Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-14, 16:07
  #38257
Avstängd
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorLazeer
Ingen som vet? Hade varit tacksam för svar

Borde vara lugnt så länge du inte har epilepsi, har sovit och ätit bra senaste dygnet
Citera
2018-09-14, 17:50
  #38258
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Jag hade bara druckit alkohol och sparat Tramadolen och Iktorivilen till dagen efter. Benso och alkohol är svårt att hantera om man inte är van

har alltid haft ett dåligt ölsinne och aldrig föredragit alkoholen i sig, där oftast använd mig av part droger men efter som jag har tram och ikto för en överdos (vilket inte är planerat såklart vill bara ha skojj) vad skulle ni rekommendera mängden jag sa ska ta, var på systemet vart bara 5 öl, inte säkert jag dricker alla de ens.
Citera
2018-09-14, 18:02
  #38259
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorLazeer
Skippa ikto. Dricka 2 3 bärs är ingen fara så länge du inte ligger på en väldigt hög dos tram eller ikto. Dricker själv ibland på 500mg tram fast en öl då typ. Risken för kramper blir mycket större när man intar alkohol med tram. Så var försiktig så löser det sig ska du se.


tack så mycket för svar, inte första gången jag blandar tram å alko men då vart det "pizzakalas"XD
alltid varit dålig på att dricka å bete sig dåligt i fyllan,
köp 5öl 5,0%. tagit 200mg tramadol idag och 6mg ikto för att må bra, tror jag tar med mig 400mg tram och 3 öl så får vi se hur kvällen slutar,
sen så packar man självklart med 2 prerolled "ciggaz" och ¤mg ikto ifall det blir efter fest för dert lör det bli
tack för er input å svart!
Citera
2018-09-14, 18:04
  #38260
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorLazeer
Ingen som vet? Hade varit tacksam för svar
vet inget om den blandingen men vet att om man är ovan med tram/ morfinet kan man få kväljningar eller spy, så var försiktig där
Citera
2018-09-14, 20:56
  #38261
Medlem
rebekks avatar
För en vanlig dödlig som bara petat sub innan, hur gör den sig i sociala tillställningar? Jag tänker typ krogen, fest, dejt. Rent spontant känns det inte som den typen av drog gör sig där, men hört mycket om att man blir pratig på just Tram..?
Citera
2018-09-15, 14:29
  #38262
Medlem
yungyeeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorLazeer
Skippa ikto. Dricka 2 3 bärs är ingen fara så länge du inte ligger på en väldigt hög dos tram eller ikto. Dricker själv ibland på 500mg tram fast en öl då typ. Risken för kramper blir mycket större när man intar alkohol med tram. Så var försiktig så löser det sig ska du se.


igår tog jag( 200mg när jag vaknade) 600mg tramadol, ett gäng ikto rökte 4 gåsar själv sen så delades på 2, och 4 öl, under en sträcka på ca 3-4 timmar. polaren sa att jag såg total väck ut och att jag inte skulle komma in men det gjorde jag, var bara där en kvart tvär men trodde jag hade fått napp:/

annars en trevlig kväll, bra blandning för de som inte gillar alkoholenså mycket!
cannabis ( jag hade en sativa)
drick långsamt dina 4 öl
rök mycket på förfesten( kanske inte om du har hasch och blir degig)
jag som är lite socialt obekväm vardagligt fick mig att må fantastiskt,

enda nackdelarna var att jag inte kunde läsa eller skriva det försvann helt, därför mitt napp nobbade mig men vad gör det om 100år
Citera
2018-09-15, 22:28
  #38263
Medlem
AndersEklunds avatar
Är det någon som vet vad dom indiska trammen innehåller? Är det bara tramadol fast högre dos än vad som står på kartan eller på tabletten? Dom är mycket starkare än samma dos svenska tramadol, ochnu har även en ny tram kommit, iaf på västkusten. Dom är röda men mindre än vanliga röda, kanske 20-30% mindre, med en skåra i. Dom är betydligt starkare än dom vanliga röda och dom vita. Någon som kommit över dessa?
Citera
2018-09-15, 23:22
  #38264
Medlem
st33rs avatar
jag litar inte på dom där indiska tabletterna. Var en klarröd variant som skulle innehålla 200 mg, sen kom den mindre (till storlek) klarröda som också skulle innehålla 200 mg men känns starkare än den större. Sen kommer 200 mg vita tabletter från samma tillverkare.

Minns att jag köpte grön/gula kapslar från indien i 200-pack tidigare innan det narkotikaklassades
Dom såg ut exakt som de svenska med samma utseende och kvar exakt på pricken samma effekt
Litar mer på instant release kapslar än de här retard/SR-tabletterna

En kompis fick massa tram beslagtagna av polisen när dom grep han , sen fick han hämta ut tramen på polisstationen. dom fråga inte efter om han hade recept eller nåt (innan klassningen var tram fortarande receptbelagt) han fick tillbaka dom!
Citera
2018-09-16, 13:06
  #38265
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
jag litar inte på dom där indiska tabletterna. Var en klarröd variant som skulle innehålla 200 mg, sen kom den mindre (till storlek) klarröda som också skulle innehålla 200 mg men känns starkare än den större. Sen kommer 200 mg vita tabletter från samma tillverkare.

Minns att jag köpte grön/gula kapslar från indien i 200-pack tidigare innan det narkotikaklassades
Dom såg ut exakt som de svenska med samma utseende och kvar exakt på pricken samma effekt
Litar mer på instant release kapslar än de här retard/SR-tabletterna

En kompis fick massa tram beslagtagna av polisen när dom grep han , sen fick han hämta ut tramen på polisstationen. dom fråga inte efter om han hade recept eller nåt (innan klassningen var tram fortarande receptbelagt) han fick tillbaka dom!


Så var det med allt. Men det ändrades i samband med ”förstörande lagen” 1 april 2011 vilket gjorde det möjligt att förstöra oklassade preparat. Dvs ej säkert att importera något.
Citera
2018-09-16, 14:07
  #38266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av raven101
Så var det med allt. Men det ändrades i samband med ”förstörande lagen” 1 april 2011 vilket gjorde det möjligt att förstöra oklassade preparat. Dvs ej säkert att importera något.


En kompis till mig blev tagen på blodprov av snuten och käkade Tamol-XX 200mg röda (stora tabs) och blodprovs svaret kom efter 1 månad och visade på Tramadol och Benzodiazepiner och han har aldrig käkat något än bara jusst dessa indiska tramadol (han vet inte ens vad benzo är) och åkte dit på 2 droger!

Lita inte på indiska tramadol även om dom är billiga. Just saying.

Finns många inlägg i denna tråd och folk har åkt dit på subutex/fentanyl/benzo av olika indiska tramadol kapslar och tabs.
Citera
2018-09-16, 17:25
  #38267
Medlem
raven101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doktorspice
En kompis till mig blev tagen på blodprov av snuten och käkade Tamol-XX 200mg röda (stora tabs) och blodprovs svaret kom efter 1 månad och visade på Tramadol och Benzodiazepiner och han har aldrig käkat något än bara jusst dessa indiska tramadol (han vet inte ens vad benzo är) och åkte dit på 2 droger!

Lita inte på indiska tramadol även om dom är billiga. Just saying.

Finns många inlägg i denna tråd och folk har åkt dit på subutex/fentanyl/benzo av olika indiska tramadol kapslar och tabs.

Kört flertal indiska utan effekt. Även spanska och där ingen effekt. Kan avslöja att de säljs för ca 34kr kartan i Indien. Sen otydligt att få fram info om vissa av de.
Citera
2018-09-17, 09:25
  #38268
Medlem
Kan någon vara snäll att förklara hur det kan komma sig att en del eller alla blir uppåt på detta när det är motsatsen till centralstimulerande som amfetamin?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback