• 73 529 online
  • 1 189 467 medlemmar
  • 61 550 670 inlägg
2018-09-18, 16:17
Medlem
Såg inget östro test, tog du ett blodprov under kur och vad hade du för värden innan samt under kur?
Intresserad mtp att du kört på 0,5mg eod samt e3d.
Citera
2018-09-18, 21:58
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saywhaat000
Såg inget östro test, tog du ett blodprov under kur och vad hade du för värden innan samt under kur?
Intresserad mtp att du kört på 0,5mg eod samt e3d.
Hmm ska leta fram siffrorna senare. Är inte postat i kurrapporten utan i en annan tråd angående östrogen. Annars får jag logga in på werlabs bara.

Men minns följande:
Testo E 350mg EW utan arimidex gav 440 pmol/L.
Testo E 350mg EW med 0.5mg arimidex eod gav ~80 pmol/L.

Hade lite problem att hålla uppe ståndet på denna dosering dock. Både med och utan arimidex. När jag höjde till 500mg EW med 0.5mg eod så var sexlusten bra och allt fungerade som det ska. Sänkte dosering till E3D då jag hoppades på att det kunde ha haft någon påverkan gällande håravfallet. Möjligtvis var det någon påverkan, men under för kort tid för att hinna utvärdera.

Tyvärr tog jag aldrig något prov innan kur. Kommer ta ett om några månader när PCTn är färdig och allt är ute ur blodet.
Citera
2018-09-19, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Hmm ska leta fram siffrorna senare. Är inte postat i kurrapporten utan i en annan tråd angående östrogen. Annars får jag logga in på werlabs bara.

Men minns följande:
Testo E 350mg EW utan arimidex gav 440 pmol/L.
Testo E 350mg EW med 0.5mg arimidex eod gav ~80 pmol/L.

Hade lite problem att hålla uppe ståndet på denna dosering dock. Både med och utan arimidex. När jag höjde till 500mg EW med 0.5mg eod så var sexlusten bra och allt fungerade som det ska. Sänkte dosering till E3D då jag hoppades på att det kunde ha haft någon påverkan gällande håravfallet. Möjligtvis var det någon påverkan, men under för kort tid för att hinna utvärdera.

Tyvärr tog jag aldrig något prov innan kur. Kommer ta ett om några månader när PCTn är färdig och allt är ute ur blodet.
Grym info! Stort tack!

Jag förstår inte det här med 1/1 ratio mellan Test och Öst.
När man är OFF ligger nog den ration snarare på 1/10 hos mig så varför ska man ha 1/1 som mål när man inte har det normalt? Jag tror det kan ge biverkningar om man går så lågt, mådde som en kung vid 300 nmol men förstår att det inte är optimalt om man ska vara ON längre vilket är anledningen till att jag vill hålla mig kring 150-200.

Jag hade följande:
Testo E 350mg EW utan arimidex gav 300 pmol/L.
2v efter PCT gav 150 pmol/L med 20 i testosterone

Nu har jag börjat en Test+Deca kur(300-350mg Test C e7d + 200mg Deca e7d) ganska precis 2mån efter PCT och ska själv ligga på 0,25mg Måndagar och Torsdagar sen får jag se vilka värden jag har i vecka 4. Känslan är att det är för låg dosering men man kan iaf hoppas att det räcker då jag helst håller mig utan sånt där då biverkningarna på packsedeln får magen att vrida sig.
Citera