Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-24, 19:25
  #73
Medlem
Paul.Potts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Källa på det?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...--pa-sig-sjalv

Här finns ett par fall där sverigedemokrater hittat på brott de utsatts för, och då har artikeln ändå fem år på nacken, så lär nog ha tillkommit en hel del.

https://www.interasistmen.se/granskn...tade-attacker/
__________________
Senast redigerad av Paul.Pott 2018-09-24 kl. 19:29.
Citera
2018-09-24, 19:30
  #74
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
"Hihi, det var väl inte så farligt, den som försökte sig på en mordbrand var ju inte så KOMPETENT, hihi, så det spelar ingen roll, assåå ingen brann ju inne så vad är ni så arga för!??! hihi"
Jag vet inte varför du spyr den geggan kopplat till mitt inlägg.
Mordbrand kan aldrig vara bara på lite kul.
Citera
2018-09-24, 19:38
  #75
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Pott
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...--pa-sig-sjalv

Här finns ett par fall där sverigedemokrater hittat på brott de utsatts för, och då har artikeln ändå fem år på nacken, så lär nog ha tillkommit en hel del.

https://www.interasistmen.se/granskn...tade-attacker/
Tackar för mycket snabbt svar. Ett tips bara, läs inte det incel-tjockisarna på IRM skriver, det är mestadels propaganda och halvlögner.
Citera
2018-09-24, 19:42
  #76
Medlem
Paul.Potts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Tackar för mycket snabbt svar. Ett tips bara, läs inte det incel-tjockisarna på IRM skriver, det är mestadels propaganda och halvlögner.

De hänvisar ju till artiklar som bygger på polisutredningar så irrelevant vad IRM är för figurer.
Citera
2018-09-24, 19:43
  #77
Medlem
nyblivetsocfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Källa på det?

Google är din vän i informationens ålder!

Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
"Hihi, det var väl inte så farligt, den som försökte sig på en mordbrand var ju inte så KOMPETENT, hihi, så det spelar ingen roll, assåå ingen brann ju inne så vad är ni så arga för!??! hihi"

Det hade ju inte varit roligt om det var människor som drabbats, har du missat att det var Sverigedemokrater som fick sitt hus nedbränt?

Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Tackar för mycket snabbt svar. Ett tips bara, läs inte det incel-tjockisarna på IRM skriver, det är mestadels propaganda och halvlögner.

Handen på hjärtat, vilka tror du är mer benägna att vara incels: de på IRM som har fruar/samboförhållanden och ofta barn eller de i Flashbackhögern som dag in och dag ut diskuterar hur svenska kvinnor är rasblandande horor som förtjänar att våldtas av invandrare om de röstade på Socialdemokraterna?
__________________
Senast redigerad av nyblivetsocfall 2018-09-24 kl. 19:48.
Citera
2018-09-24, 19:51
  #78
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Pott
De hänvisar ju till artiklar som bygger på polisutredningar så irrelevant vad IRM är för figurer.
Även en trasig klocka visar rätt två gånger om dagen, men det betyder inte att man ska se den som tillförlitlig. Det här verkar väl vara en gång som IRM faktiskt har rätt.
Citera
2018-09-24, 20:02
  #79
Medlem
kontrarevolutionars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Så kärringen tutade eld på en filt de inte hade för att sedan av ren upphetsning hitta på en rövarhistoria om vänsterblivna som försökte bränna ner huset?

Låter som att du skulle kunna bli barnboksförfattare.


Följer ju standard tillvägagångsätt från genierna som ska ta hand om landet när vi andra stuckit efter att våldspolisen vart framme för att vi hade fel färg på gardinerna eller gjort något annat hemskt PK.
Citera
2018-09-24, 20:03
  #80
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyblivetsocfall
Handen på hjärtat, vilka tror du är mer benägna att vara incels: de på IRM som har fruar/samboförhållanden och ofta barn eller de i Flashbackhögern som dag in och dag ut diskuterar hur svenska kvinnor är rasblandande horor som förtjänar att våldtas av invandrare om de röstade på Socialdemokraterna?
Du skulle bara veta hur våta i blicken gemene kvinna blir när de träffar på en typ flashbackhögerkille, jag vet att många vänsterbrudar har svårt att erkänna det och ser det som en form av förräderi, men faktum kvarstår. I min erfarenhet så finns det få män som gnäller lika mycket om att de aldrig får knulla med sina flickvänner/fruar som vänstersnubbar, och IRM är liksom själva nidbilden av en emaskulerad hipstervänsterkille som tror att (spelad) godhet gör hustrun sugen. Det är typ hela "bad boys get laid, good guys always finish last"-grejen på steroider.

Du skulle bara veta vad jag har fått höra från vänsterkillarnas tjejer nyblivetsocfall, det är fan inte vackert.
Citera
2018-09-24, 20:07
  #81
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Med hjälp av en trädgårdsslang lyckades Conny tämja lågorna på altanen och väggen – som i grunden är ett timmerhus. Samtidigt hade de larmat brandkåren. Efteråt kunde han själv se hur branden hade uppstått. Någon hade placerat en filt av fleece, indränkt i bensin, i verandahörnet – och sedan tänt på.

Klarblå fleecefält hade antänts
Men hela filten hade inte brunnit upp, så det gick att se hur den hade sett ut innan den antändes, säger Conny:

– Den var klarblå, som svenska flaggan. Polisen frågade om det var vår filt, men det var det ju inte, det är en sak som är säker.

Conny misstänker själv att branddådet kan ha politiska förtecken.

Hm. Polisen brukar nog inte tal om bensin utan "brännbar vätska".

Att Conny distanserar sig så mycket från den rasistblå rökfilten tyder bara på den egna inblandningen.
Det blir kul att se vad DNA-analysen av filten visar. Vems DNA finns på filten?

Jag är 99% säker att det inte är hans Smutsdemokratiska hatkollegor som ligger bakom eller någon annan utomstående utan en slarvig rökolycka på fyllan. Vin va inblandat enligt uppgift.

Att han sedan ska få det att vara ett politiskt attentat är så klart bara sånt Smutsdemokrater kommer på när de inser att försäkringen inte täcker om man tuttar på själv.

Failad false flag kombinerad med försäkringsbedrägeri blir den enda realistiska slutsatsen.
__________________
Senast redigerad av ursprungligen 2018-09-24 kl. 20:09.
Citera
2018-09-24, 20:09
  #82
Medlem
nyblivetsocfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ENTP
Du skulle bara veta hur våta i blicken gemene kvinna blir när de träffar på en typ flashbackhögerkille, jag vet att många vänsterbrudar har svårt att erkänna det och ser det som en form av förräderi, men faktum kvarstår. I min erfarenhet så finns det få män som gnäller lika mycket om att de aldrig får knulla med sina flickvänner/fruar som vänstersnubbar, och IRM är liksom själva nidbilden av en emaskulerad hipstervänsterkille som tror att (spelad) godhet gör hustrun sugen. Det är typ hela "bad boys get laid, good guys always finish last"-grejen på steroider.

Du skulle bara veta vad jag har fått höra från vänsterkillarnas tjejer nyblivetsocfall, det är fan inte vackert.

Oj, ok. Och du skulle bara veta vilka anekdoter jag hört från högertjejer som blir så jävla kåta på vänsterkillar som vågar hänga och umgås med samma invandrare som Flashbackkillar inte ens vågar se i ögonen på gatan utan de knyter handen i fickan och skriver sedan av sig på I&I. Det finns få män som gnäller på kvinnor i samma utsträckning som högerkillar gör, i alla fall enligt min erfarenhet. Flashback är liksom en cuckborg för de killar som konstant gnäller på svenska kvinnor.
Citera
2018-09-24, 21:13
  #83
Medlem
Klart Y-barnet i Salem tuttat på sin egen filt. "Klarblå som svenska flaggan".
Hur genomskinlig får man bli? Inte bara försökte de (antagligen vänstermuppar som hatar Sverige) tända på hans hus, de gjorde det nästan typ med svenska flaggan om man kisar med ögonen(!). *Svär på nationalistiska*
Citera
2018-09-24, 21:32
  #84
Medlem
judenhetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnTheRevelator
Men när jag såg vad för fölk som valts in i Riksdagen så såg jag att de flesta är sådana som varit mammas pojke och plugghästar som valts in. Ingfa som skulle lyckats starta företag eller ha en karriär inom näringslivet utan så kallade pärmbärare (kostnadsbärare).

Du verkar tro att det är svårt att starta företag eller ha en karriär i näringslivet. Varifrån har du fått de konstiga idéerna? Att starta företag är relativt enkelt, och att "ha en karriär inom näringslivet" är med säkerhet ännu enklare. Många politiker är dessutom verksamma inom näringslivet, särskilt på den borgerliga sidan. Lägg ner dit trams.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback