Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-25, 19:09
  #9445
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isimagen
Letar efter spel som Witcher 3, Dragons dogma, god of war. Uncharted 4 kanske man skulle testa kostar bara 200 kr nu och fått bra betyg, men vill hellre spela RPG.

Tacksam för svar!

Hellblade: Senua's Sacrifice.
Citera
2018-09-27, 05:28
  #9446
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Jag söker First Person Shooter-spel som är helt gratis att ladda ner lagligt och som man kan köra campaigne också på. Tack på förhand.
Citera
2018-10-03, 10:13
  #9447
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag söker First Person Shooter-spel som är helt gratis att ladda ner lagligt och som man kan köra campaigne också på. Tack på förhand.
Rek BLACK SQUAD via steam.

Så jävla bra vapen, roliga matcher, lite få kartor men beta så under utveckling.
Citera
2018-10-03, 15:36
  #9448
Medlem
CheeseHDs avatar
Webbläsar spel som haxed, dekrim osv.
Nämn inte gladiatus..
Citera
2018-10-04, 13:21
  #9449
Medlem
Ralle_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheeseHD
Webbläsar spel som haxed, dekrim osv.
Nämn inte gladiatus..

De jag kan komma på såhär på rak arm är https://www.torn.com/ och även https://www.fallenlondon.com, där det första verkar vara mer åt Dekrim-hållet, man är kriminell och arbetar sig uppåt i hierarkin. Fallen London verkar vara lite samma upplägg men utspela sig annan tidepok och mer åt det övernaturliga.

Såg också att du inte ville ha tips om Gladiatus, så vet inte om detta är nått, men https://se.grepolis.com/ kanske hade funkat också.
Citera
2018-10-05, 10:42
  #9450
Medlem
Corocottos avatar
Real War är ett bra spel om du vill ha ett liknande som C&C.
Citera
2018-10-05, 19:10
  #9451
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Rek BLACK SQUAD via steam.

Så jävla bra vapen, roliga matcher, lite få kartor men beta så under utveckling.
Tack för tipset Bluebeast72.
Citera
2018-10-05, 20:22
  #9452
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Jag söker First Person Shooter-spel som är helt gratis att ladda ner lagligt och som man kan köra campaigne också på. Tack på förhand.

Shadow Warrior 2 är gratis just nu på GOG.com. Jag har aldrig testat det själv, men det ingår i deras 10-års firande.
Citera
2018-10-06, 07:56
  #9453
Medlem
Corocottos avatar
sen har vi ju oxo Warcraft 3 och Age of Mythology(det är dock inte med pansarvagnar och sånt) de är de bästa RTS spelen just nu
Citera
2018-10-06, 11:00
  #9454
Medlem
BigFatCones avatar
Om man söker efter ett bra och hetsigt partyspel så kan jag rekommendera Nidhogg och Nidhogg 2. Det är 100% carnage 100% av tiden. Dessutom så lätt att spela så att det funkar även om man inte har hållit i en kontroll sen Super Mario Bros.
Citera
2018-10-09, 19:10
  #9455
Medlem
AslakVikingssons avatar
Hej! Skulle behöva lite tips! Är så att jag ska på jobb resa hela nästa vecka och kommer enbart kunna ha med mig min MacBook Pro. Undrar om någon har något tips på något roligt äventyr spel eller liknande man kan förgylla kvällarna med? Bryr mig inte om grafik eller så utan mer intresserad av story. Kör inte bootcamp så måste funka till Mac OS.
Citera
2018-10-10, 03:32
  #9456
Medlem
Jag söker tips på spel i samma typ som Assassins creed origins.
Samma typ av combat system och tredje vy och open world.

Andra spel i ungefär samma typ jag spelat och gillar starkt är Dark souls, Nioh.
Vet att bloodbourna ska vara riktigt bra men det finns tyvärr inte till PC..

Har inga konsoller utan kör på PC med en kontroller så PC är ett krav.

Tack på förhand!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback