• 49 752 online
  • 1 188 521 medlemmar
  • 61 499 167 inlägg
2018-09-12, 13:51
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Jag ska för första gången testa anabola, en polare rekommenderade anabol 5mg som tydligen skulle vara sjyst att starta med. Vad kan jag vänta mig för viktökning i början? Jag la ordern hos direktleverans, återkommer med med rapport när jag har fått grejerna. Hur brukar dessa levereras? Kommer dom i en påse eller kommer dom i en burk som på bilden? Jag har ju ingen lust att de sa låta ssom en jävla marackas ur brevet lixom.
Anadrol möjligtvis? Inte hört talas om direktleverans. Du bör verkligen inte kura när du saknar så pass mycket kunskap, ditt val dock. Men i övrigt så brukar shopparna alltid leverera sakerna med hyfsad stealth. Dvs, det kommer inte gå att känna eller se på utsidan att tabletter ligger i.
Citera
2018-09-12, 13:54
Avstängd
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Anadrol möjligtvis? Inte hört talas om direktleverans. Du bör verkligen inte kura när du saknar så pass mycket kunskap, ditt val dock. Men i övrigt så brukar shopparna alltid leverera sakerna med hyfsad stealth. Dvs, det kommer inte gå att känna eller se på utsidan att tabletter ligger i.

De stog bara anabol tablets, och så är dom små och rosa? Tack för snabbt svar. Vad ska jag köpa för att inte få såna "bitchtits" samt: är 900:- OK pris för 1000st 5mg:are?
Citera
2018-09-12, 14:17
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
De stog bara anabol tablets, och så är dom små och rosa? Tack för snabbt svar. Vad ska jag köpa för att inte få såna "bitchtits" samt: är 900:- OK pris för 1000st 5mg:are?
Om det är dianabol som brukar förekomma i 5mg och som dök upp när jag googlade anabol tablets, så är det ett bra pris. De var även rosa så antagligen det. Väldigt bra pris faktiskt.

Köp en AI i sådana fall. Rekommenderas om det är dbol.
Citera
2018-09-12, 14:54
Avstängd
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Om det är dianabol som brukar förekomma i 5mg och som dök upp när jag googlade anabol tablets, så är det ett bra pris. De var även rosa så antagligen det. Väldigt bra pris faktiskt.

Köp en AI i sådana fall. Rekommenderas om det är dbol.

Tack så mycket
Citera
2018-09-14, 00:54
Medlem
Pbergs avatar
Vill gröna hulkstore för blixtsnabb leverans oerhört gött när man trodde man var sent ute så låg den i hallen 24h efter betalning. Äntligen top oxar och deca vinter kurer är mumma
Citera
2018-09-14, 15:51
Medlem
Swedstore den grönaste shoppen jag handla hos. Eller "grönast" är kanske fel ord då jag handlat hos shoppar förut utan att bli blåst, men Swedstore utmärker sig med sin otroligt snabba service - både gällande hur snabbt de svarar (och de är tydliga) och gällande hur fort de skickar. Skickade pengarna under helgen och hade grejerna i mitten av veckan.
Citera