• 55 851 online
  • 1 189 467 medlemmar
  • 61 544 985 inlägg
2018-09-17, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Han skriver många seriösa artiklar i tidningen också.

Ja att han kan skriva bra artiklar i tidningen förstärker endast intrycket att han skriver av ilska i sina krönikor där han brunsmetar allt som står till höger om kommunisterna. Om Lindström la ned sina krönikor och blev en allmänreporter istället med saklighet och objektivitet som ledord skulle han må bättre och Expressen öka i läsvärde, men Lindström bestämmer inte över sina arbetsuppgifter.
Citera
2018-09-17, 18:22
Medlem
Enydrions avatar
Han verkar vara lite sent ute... (typ nåt decennium eller två...)

Dagens rubrik...
Citat:
Snälla någon, låt mig aldrig bli en grinig gammal gubbe

Citera
2018-09-17, 19:31
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion

Dagens rubrik...

Han har i vart fall varit gaggig ett bra tag och man kan tydligt identifiera början på demens (eller dilerium). Det finns ingen annan rimlig förklaring till hans "Jag är en apa"-klipp.
Citera
2018-09-17, 20:15
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion

Dagens rubrik...

Självinsikt saknar han helt. Han är förmodligen helt humorlös också.

Om det är något som Lars gör varenda vecka i sina krönikor så är det att gnälla och vara grinig.

Citat:
Varför blir många av oss män än märkligare när vi blir gubbar? Äldre kvinnor blir aktiva, går på teater och bildar bokcirklar. Äldre män stannar vid köksbordet, röstar SD, ringer P1 och klagar och skriver till mig att jag är mentalsjuk och har bajs i skägget. Den som har kollat kommentarerna till min direktsändning på Facebook på torsdagar fattar vad jag menar.
Citera
2018-09-23, 12:43
Medlem
Grus-Olles avatar
https://www.expressen.se/kronikorer/...faktiskt-inte/

Slutklämmen: " Länge har Sverige lyfts fram av andra nationer som ett föredöme när det gäller öppenhet, välstånd, progressivitet, jämställdhet, hållbarhetsfrågor, åsiktsfrihet, pressfrihet, religionsfrihet och andra fri- och rättigheter ".

Svenska folket har heller aldrig blivit tillfrågade om att vi ska vara ett sorts jäkla föredöme i allting. Men det är förstås ingenting som bekymrar honom.
Citera