Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-20, 01:45
  #4837
Medlem
Murkelpurkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Haha ja det gick segt. Men jag låg inne på sjukhus för avgiftning. Låg ner nästan bokstavligen. Var uppe och gick några 100 m per dag så inte så konstigt att det gick segt att bli ren
Inom psykiatrin, där du ska lämna UP, har dom nog koll på att man inte ger Subutex till cancersjuka... eller jo Norspan finns ju kom jag på.
Lycka till!

Aha, ja då går det ju lite långsammare kanske.
Ja det är klart de har koll på, därför jag skrev i parantes (en Temgesic).
Norspan är ju plåster, ett sånt jag har på mig just nu som frågan handlade om från början haha .
Citera
2018-09-20, 15:00
  #4838
Medlem
dppetts avatar
Tog kokain för 12 dagar sedan, ett streck och ska på drogtest idag (SNART!!). Jag är mycket vältränad, normal vikt och längd och tränar i stort sett varje dag, styrka och löpning. Har druckit stora mängder vatten sedan dess för att rensa, äter sunt, tar vitamintillskott m.m. Beställde hem ett drogtest som jag prövade för två dagar sedan med cutoff 300 vilket var negativt!

Tror ni att jag kommer att klara mig?
Kommer de hitta den där metaboliten de letar efter??? snälla hjälp FB
Citera
2018-09-20, 19:29
  #4839
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dppett
Tog kokain för 12 dagar sedan, ett streck och ska på drogtest idag (SNART!!). Jag är mycket vältränad, normal vikt och längd och tränar i stort sett varje dag, styrka och löpning. Har druckit stora mängder vatten sedan dess för att rensa, äter sunt, tar vitamintillskott m.m. Beställde hem ett drogtest som jag prövade för två dagar sedan med cutoff 300 vilket var negativt!

Tror ni att jag kommer att klara mig?
Kommer de hitta den där metaboliten de letar efter??? snälla hjälp FB
Du kommer 100% klara det. Kokain sitter i max 4 dagar.
Citera
2018-09-20, 20:12
  #4840
Medlem
ChemicalGirls avatar
Har någon koll om 3-FPM ger falsk utslag på met/amfetamin på stickor? Lite olika sägs, men vill veta vad som gäller just stickor?
Citera
2018-09-20, 22:38
  #4841
Medlem
alle021s avatar
Tjenare tjenare, har planerat och gå och plocka svamp (toppisar) med några vänner kort tid framöver, men problemet är det att jag lämnar urinprov tre gånger i veckan, jag vet att dom inte kollar efter det i standard prov, men när dom skickar det på labb vad letar dom efter då? Är det standard prov dom gör då? Kan jag ta svamparna utan att oroa mig för att torska?
Citera
2018-09-21, 18:29
  #4842
Medlem
simpglajds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Simpelglidare
Om man har lisdexamf på recept och tar tex attentin dexamf. Ser de på analys då att det är fel substans?
Kan man säga att lisdelen försvinner först och därför jag bara har dex delen kvar?

Jag har elvanse utskrivet på recept och kan ta attentin/metamina som jag inte har på recept
Och de märker inget. Lämnar prover som skickas på analys.
Citera
2018-09-23, 01:04
  #4843
Medlem
Godkväll gott folk.

Har någon koll på vilken precision som vårdcentralerna har på deras urinprover? Kör dom urinet i maskin eller stickor?

Behöver träffa läkaren men dom tar alltid urinprov vid besök då jag var med om en traumatisk hjärnskada för ett och ett halvt år sen, har ett hårt missbruk bakom mig och det är därför som dom vill testa mig så symptomen inte har med nått annat att göra.
På tal om det, fan så sjukt har pissat rent i ett år och 9-månader sen skadan och dom ger sig fanimej aldrig!!


Har varit mer eller mindre nykter sen skadan men drar i mig några några holkar ibland under en hel helg när det passar sig bara för att koppla av.

Rökte en 5a för två helger sen och har inte rökt innan dess på 4-månader.
Har skov och symptom från hjärnskadan som alltid kommer och går, behöver träffa läkaren för att ev ändra medicinen så fort som möjligt.

Tänkte köpa den här stickan https://www.provsvaret.se/produkt/ca...hoC244QAvD_BwE

Har en cut på 50ng/ml.
Så om den visar negativt på den stickan tror nog att det kan va safe då?
Vet att två veckorna borde va safe men men som sagt 5g.

Tack för svar
__________________
Senast redigerad av El0l 2018-09-23 kl. 01:06.
Citera
2018-09-23, 21:32
  #4844
Medlem
swapzs avatar
Har pissprov imorgon (Måndag) och i torsdags kväll tog jag en 200mg tramadol tablett, är jag clean?
MVh
Citera
2018-09-24, 16:32
  #4845
Medlem
Har pissprov imorgon rökte cb för 2 veckor sedan och har endast rökt 3 ggr totalt den här månaden. Hur goda chanserna att jag klarar det? Är man 22 år 187cm drygt 80kg.
Citera
2018-09-25, 01:55
  #4846
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmortalDon
Har pissprov imorgon rökte cb för 2 veckor sedan och har endast rökt 3 ggr totalt den här månaden. Hur goda chanserna att jag klarar det? Är man 22 år 187cm drygt 80kg.
Du kan vara lugn.

Brukar pissa rent dagen efter jag rökt. Om jag är ren när jag röker dvs, inga större mängder alltså.
Citera
2018-09-25, 09:51
  #4847
Medlem
Tropexs avatar
Är det fortfarande, som står i TS, 1-2 dagar för salivprov på benso? DDS 2 är vad jag fattar efter en googling så kallad "topsning" som polisen använder. Det svarar inte på om det borde vara lugnt med 1 ksalol (benso: alprazolam) nu då, om provet tas om 3 dagar (det prov man gurglar i munnen inom vården). Jag vet även att proven skickas hela vägen till Tyskland för analys.

Bonusfråga: Tog 3 st ksalol igår sammanlagt och en snabb huvudräkning säger att jag är ren som gränsfall till fredag, men nästan hundra till lördag. Vad säger ni?

Tacksam för svar!
__________________
Senast redigerad av Tropex 2018-09-25 kl. 10:01.
Citera
2018-09-26, 05:07
  #4848
Medlem
Fishurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alle021
Tjenare tjenare, har planerat och gå och plocka svamp (toppisar) med några vänner kort tid framöver, men problemet är det att jag lämnar urinprov tre gånger i veckan, jag vet att dom inte kollar efter det i standard prov, men när dom skickar det på labb vad letar dom efter då? Är det standard prov dom gör då? Kan jag ta svamparna utan att oroa mig för att torska?

Skulle också vilja veta detta fast i mitt fall är det om de tittar efter Lyrica? Är Tramadol som "jag åkte dit på" så kan ju tycka att det bara borde vara det dom kollar efter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback