade jag direkt och vaknade upp klockan 9 dagen efter. Packade ihop mina grejer och rökte lite bong när jag kände mig färdig med packningen. Bussen mot stugan vi skulle sova i gick klockan 11:50. Började bli ont om tid och stressade min polare som skulle ge oss patronerna. Drog ut 11:20, mötte upp min polare o han gav mig 20 patroner. Drog hem igen, tar väskan och går sen mot bussen.

På bussen mötte jag upp klassen, satte mig vid Olof och vi snackade spänt om kvällen. Vi kom till stugan runt 13-tiden och fick en genomgång där angående vad vi skulle göra. Efter de skulle vi få käka lunch, köttfärssås och makaroner.

Efteråt så skulle vi gå en runda med en av ledarna. Vi var ute och kollade på naturen och fick olika gruppuppgifter att göra. Vi kom tillbaks runt 14:30

Nu fick vi tid på oss att packa upp våra grejer i stugan. Stugan bestod av 6 rum. 2 rum med 8 sängar, ett rum med 2 sängar, 1 rum med 6 sängar och slutligen 2 rum på ovanvåningen. En med en säng och ett loft med 12 sängar. Alla i klassen valde att sova i rummen på nedanvåningen, jag och Olof fick hela loftet för oss själva vilket var helt perfekt för kvällen.

Efter detta fick vi en halvtimmes fritid. Under den här tiden går jag och Olof in i enmansrummet på ovanvåningen och laddar upp vars en patron. Olof hade inte provat att ta lustgas tidigare, han tyckte inte det var så speciellt när han var nykter. De roliga kom senare.

5 minuter senare drog vi iväg o rökte en holk jag hade rullat där hemma. Var borta 10 minuter o kommer tillbaks en kvart innan rasten är över. Vi konstaterade att vi hinner med fler patroner så vi gick in i enmansrummet igen. Den här gången provade vi det med hörlurar. Tar vars 2 ballonger sen går vi ned till gruppen igen.

Klockan är nu 16:30 och vi skulle gå ännu en runda runt området, den här gången fick vi klappa några kossor.

Tillbaka 18:00 och hänger med klassen för fler gruppövningar, slutade i flera olika tävlingar där man samlade poäng. Jag och Olof var tyvärr i olika grupper, den gruppen som fick minst poäng blev tvungna att diska. Som ni antagligen kan gissa var Olof i gruppen som förlorade.

Vi böjar grilla vid 19-tiden tillsammans med ledarna, sitter där tills 20:30. Mätta och belåtna. Olof följer med och diskar samtidigt som jag gick upp till loftet. Sitter där o lyssnar på musik medans jag väntar på att han kommer tillbaks. Vi kunde inte vänta längre, alldeles för taggade så vi började med 1.5 knappar, klockan var 21:00 när vi svalde dom. (Här börjar minnet bli skevt)

Klockan 21:15 får vi reda på att vi ska ut på en kvällstur och kolla på stjärnorna. Tyckte jag och Olof var perfekt (brukar få milda visuals när E kickar mig men de försvinner efter ca. 40 minuter in på kicken)

Runt klockan 21:30 börjar jag känna kicken, Olof kände sig bara allmänt lugn vid de här laget. Jag går runt och kramar de flesta i klassen, en av dom konstaterade att jag verkade väldigt fridfull.

Hade generellt riktigt kul ute. Ledarna blev dock arga när jag pratade, vilket störde mig. Vi blir ute till 22:30, jag och Olof går direkt upp på rummet för o köra en patron. Nu hade E’n kickat även för Olof och han började svettas o skaka som värsta tjackskallen.

Ca 22:50 laddar vi upp första patronen, hade den första uppblåst ballongen i handen när en av ledarna går upp för trappan. Så fort vi såg honom så la vi ner gräddsifonen under en av sängarna och påsen med ballonger under täcket. Lägger mig på magen på sängen och håller handen med ballongen under sängen. Vi ligger i sängen och snackar lugnt med ledaren, vi hade rullpapper liggandes på nattduksbordet bredvid mig men när Olof tog hans uppmärksamhet med sin svettiga rygg så rycker jag undan pappret med min fria hand och lägger de under kudden.

Redan vid de här laget känner jag att nånting är snett med knapparna. Kranen hade fått in nya som ingen av mina polare hade testat innan så vi var försökskaniner. Vi var lugna, sjukt lugna. Annorlunda från den vanliga känslan man får av E.

Ledaren tror bara att vi halsat en jävla massa energidricka, vilket lugnade ner nojjan. Han sa till Olof att bädda sängen vilket vi båda glömde så fort han stack ner från loftet.

23:10 tar jag o Olof vars en ballong. De ända jag kommer ihåg av det var den sjukt intensiva euforin vi fick, att Musiken var helt magisk och de Kändes som timmar gick förbi när de bara var sekunder.

När alla gått o lagt sig 23:30 börjar vi dela bruning för o bonga. Tar vars 2 bowls och sedan lägger oss på sängarna igen och lyssnar på musik.

Ligger där tills 23:50. Nu börjar det komma kraftiga visuals, kollar på Olof och helt plötsligt är hans ansikte helt täckt i diamanter som skiner och hans ansikte byter form till en av mina andra vänners. Konstaterar för honom att de måste vara något annat än MD och tjack i dessa. Han vet inte hur E ska kännas så han säger inte så mycket om det.

00:00 laddar vi upp vars en ballong där inne igen. Vi tänkte inte på att det låter rätt mycket och där är sjukt smala väggar i hela stugan, ingen isolering häller.

Tar ballongen och precis när vi kommer ner igen hör vi samma ledare gå upp för trappan. Ända vi hade framme nu var en tom ballong liggandes på min säng. Jag ligger på min säng med hörlurar i. Ledaren blir totalt förbannad på att Olof inte bäddat sin säng ännu, han påpekar olofs svettiga rygg och att hans ben skakar när han sitter. Skyller återigen på energidrycken, säger att han drack 12 st. Ledaren kallar honom dum i huvudet, han tvingar mig hjälpa honom bädda sängen. Ett under att han inte la märke till pupillerna.

Han lade märke till en bålgeting inne på rummet, han skulle gå ner o hämta en flugsmälla. Under tiden glömde vi bort att han skulle upp till vårt rum igen så jag plockar fram snusdosan med bruningen i och börjar dela de. Hör han gå upp för trappan igen och kastar ner skiten i väskan. Han smäller bålgetingen och lämnade flugsmällan där uppe för oss om där skulle komma fler. Vi säger godnatt och släcker lampan och han går ner igen för o sova.

Klockan 00:30 får vi den fantastiska idén att röka bong på brandstegen som var där uppe. Tar 2 bowls var och går in igen.

00:50 börjar vi bli sugna på att dra ut så vi börjar packa grejerna. Olof sätter på musik i sin högtalare och glömmer sedan bort att packa. Jag ligger på sängen, tar mig i håret och flåsar i ca. 30 minuter, mest intensiva euforin jag nånsin upplevt. Vid 01:00 sätter jag på mig hörlurarna och blundar. Jag kunde se musiken framför mig, sjukt komplexa mönster bildades i takt till musiken.

Vid det här laget glömde jag bort vart jag var någonstans. Öppnade ögonen och föreställde mig att jag låg utomhus i min hemby tillsammans med mina vänner därifrån. Ropar deras namn och hoppas på att de ska svara. Olof frågar varför jag säger nån annans namn som inte ens är där. Han påminner mig om att vi är i stugan, blev lite milt skräckslagen av att minnet var så skevt. Försöker packa igen men glömmer bort de. Slutar med att vi inte kommer ut förrens 2:20.

2:30 kommer vi till en kohage och sätter oss ner där. Av någon anledning lade vi ut ALLA saker från väskan d.v.s. bong, patroner, ballonger, bruning, cigg, tändare, högtalare och hörlurar på marken. Helt utan anledning.

Fastnar i våra tankar och börjar inte dela upp för bongen förrän 2:40. Delade en 05a och vi lägger upp de till 2 bowls. Tog vars en hel bowl i en hit.

Fortsatte med patronerna, vi tappade bort oss varje minut och tog ca. 5-10 minuter att blåsa upp var ballong.

Ca. 3:00 ville vi börja bege oss tillbaks. Jag ville ta en sista patron (hade 2 var kvar här) och de ville Olof också. Skulle börja ladda upp min men när jag sätter på den tappar jag mig själv helt och försöker trycka ut gasen i ballongen utan att hålla runt den. Slutar med att ballongen flyger några meter och min hjärna, som är helt sné vid de här laget, fortsätter tömma ut patronen i luften.

Går o hämtar ballongen och kör in en ny patron i sifonen.

Laddar upp ballongen o ger den till Olof. Han sätter på musik i sina hörlurar och kör. Han kommer inte ihåg något av upplevelsen, även precis efteråt.

Fyller upp min sista patron i ballongen. Olof håller i den samtidigt som jag delar en 0.2a bruning till. Lägger det i bongen och lyckas ta hela bowlen på en hit.

