Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-25, 14:33
  #73
Medlem
SevenStarss avatar
Citera
2018-09-25, 18:28
  #74
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Alltså... Glitterskägg och glitterögonbryn. Rosa läppstift. Känns ju normalt och stabilt

Orka lägga ner energi på att störa över hur folk ser ut
Citera
2018-09-25, 18:31
  #75
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
paow 24 år seriöst?

känns som hon varit äldre både på utsende och hur länge hon varit med.

Paow och Anton
det var inte första dejten
fast gillar man att synas så okej då
Citera
2018-09-29, 18:04
  #76
Medlem
clevercashews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Kvinna som bjöd dit Nils som hon innan hade träffat i Bonde söker fru...hon verkade ju onekligen vara ett psykfall.... . Utbildat sig till samma yrke som han har, tror man kan få en karl genom att snacka om att man lärt sig kompostera .

Nils ska ha heder för hur länge han orkade stanna och lyssna på hennes dösnack...jag hade gått efter 1 minut!


Kunde inte låta bli att lida med honom, man såg hur jobbigt det var. Fick uppfattningen att kvinnan inte riktigt hade alla hästar hemma
Citera
2018-09-29, 18:13
  #77
Medlem
clevercashews avatar
"Amer, 34 år, har bjudit ut Felicia, 21 år, på en dejt i tv och han har minst sagt mycket att berätta om för henne – såpass mycket att hon själv knappt får in ett ord".

Börjar fundera på om det inte finns någon gräns för vilka människor man faktiskt låter vara med i det här programmet, för han verkade ju inte helt 100 i kontoret. Synd om tjejen som verkade krånglat och stressat för att kunna vara med och så är det någon som bara sitter och pratar om sig själv, det måste varit något fel på honom.
Citera
2018-09-29, 18:38
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevercashew
"Amer, 34 år, har bjudit ut Felicia, 21 år, på en dejt i tv och han har minst sagt mycket att berätta om för henne – såpass mycket att hon själv knappt får in ett ord".

Börjar fundera på om det inte finns någon gräns för vilka människor man faktiskt låter vara med i det här programmet, för han verkade ju inte helt 100 i kontoret. Synd om tjejen som verkade krånglat och stressat för att kunna vara med och så är det någon som bara sitter och pratar om sig själv, det måste varit något fel på honom.


Det var kul att titta på men det kändes så jävla deja vu, vet inte hur många gånger jag hamnat med snubbar som tolkat mitt engagemang i samtalet (at my lowest) som att "hon är skitintresserad!".

Tyckte det märktes ganska tydligt på Felicia att hon var obeväm, ointresserad och endast försökte vara artig och genomlida det hela... Medan han sitter där å har time of his life och tyckte det gick skitbra
Så jävla typiskt.

Och jag håller med, han verkade inte ha alla hästar hemma. Det lutkar diagnos, men å andra sidan känns det inte helt okej att utesluta människor med diagnoser från programmet bara för att..

Vad var det han jobbade med? Rock-klubb? Lycka till med det...
Citera
2018-09-29, 21:01
  #79
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Alltså... Glitterskägg och glitterögonbryn. Rosa läppstift. Känns ju normalt och stabilt
Som av en händelse har han dykt upp i andra TV-program nyligen
Citera
2018-09-29, 21:28
  #80
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av clevercashew
"Amer, 34 år, har bjudit ut Felicia, 21 år, på en dejt i tv och han har minst sagt mycket att berätta om för henne – såpass mycket att hon själv knappt får in ett ord".

Börjar fundera på om det inte finns någon gräns för vilka människor man faktiskt låter vara med i det här programmet, för han verkade ju inte helt 100 i kontoret. Synd om tjejen som verkade krånglat och stressat för att kunna vara med och så är det någon som bara sitter och pratar om sig själv, det måste varit något fel på honom.


Håller med, lite ANNA LIND mördarens vibbar.

Tack för att du kika
Citera
2018-09-29, 23:56
  #81
Medlem
Riktigt jävla skitprogram detta. Scriptat, gulli-gull och fejk.
Citera
2018-09-30, 14:00
  #82
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cortada
Det var kul att titta på men det kändes så jävla deja vu, vet inte hur många gånger jag hamnat med snubbar som tolkat mitt engagemang i samtalet (at my lowest) som att "hon är skitintresserad!".

Tyckte det märktes ganska tydligt på Felicia att hon var obeväm, ointresserad och endast försökte vara artig och genomlida det hela... Medan han sitter där å har time of his life och tyckte det gick skitbra
Så jävla typiskt.
Å andra sidan ringer du heller aldrig tillbaka till en snubbe som ställt 101 frågor till dig utan att själv kunnat haft något överensstämmande att berätta om sig själv vems ansvar är det då att ställa sådana typer av mellanliggande motfrågor om inte ditt?

Vet inte hur många gånger jag hamnat med tjejer som tolkat mitt engagemang i samtalet (at my lowest of frågor) som att "han är skit-o-intressant!".
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-09-30 kl. 14:17.
Citera
2018-10-01, 21:40
  #83
Medlem
Addhocs avatar
Jag smäller av va skämmigt program
De som ”blev ett par” idag- typ David Batra look alike och en kareoke-sjungande kärring från Skåne. Jag dööööör 🙈
Citera
2018-10-01, 21:45
  #84
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag smäller av va skämmigt program
De som ”blev ett par” idag- typ David Batra look alike och en kareoke-sjungande kärring från Skåne. Jag dööööör 🙈

Det där är ju Daniel Stefansson som både medverkat i Ullared och Talang.

https://www.hant.se/har-sjunger-ulla...iga-beundrare/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback