Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-03, 16:52
  #121
Medlem
who-s avatar
0.5 oftast
Citera
2018-10-07, 22:06
  #122
Medlem
Wikipedos avatar
Röker 1g i varje jolle röker la en 5a om dagen. Riktigt gött
Citera
2018-10-07, 23:58
  #123
Avstängd
GentlemanMumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedo
Röker 1g i varje jolle röker la en 5a om dagen. Riktigt gött
Det är så här man röker, gott folk! Å så lite, lite tjack vettu! Usch vad bra det är!
Citera
2018-10-08, 14:18
  #124
Medlem
Wikipedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GentlemanMumin
Det är så här man röker, gott folk! Å så lite, lite tjack vettu! Usch vad bra det är!

Varför förstöra det underbara gräset med lite skitig tobak? Skall man röka då kan man lika väll röka så man blir redigt bäng annars ligger man ju bara i sängen och funderar på att rulla en till?
Citera
2018-10-08, 19:30
  #125
Avstängd
GentlemanMumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedo
Varför förstöra det underbara gräset med lite skitig tobak? Skall man röka då kan man lika väll röka så man blir redigt bäng annars ligger man ju bara i sängen och funderar på att rulla en till?
Jättebra att du försöker - men för helvete, jag skrev tjack och inte tobak. Nu ska det såklart vara tobak med haschet, allt annat vore fel - du också för den delen!

Tills nästa gång - när frontalloben din rycker, så se du till att slå i dig en rejäl dos tjack! Då kanske Herr Mumin, rent av, formellt godkänner ditt antågande!

Tack för mig!


Mvh Herr Mumin
Citera
2018-10-08, 20:53
  #126
Avstängd
0.3 0.4 brukar vara lagom.
om det är nåt skitröka så kör jag 0.6 typ.
Citera
2018-10-10, 11:20
  #127
Medlem
CheeseHDs avatar
När jag rökte som mest fyllde jag alltid gåsarna till max men då var även tillgången stor. Nuförtiden, hälften om ens det.
Citera
2018-10-11, 16:21
  #128
Medlem
Qusimotos avatar
Vet ej, lägger i så mycke jag tror jag behöver annars rullar jag en till om jag lagt i för lite. Brukar rulla 2st samtidigt en med mycke och en med lite i
Citera
2018-10-11, 18:19
  #129
Medlem
Wikipedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Vet ej, lägger i så mycke jag tror jag behöver annars rullar jag en till om jag lagt i för lite. Brukar rulla 2st samtidigt en med mycke och en med lite i

Klassikern
Citera
2018-10-11, 19:56
  #130
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wikipedo
Klassikern

Bäst så
Citera
2018-11-27, 10:20
  #131
Medlem
Har rökt dagligen i ca 3 års tid, dock med ca 1-2 månaders uppehåll varje år.

Röker kanske 0.6g/dag. Rullar 0.1-0.2g tillsammans med 1 hel cigg. Blir okej stekt, men brukar oftast rulla en till efter 30min. Detta då att jag gillar själva rökandet typ lika mycket som att vara bäng. Tycker det är riktigt chill och avslappnande att ligga i soffan, smutta på en spliff och dricka mjölk (ja, tycker mjölk är sjukt gott att dricka till).

Kan väl hända att jag rullar någon på 0.3 ibland, men tycker inte det blir någon jättestor skillnad på 0.1 och 0.3. Kvaliten brukar vara standardbrunt. Det positiva med att rulla lätta spliffar är att man lättare märker av kvaliteten. Har fått riktigt bra några gånger och då har det ju kommit som en käftsmäll 😂

Efter att ha tröttnat på det lokala sortimentet testade jag att lägga min första beställning från DM idag. Hörde bra om GHB's Skunk NO.1, så ska bli intressant.
Citera
2018-11-27, 12:42
  #132
Medlem
Röker mer eller mindre dagligen med uppehåll ett par veckor då och då.
Jag lägger på så mycket som behövs beroende på kvalite på rökat och om det är indica eller sativa.

För tillfället har jag 2 sorter hemma, något "standard" som är åt sativa hållet. Det behöver jag lägga på ganska mycket, ca 0.4g - 0.6g för att få mig ett lagom rus.
Det andra är en indica (minns inte vilken strain) och med det räcker en 0.1 - 0.2 för att bli ordentligt sänkt i soffan.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback