Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-21, 19:23
  #49
Medlem
Reggie Hamonds avatar
SOA var en helt fantastik serie, kan inte tänka mig att Mayans når samma höjder. Mayans har börjat skapligt men inte mer än så.
Citera
2018-09-23, 18:04
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag hade små förhoppningar på att serien skulle vara mer HBOig än SOA men det är exakt samma skit. Musik under skjutscenerna och praktiskt taget 0 nerv. En serie om motorcykelgäng borde kunna vara så mycket bättre.

Varför skulle den vara mer HBOig ? Det är ju samma skapare på samma kanal som SoA.
Citera
2018-09-23, 18:09
  #51
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntresa
Varför skulle den vara mer HBOig ? Det är ju samma skapare på samma kanal som SoA.
Jag såg den på HBO nordic. Förstod snabbt att det inte var HBO som hade gjort den.
Citera
2018-09-23, 18:43
  #52
Medlem
Swan65s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Jag såg den på HBO nordic. Förstod snabbt att det inte var HBO som hade gjort den.

Så är det, håller absolut inte HBO-klass
Citera
2018-09-24, 00:57
  #53
Medlem
pulverhonungs avatar
Stängde av halva vägen in på första avsnittet och kollade aldrig tillbaka, makalöst dåligt skådespeleri.
Citera
2018-09-24, 01:51
  #54
Medlem
sonofnatures avatar
Kommer fortsätta kolla

Men soa hade sköna karaktärer !
Denna har ingen enda .

Ingen direkt man diggar alls.
Rätt tråkig story oxå med han bossen å mötena vid bänken.

Soa hade flera huvudpersoner som man diggade olika mycket olika avsnitt. Denna serien kanske kommer ha det i framtiden, men just nu känns det inte alls så.

2 / 5
Betyget kanske ändras till det bättre , hoppas.
Citera
2018-09-24, 03:41
  #55
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Var kan man se SoA nu förtiden? Kollade på netflix tidigare men dem tog bort serien och nu vet jag inte var jag kan streama den
Citera
2018-09-24, 10:46
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Var kan man se SoA nu förtiden? Kollade på netflix tidigare men dem tog bort serien och nu vet jag inte var jag kan streama den
Nyafilmer.bz
Citera
2018-09-24, 18:54
  #57
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Var kan man se SoA nu förtiden? Kollade på netflix tidigare men dem tog bort serien och nu vet jag inte var jag kan streama den
Checka en gång till, såg den för några dagar sedan

https://www.netflix.com/se/title/70143844
__________________
Senast redigerad av Herkulesbig 2018-09-24 kl. 18:57.
Citera
2018-09-24, 21:02
  #58
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Checka en gång till, såg den för några dagar sedan

https://www.netflix.com/se/title/70143844

Det är borttaget, går inte att söka efter det. Skrev till Netflix livechatt för en vecka sen för jag trodde det var en bug, men dem confirmade att det är borttaget tyvärr.
Citera
2018-09-25, 17:47
  #59
Medlem
Herkulesbigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnonymousUser1312
Det är borttaget, går inte att söka efter det. Skrev till Netflix livechatt för en vecka sen för jag trodde det var en bug, men dem confirmade att det är borttaget tyvärr.
Men jag blide först orolig när du nämnde detta. För vill se serien igen när jag får tid. Men jag nämnde jag såg den för några dagar sedan. Så jag provade det igen för 5 min sedan, det funkar här, första säsongen första avsnittet. Jag tryckte spela upp och den spelades upp.
Citera
2018-09-25, 18:59
  #60
Medlem
AnonymousUser1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herkulesbig
Men jag blide först orolig när du nämnde detta. För vill se serien igen när jag får tid. Men jag nämnde jag såg den för några dagar sedan. Så jag provade det igen för 5 min sedan, det funkar här, första säsongen första avsnittet. Jag tryckte spela upp och den spelades upp.

"Fel på Netflix webbplats – Sidan kan inte hittas
Det gick inte att hitta sidan.

Gå till Netflix startsida genom att klicka på knappen nedan.
"

Står det för mig när jag går in på länken :/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback