• 41 036 online
  • 1 188 820 medlemmar
  • 61 512 974 inlägg
2018-09-15, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Om en biltillverkare hade sålt en ny modell motsvarande Microsoft Windows 10 hade följande hänt.

- Blinkers fungerar inte. Vindrutetorkarna fungerar inte vid leverans.
- Bilen kör själv in på service fast den inte behöver. Efter bilen varit på service fungerar inte handbromsen.
- Bilen drar 20 liter milen innan du inser att du inte slagit på knappen som talar om för bilen att du begränsad mängd soppa.
- Du måste vara expert på bilar för att få den köra som en normal bil.
- Bilen vet allt om dig.

(Jag skulle kunna fortsätta i oändlighet)

Det där tycker jag låter lite som en Tessla där garantitiden har gått ut.
I alla fall om man ska tro dom som ägt vissa modeller i USA. Dom är rätt utelämnade till det operativsystemet och välidigt låsta till tillverkaren...
Citera
2018-09-18, 10:13
Medlem
Gillar att namnet Win OS X redan har fått spridning
Citera
2018-09-18, 11:56
Medlem
Jag söker lite tips om hur jag kan göra en rollback på ett gästkonto i Windows 10, där allt återställs till den status som rådde när kontot skapades.

Jag har kikat lite på Reboot RX, men det återställer hela datorn. Jag vill bara återställa ett enskilt konto. Finns det något praktiskt sätt att åstadkomma detta, helst gratis?
Citera
2018-09-18, 15:14
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deformity
Jag söker lite tips om hur jag kan göra en rollback på ett gästkonto i Windows 10, där allt återställs till den status som rådde när kontot skapades.

Jag har kikat lite på Reboot RX, men det återställer hela datorn. Jag vill bara återställa ett enskilt konto. Finns det något praktiskt sätt att åstadkomma detta, helst gratis?

Så vitt jag vet - nej.
Ta bort det och skapa ett nytt?! Men det går att backuppa filer och foldrar.
Citera