Det jag inte visste var att jag skulle helt tappa mig själv.

Kollade runt innan jag tog ballongen och såg folk i buskarna som gick mot oss samtidigt som dom pratade, kunde inte höra orden men förstådde ändå vad dom menade

Slutade tänka på dom och försökte slappna av. Lade mig ner och satte på musik i hörlurarna. Jag tog 10 djupa andetag. Jag tog in hela ballongen i lungorna och blåste ut. Det ända jag kunde se vid det här laget var stjärnorna på himmeln. Fortsatte andas i ballongen och gjorde det tills jag tuppade av. Vaknade till och öppnar ögonen. Stjärnorna på himmeln bildade dom vackraste mönsterna jag nånsin sett. När jag blundade till kom det mer komplexa mönster i takt till musiken. Ca. 10 sekunder efter ballongen var slut så töms mitt huvud på tankar. Jag visste inte vart jag var någonstans, kollade runt mig och trodde jag var hemma. Sen försvann det och jag kollade runt mig själv igen. Var tillbaks i kohagen. Kommer inte ihåg något alls. Jag visste inte vem jag var. Kunde inte prata. Andades några gånger och kom tillbaks. Kände igen Olof och alla grejer som låg utspridda och sa till honom att jag glömde vem jag var. Han var helt borta och svarade inte ens mig. Vi packade direkt alla grejerna och gick tillbaks. Hakade fortfarande upp oss en del men vi lyckades komma tillbaka till 4:00.

(fortsättning i kommentarerna)
Citera
2018-10-02, 17:14
Medlem
4:20 gick jag ner på toaletten, när jag var där inne glömde jag igen vart jag var. Blundade på toaletten och trodde jag hade kommit till helvetet. Kollar mig i spegeln och mitt ansikte bytte form till en av mina vänner. Släckte lampan och öppnade toadörren utan att gå ut. Kollade ut genom dörren och trodde vi var tillbaks i hagen, jag sket i vilket och gick ut där. La märke till trappan och samtidigt försvann hagen. Jag var tillbaks i stugan. Gick upp, släckte lampan på loftet och sov direkt. Hade jätteskeva drömmar som jag kom ihåg under morgonen men har sedan dess försvunnit.

Vaknade morgonen efter, kommer inte ihåg mycket. Kom hem runt 15-tiden, duschade och sen lade mig o sov till 6:20 dagen efter
Citera
2018-10-05, 02:56
Medlem
Rolig rapport. Blev inte uttråkad en enda gång i läsningen och det lät som en fantastiskt trevlig upplevelse. Ni tog 1,5 knappar var vid 21:00 men när tog ni resten? Tror inte du skrev det nånstans. Måste varit starka jävlar om du kunde hallucinera så också. Fast det är klart att bongen sätter fart på det också.

Betyg: 5/5
Citera
2018-10-05, 10:45
Medlem
Ni tog 1,5 knappar var vid 21:00 men när tog ni resten?

Vi tog en till knapp vid 22:30, aarå upplevelsen var rolig men de var rätt spänt när ledaren kom upp :P
Tack för feedbacken, min första tripreport så feedback uppskattas
Citera
2018-10-05, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IcaStigOnMeth
Ni tog 1,5 knappar var vid 21:00 men när tog ni resten?

Vi tog en till knapp vid 22:30, aarå upplevelsen var rolig men de var rätt spänt när ledaren kom upp :P
Tack för feedbacken, min första tripreport så feedback uppskattas

Kan tänka mig det. Nojan finner alltid en väg även om man är maxad på E även om man inte kan tro det och det kan bli jävligt obehagligt. Det kan kännas extremt fake när verkligheten kommer emellan.
Citera
2018-10-06, 13:54
Medlem
Den där polarn kommer du ha riktigt kul med i framtiden. Fin rapport för övrigt
Citera
2018-10-06, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pannkakamedsylt
Kan tänka mig det. Nojan finner alltid en väg även om man är maxad på E även om man inte kan tro det och det kan bli jävligt obehagligt. Det kan kännas extremt fake när verkligheten kommer emellan.
Håller med där, de var nästan som ruset försvann sekunden han steg upp för trappan. Det var rätt obehagligt för stunden, dock jävligt glad att vi inte åkte fast då vi båda kunde blivit avstängda :P
Citera
2018-10-12, 05:00
Medlem
Plaguetongues avatar
Bra rapport. Att ligga i gräset tvärbäng och kolla på stjärnorna och lyssna på musik låter helt fantastiskt
Citera