Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-24, 20:28
  #157
Medlem
ParanormalParanoias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Vet inte om det står i tråden redan, men jag frågar ändå. Vad är skillnaden mellan Tianeptine sulphate och Tianeptine sodium?
Skulle tro att sulfat varianten är lite mer långdragen dvs sitter i längre och möjligtvis lite mildare. Men om någon kan svara på denna frågan bättre än mig så får ni gäena svara!
Citera
2018-09-26, 19:16
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Okej, det var som fan. Gillar asskicker då de har postförskott. Nåja beställde lite örter från prylshoppen istället.

Hur fan väljer man postförskott hos kickass? För mig går det bara att välja mellan Swish & Bit Coin.
Citera
2018-09-26, 21:09
  #159
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParanormalParanoia
Skulle tro att sulfat varianten är lite mer långdragen dvs sitter i längre och möjligtvis lite mildare. Men om någon kan svara på denna frågan bättre än mig så får ni gäena svara!

Okej, tack för svar.

Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Hur fan väljer man postförskott hos kickass? För mig går det bara att välja mellan Swish & Bit Coin.

Det står på deras sida att de säljer med postförskott. Men hur man beställer vet jag inte, har aldrig beställt därifrån.
Citera
2018-09-26, 21:26
  #160
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Hur fan väljer man postförskott hos kickass? För mig går det bara att välja mellan Swish & Bit Coin.

Skulle beställa precis och det kom upp samma sak för mig. Det finns nog inga sidor som säljer postförskott något mera.
Citera
2018-09-27, 14:41
  #161
Avstängd
Brain Formulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Hur fan väljer man postförskott hos kickass? För mig går det bara att välja mellan Swish & Bit Coin.

Är det någon som beställt och fått något från den sidan sista tiden? Verkar ju ha strulat för många inkl mig själv men är intresserad av att testa denna.
Citera
2018-10-05, 20:53
  #162
Medlem
nneGs avatar
Hej, är det någon som prövat att kombinera kratom med tianeptine? planerar att göra det snart, lite intressant att se hur dom funkar tillsammans, om dom boostar varandra så är det ju trevligt, speciellt med tanke på att ingen av dom syns på prov.

Kan absolut ingen kemi. Men båda funkar väl lite annorlunda än vanliga Opisar liksom.
Citera
2018-11-04, 10:47
  #163
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PontIn
Gått på Tiantepine i 2 månader i sträck. Snittar 35 g i månaden. Hur tror ni at kommer att bli ?

Nå hur mår du?
Citera
2018-11-30, 10:05
  #164
Medlem
Flusons avatar
Är denna värd att köpa? Vad tycker ni om den och kan denna substans efterliknas med någon annan opioid eller opiat?

Och hur länge håller ruset i sig?
Citera
2018-12-04, 14:50
  #165
Medlem
sweetlovelydeaths avatar
Tagit Tianeptine i ett par dagar nu, för första gången. Som folk tidigare skrivit så förekommer det en opioidkänsla i höga doser(ca 100-150mg+), men ej samma känsla som t.ex. morfin,oxy,H etc(lite mer likt åt sub hållet isf tycker jag). Skulle säga att det inte är någon vidare opioid om det är det man är ute efter. Men humöret blir till det bättre och man blir lite mer välmående. Annars tycker jag att substansen är bättre/mer lämplig som anti depp.

För övrigt är detta bland det värsta jag snortat, tårarna rinner i typ en halvtimme efter intag och sedan går ner i halsen där det svider och smakar minst lika hemskt. Så rekommenderar att bomba det istället.

En annan intressant grej är att jag lämnade ett positivt prov på Metadon dagen efter Tianeptine (analys). Har inte tagit några narkotiska preparat innan dess på ett bra tag, bortsett från några kosttillskott men tror det är det förstnämnda som visat på Metadon. Någon som varit med om liknande?
Citera
2019-01-02, 22:14
  #166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetlovelydeath
Tagit Tianeptine i ett par dagar nu, för första gången. Som folk tidigare skrivit så förekommer det en opioidkänsla i höga doser(ca 100-150mg+), men ej samma känsla som t.ex. morfin,oxy,H etc(lite mer likt åt sub hållet isf tycker jag). Skulle säga att det inte är någon vidare opioid om det är det man är ute efter. Men humöret blir till det bättre och man blir lite mer välmående. Annars tycker jag att substansen är bättre/mer lämplig som anti depp.

För övrigt är detta bland det värsta jag snortat, tårarna rinner i typ en halvtimme efter intag och sedan går ner i halsen där det svider och smakar minst lika hemskt. Så rekommenderar att bomba det istället.

En annan intressant grej är att jag lämnade ett positivt prov på Metadon dagen efter Tianeptine (analys). Har inte tagit några narkotiska preparat innan dess på ett bra tag, bortsett från några kosttillskott men tror det är det förstnämnda som visat på Metadon. Någon som varit med om liknande?

Jag kan instämma på snortandet av denna.. usch! Smärtan, som varar så länge, tar bort alla positiva vibbar från tianeptinet. Nä blanda med vatten eller bomba är det som gäller.

Måste säga, f*n vilken brutal avtändning det vart på denna! Gick på runt 1,2g per dag, kostade för mkt så vart tvungen att sluta tvärt.
En storm av negativa känslor följde svettningarna/frossan. Otäckt!
Jag har klarat några fentanyl-ATs 'cold turkey', detta var nära den nivån.

Se upp med toleransutvecklingen, ATn är som sagt mycket otäck..
Citera
2019-01-08, 13:04
  #167
Medlem
Optimetrists avatar
Finns det något dokument eller utlåtande som direkt påvisar att Tianeptine inte är tillåtet i Sverige?
Jag hittar inget hos läkemedelsverket eller regeringen.

Enbart utlåtanden som "KAN ses som ett läkemedel i Sverige"
Citera
2019-01-09, 00:42
  #168
Medlem
WitnessTheFitnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Optimetrist
Finns det något dokument eller utlåtande som direkt påvisar att Tianeptine inte är tillåtet i Sverige?
Jag hittar inget hos läkemedelsverket eller regeringen.

Enbart utlåtanden som "KAN ses som ett läkemedel i Sverige"

Den är väll inte klassad som något här så vitt jag vet. Men tullen/polisen får ju ändå slänga det för dig om de lägger vantarna på det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback