Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-10-09, 23:40
  #1
Medlem
46&2s avatar
Hej, har kommit över ett större parti tjack som så många gånger innan ska vara "så jävla rent".

Den här gången tror/trodde jag på det. Är lite osäker än så länge. Har låtit folk med olika tillvägagångssätt och olika erfarenhet testa med blandade resultat.

Det är stora väldigt stora vita stenar, ganska porösa och lite lite vaxiga. Luktar näst intill inget på avstånd, men luktar väldigt mycket tjack utan restprodukter när man luktar nära. Smakar otroligt mycket, och ger domnande effekt på tungan nästan direkt. Bränner till helt rätt i snoken utan särskilt mycket rinn ner i halsen.
Allt låter ju helt rätt med det här tjacket. Men effekter jag är van vid uteblir.
Svettningarna och stissigheten uteblir, vilket är välkomnande.
Men ruschen och rysningarna uteblir också.
Jag får en väldig energi på det dock, kan lätt dygna 2 dagar i sträck och vara effektivare på jobbet än någonsin. Har aldrig rasat i vikt lika snabbt på något tidigare heller.

Kände direkt att det inte fanns något socker i iaf, och
Efter 2 omgångar ordentligt utförda acetontvättatar försvann ca 20%. Väntar fortfarande på att Acetonet ska dunsta klart så jag kan undersöka närmare vad som ligger i botten där.
Resultatet blev mindre stenar som är väldigt torra och hårda och pulveriseras väldigt lätt med lite tryck.

Men vad kan dessa 80% bestå av? En massa magnesium/epsom?
Eller är det så här 80% skall kännas? Ett kontrollerat och långvarigt energiskt rus utan direkt eufori men även utan de värsta obehaget man är van vid med sönderbankad grejer?

Väntar in ett marquis-test men det dyker ju aldrig upp.

Kan ett par månaders dagligt brukande av standardkvalite ha stor betydelse?

Tacksam för svar om någon stött på liknande.

Mvh
Citera
2018-10-10, 11:52
  #2
Medlem
BigFatCones avatar
Rent spontant så skulle jag gissa på att det är inte vanligt racemat-amfetamin utan dexamfetamin. Det låter exakt som jag brukar beskriva Metamina: Som tjack fast utan allt det roliga.
Citera
2018-10-10, 13:21
  #3
Medlem
st33rs avatar
Men förekommer verkligen dexamfetamin i lösviktsform från gatulabb? Hat läst att det är väldigt svårt att skilja ut dex och levo
Citera
2018-10-10, 15:24
  #4
Medlem
Håller med BigFatCone faktiskt.
Citera
2018-10-10, 15:27
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Rent spontant så skulle jag gissa på att det är inte vanligt racemat-amfetamin utan dexamfetamin. Det låter exakt som jag brukar beskriva Metamina: Som tjack fast utan allt det roliga.

BigFatCone har sællan fel nær han uttalar sig.

Kan vara utblandat med olika saker oavs. pulver eller stenform, det ena blir det andra rætt lætt.
Citera
2018-10-10, 21:27
  #6
Medlem
46&2s avatar
Oj, det lät ju lovande! Tack så mycket för era svar.
Hade förväntat mig att höra att jag blivit blåst antar jag.

Men nånting med det här tjacket är så fantastiskt samtidigt som man blir osäker när man inte upplever vissa saker trots utlovad hög renhet.

Men energimässigt är det helt sinnessjukt otroligt.
Och energi är väl egentligen det jag behöver mest.


Men om så är fallet, era teorier, så skulle jag kunna banka ut lite av det om jag skulle vara i behov ha snabbare effekt?
Jag är ingen injicerare.
Citera
2018-10-10, 23:35
  #7
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Men förekommer verkligen dexamfetamin i lösviktsform från gatulabb? Hat läst att det är väldigt svårt att skilja ut dex och levo
Jag har stött på det ett par gånger. Levo har jag visserligen inte så stor erfarenhet av men jag tycker ändå att det har en klart egen karaktär.

Citat:
Ursprungligen postat av 46&2
Oj, det lät ju lovande! Tack så mycket för era svar.
Hade förväntat mig att höra att jag blivit blåst antar jag.

Men nånting med det här tjacket är så fantastiskt samtidigt som man blir osäker när man inte upplever vissa saker trots utlovad hög renhet.

Men energimässigt är det helt sinnessjukt otroligt.
Och energi är väl egentligen det jag behöver mest.


Men om så är fallet, era teorier, så skulle jag kunna banka ut lite av det om jag skulle vara i behov ha snabbare effekt?
Jag är ingen injicerare.
Drick en kopp kaffe med socker i samband med intag. Vet inte om det är placebo men det känns som det boostar upptagningen lite.
Citera
2018-10-11, 13:38
  #8
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Drick en kopp kaffe med socker i samband med intag. Vet inte om det är placebo men det känns som det boostar upptagningen lite.
Upplever också en marginell effekt när man gör det. Sen är ju koffeinet och sockret stimulerande i sig, men lite extra utöver det.
Citera
2018-10-11, 14:53
  #9
Medlem
Pyrokemis avatar
Att socker är bra iom amfetaminintag tror jag främst beror på att man har en tendens att inte få sig tillräckligt med kalorier när man tjackar.

Det kan säkerligen vara tjack, vissa har så liten erfarenhet av rent tjack pga att allt på gatan är bankat med allt möjligt att de blir arga när de får tag i rent amfetamin, för serotonerga effekter uteblir osv. (som sig bör, men de fattar ju inte dessa personer)

Sen tror jag dock inte att det är ett hekto rent dex-amfetamin du har fått tag i. Det krävs rätt mycket kunskap och dyr labbutrustning för att skilja de två isomererna.

Att acetontvätta tjack har aldrig gett mig något vidare resultat.

Det absolut bästa sättet att prova om det är tjack är att skjutsa en 0.2-0.4a då känner du helt garanterat om det är tjack eller inte, om du vet vad du letar efter.
Citera
2018-10-11, 15:09
  #10
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Upplever också en marginell effekt när man gör det. Sen är ju koffeinet och sockret stimulerande i sig, men lite extra utöver det.
Som sagt, det kan vara placebo, det kan lika gärna bara vara kaffet i sig. Men skillnad känner jag.

Citat:
Ursprungligen postat av Pyrokemi
Att socker är bra iom amfetaminintag tror jag främst beror på att man har en tendens att inte få sig tillräckligt med kalorier när man tjackar.

Det kan säkerligen vara tjack, vissa har så liten erfarenhet av rent tjack pga att allt på gatan är bankat med allt möjligt att de blir arga när de får tag i rent amfetamin, för serotonerga effekter uteblir osv. (som sig bör, men de fattar ju inte dessa personer)

Sen tror jag dock inte att det är ett hekto rent dex-amfetamin du har fått tag i. Det krävs rätt mycket kunskap och dyr labbutrustning för att skilja de två isomererna.

Att acetontvätta tjack har aldrig gett mig något vidare resultat.

Det absolut bästa sättet att prova om det är tjack är att skjutsa en 0.2-0.4a då känner du helt garanterat om det är tjack eller inte, om du vet vad du letar efter.
Acetontvätt har gett mig goda resultat varje gång. Det rensar trots allt bort en hel jävla del.

Anledningen till att upplever att kaffe med socker boostar amfetaminet är för att det känns som att det hjälper kroppen att snabbare ta upp amfetaminet. Det kan också bara vara så att den push som man faktiskt får av socker och koffein helt enkelt sitter i tills tjacket har börjat fästa ordentligt. Har liksom inte funderat så mycket på det mer än att det alltid verka kännas bättre om jag tar en kopp kaffe i samband med intag.

Att rent amfetamin inte skulle ha några serotonerga egenskaper är ju helt befängt att påstå. Däremot så ger ju en lagom dos rent tjack en påtändning som inte riktigt känns. Det är bra tjack när man är så påtänd att man inte märker det. Däremot så tenderar ju ruset att vara... klarare... i brist på bättre ord, ju renare det är.

Att uppmana någon att injicera 400 mg amfetamin är ju kanske inte det bästa heller. Garanterat betydligt smartare att stoppa det i snoken eller dricka det. Om man nu bara ska "testa" vill säga.
Citera
2018-10-11, 16:43
  #11
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Som sagt, det kan vara placebo, det kan lika gärna bara vara kaffet i sig. Men skillnad känner jag.


Acetontvätt har gett mig goda resultat varje gång. Det rensar trots allt bort en hel jävla del.

Anledningen till att upplever att kaffe med socker boostar amfetaminet är för att det känns som att det hjälper kroppen att snabbare ta upp amfetaminet. Det kan också bara vara så att den push som man faktiskt får av socker och koffein helt enkelt sitter i tills tjacket har börjat fästa ordentligt. Har liksom inte funderat så mycket på det mer än att det alltid verka kännas bättre om jag tar en kopp kaffe i samband med intag.

Att rent amfetamin inte skulle ha några serotonerga egenskaper är ju helt befängt att påstå. Däremot så ger ju en lagom dos rent tjack en påtändning som inte riktigt känns. Det är bra tjack när man är så påtänd att man inte märker det. Däremot så tenderar ju ruset att vara... klarare... i brist på bättre ord, ju renare det är.

Att uppmana någon att injicera 400 mg amfetamin är ju kanske inte det bästa heller. Garanterat betydligt smartare att stoppa det i snoken eller dricka det. Om man nu bara ska "testa" vill säga.

Rent amfetamin har jag aldrig upplevt några direkta serotonerga effekter. Vi kanske talar om olika saker? Vanligt bland oss pundare som egentligen inte har en aning om vad vi snackar om.
Ex. Metamfetamin-bankat tjack ger tydliga serotonerga effekter vid injicering, ex färger kan lysa upp, vågor av eufori sköljer över en, viss känsla av förvirring.


En påtändning "som inte känns" var bra beskrivet. Så ska rent amfetamin "kännas". Ingen stissighet, nojja osv de första dygnen. Speciellt om man inte injicerar, får man tag på riktigt bra tjack och sen kör oralt/nasalt så är det risk för att man sitter och drar upp en hel gubbe för att sen inte ha en hel teknikpryl hemma längre efter några timmar. "Vafan tjacket funkar ju inte!" "Ge mig radion så ska jag se om Lennart Hyland sitter där inne!"

1) Jag uppmanade ingen att injicera 400mg amfetamin, jag skrev att det bästa sättet att ta reda på vad det är, är att injicera 0.2-0.4gr av skiten.
2) Att injicera 400mg amfetamin är ju det man gör när man knarkar...? Varför skulle det va befängt att uppmana någon i CS-forat på flashback att injicera en normalstor dos amfetamin..?


Är mer intresserad av vilka serotonerga effekter du tycker dig uppleva.


Att koffein och socker skulle öka biotillgängligheten av amfetamin tror jag är rena önsketänkandet. Men att det påverkar effekten tvivlar jag inte det minsta på. Både socker och koffein påverkar signalsubstanser på olika sätt, dessutom behövs glukos i kroppen för att få ut det mesta av amfetaminets effekter.
__________________
Senast redigerad av Pyrokemi 2018-10-11 kl. 16:46.
Citera
2018-10-17, 21:50
  #12
Medlem
46&2s avatar
https://i.postimg.cc/qRbkDLJv/20181017-214118.gif

Fick hem mitt marquis kit
En video på 50 sekunder, speedad ner till till 20 sekunder, omgjord till gif på 6 senunder. lol

Kanske någon som hinner tyda om resultatet är bra?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback