Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-07, 10:03
  #1525
Medlem
Klopeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
Testa dig igen 36h efter inject eller skicka in vialen på analys jag garanterar att max kommer betala analysen ta kontakt med han om du skulle tvivla. Märks tydligt att Max är en av de större aktörerna och man hugger alldrig på den lilla eller hur när man vill klättra i stegen. Bakom ridåerna så vet redan alla admins på brädorna om vad som försigår så ni kan fortsätta (ej riktat till TS) smutskasta pro oil eller max men skicka in vialerna själva så kan ni skicka fakturan till han så ska ni själva få se. Komiskt detta internet smutskastande. Ta en kurs i marknadsföring, ha bra produkter och ni kan lyckas utan att slå ner på andras produkter. 3året han kör nu va och visst sker missar men nämn en miss han inte åtgärdat eller kompat. Han har sveriges bästa kokare och med rawsen analyseras så nja underdoserat. Men välj annat märke om man inte litar på hans tråd som är över 200 sidor lång på HB med bra omdömen.

Grön lev av geno nu igen när det fanns inne så passade jag på att köpa på mig..

Du är pinsam. Du skulle kunna skriva en bok tjock som en bibel om hur bra max är. Är så jävla genomskinligt att du är sponsrad eller har ett finger med i spelet på något sätt. Varför ska du skydda max med näbbar och klor? Så fort någon inte är nöjd med max oljor så kastar du dig över personen som en hök i denna tråden. Av någon anledning blir du lika känslig som en liten tonårsflicka så fort som någon i tråden iftågasätter max utbud.

Du kommer aldrig att erkänna att du är sponsrad. Men det är glasklart att du är. Varför annars ägna all denna tiden åt att särskilt försvara honom? Det räcker gott och väl att gröna och säga att han är bra om det är din åsikt. Däremot att sitta som ett jävla jon och ta illa upp när någon är missnöjd ser inte bra ut.

Det är Skitsnack att han har Sveriges bästa kokare. Eller har du insyn i vad alla shoppar säljer? För det är precis vad du just sa. Också en sak taget ur luften för att lyfta fram Max.

1. Hur mycket sponsrar max dig månadsvis för att du ska skriva gott om honom och hans produkter i tråden? Du kommer aldrig svara ärligt på den frågan men nu är frågan åtminstone ställd.
2. Sköt det snyggare som sponsrad och gå inte till överdrift. För som du hållt på en evighet så är det uppenbart för väldigt många att du är sponsrad.
3. Sluta få det att låta som att max är den enda i Sverige som säljer potenta produkter. Jag vet en handfull shoppar som säljer extremt fina varor. Att gå så långt som du gör är fult och oärligt.

Jag hoppas verkligen att alla tar det du skriver med en nypa salt. Du har en dold agenda.

Ditt enda syfte att du skriver i tråden är för egen vinnings skull. Så länge som du skriver dina romaner om max och bara positiva kommentarer förstås så blir du fortsatt sponsrad.
Citera
2018-09-07, 10:50
  #1526
Avstängd
qirteros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Du är pinsam. Du skulle kunna skriva en bok tjock som en bibel om hur bra max är. Är så jävla genomskinligt att du är sponsrad eller har ett finger med i spelet på något sätt. Varför ska du skydda max med näbbar och klor? Så fort någon inte är nöjd med max oljor så kastar du dig över personen som en hök i denna tråden. Av någon anledning blir du lika känslig som en liten tonårsflicka så fort som någon i tråden iftågasätter max utbud.

Du kommer aldrig att erkänna att du är sponsrad. Men det är glasklart att du är. Varför annars ägna all denna tiden åt att särskilt försvara honom? Det räcker gott och väl att gröna och säga att han är bra om det är din åsikt. Däremot att sitta som ett jävla jon och ta illa upp när någon är missnöjd ser inte bra ut.

Det är Skitsnack att han har Sveriges bästa kokare. Eller har du insyn i vad alla shoppar säljer? För det är precis vad du just sa. Också en sak taget ur luften för att lyfta fram Max.

1. Hur mycket sponsrar max dig månadsvis för att du ska skriva gott om honom och hans produkter i tråden? Du kommer aldrig svara ärligt på den frågan men nu är frågan åtminstone ställd.
2. Sköt det snyggare som sponsrad och gå inte till överdrift. För som du hållt på en evighet så är det uppenbart för väldigt många att du är sponsrad.
3. Sluta få det att låta som att max är den enda i Sverige som säljer potenta produkter. Jag vet en handfull shoppar som säljer extremt fina varor. Att gå så långt som du gör är fult och oärligt.

Jag hoppas verkligen att alla tar det du skriver med en nypa salt. Du har en dold agenda.

Ditt enda syfte att du skriver i tråden är för egen vinnings skull. Så länge som du skriver dina romaner om max och bara positiva kommentarer förstås så blir du fortsatt sponsrad.

Tror faktiskt inte någon tar hans inlägg seriöst, finns en till här på f12 som antagligen är sponsrad av max med.
Citera
2018-09-08, 12:05
  #1527
Medlem
Wobs avatar
Någon som testat clomid och nolva från apoteksboden?
Citera
2018-09-08, 14:51
  #1528
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KentSvensson
exakt.. Det säljs förmodligen mellan 5-800 vialer testo e 250 i månaden i den shoppen om man skulle gissa. Så du har så rätt fler skulle klaga... Men som sagt admins är medvetna om vad som pågår och man ska inte tro att man kan trampa hur många på tårna utan att det biter en i röven tillslut, du vet vem jag talar till nu. EJ TS utan den lilla datörnörden som sitter o driver smutskastningen.

Vad fan är det för fel på dig?
Det är ingen som driver smutskastning här förutom du.

Om någon är fundersam över kvalitet på något från max, låt de fundera, det brukar ju ganska snabbt reda ut sig här tycker jag, varför ska du alltid gå och tala för max?


"man ska inte tro att man kan trampa hur många på tårna utan att det biter en i röven tillslut,"

Du sitter och hotar folk för att de skriver ut sina funderingar och åsikter, alla här vet att du har med max o göra, det har du skrivit själv i PM till mig när jag sagt till dig att tona ner bråket och låta saken vara så det dör ut istället.

Det är säkert jätte bra produkter från max, men vill någon ha med max o göra när han /hans hantlangare hotar folk för att de ifrågasätter hans produkter?

Max har jag aldrig handlat hos, men flera bekanta gör det, så jag har haft förtroende för max själv , men ja, det var tills du började hota folk.

Jag har f.ö sett analyserna, så att du ska ljuga om att allt är så perfekt hos max är bara patetiskt, det här är en illegal bransch, det kan aldrig bli så att någon har helt perfekt produkter, varenda gång. Det gäller alla säljare, för jag har sett superbra analyser och även sämre analyser på alla möjliga prepp från de mest kända säljarna.

Tack o lov gör de flesta säljarna rätt för sig, men det faktum att du hotar folk, kallar de för lögnare och menar att max ord är den enda sanningen.... det är fan i mig helt sjukt, påminner tyvärr om den hemska politiska stämningen i landet just nu som drivs på av ett visst parti, de som är fria nog o tänka för sig själva och gillar den friheten vet vilket parti jag menar.
__________________
Senast redigerad av LotN 2018-09-08 kl. 14:58.
Citera
2018-09-09, 11:08
  #1529
Avstängd
bmomans avatar
  • SC-Pharma - 74h leveranstid, fyllt på lagret med mer FL-Modafinil.
  • SIS-Labs- 36h leveranstid efter betalning, fyllt på lagret med Sustanon 250.
  • Pong - 24h leveranstid, alltid lika bra service!
Citera
2018-09-09, 20:21
  #1530
Medlem
Unniss avatar
Angående allt prat om analyser av testo, vill jag flika in med att om man ligger högt på östrogen samtidigt så kommer testosteronet kanske inte ligga lika högt
Så ha i åtanke vart östro ligger, ligger det högt = att testo konverterat = lägre nmol.
Citera
2018-09-12, 13:46
  #1531
Medlem
g0dspirits avatar
Jag ska för första gången testa anabola, en polare rekommenderade anabol 5mg som tydligen skulle vara sjyst att starta med. Vad kan jag vänta mig för viktökning i början? Jag la ordern hos direktleverans, återkommer med med rapport när jag har fått grejerna. Hur brukar dessa levereras? Kommer dom i en påse eller kommer dom i en burk som på bilden? Jag har ju ingen lust att de sa låta ssom en jävla marackas ur brevet lixom.
Citera
2018-09-12, 13:51
  #1532
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
Jag ska för första gången testa anabola, en polare rekommenderade anabol 5mg som tydligen skulle vara sjyst att starta med. Vad kan jag vänta mig för viktökning i början? Jag la ordern hos direktleverans, återkommer med med rapport när jag har fått grejerna. Hur brukar dessa levereras? Kommer dom i en påse eller kommer dom i en burk som på bilden? Jag har ju ingen lust att de sa låta ssom en jävla marackas ur brevet lixom.
Anadrol möjligtvis? Inte hört talas om direktleverans. Du bör verkligen inte kura när du saknar så pass mycket kunskap, ditt val dock. Men i övrigt så brukar shopparna alltid leverera sakerna med hyfsad stealth. Dvs, det kommer inte gå att känna eller se på utsidan att tabletter ligger i.
Citera
2018-09-12, 13:54
  #1533
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Anadrol möjligtvis? Inte hört talas om direktleverans. Du bör verkligen inte kura när du saknar så pass mycket kunskap, ditt val dock. Men i övrigt så brukar shopparna alltid leverera sakerna med hyfsad stealth. Dvs, det kommer inte gå att känna eller se på utsidan att tabletter ligger i.


De stog bara anabol tablets, och så är dom små och rosa? Tack för snabbt svar. Vad ska jag köpa för att inte få såna "bitchtits" samt: är 900:- OK pris för 1000st 5mg:are?
Citera
2018-09-12, 14:17
  #1534
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g0dspirit
De stog bara anabol tablets, och så är dom små och rosa? Tack för snabbt svar. Vad ska jag köpa för att inte få såna "bitchtits" samt: är 900:- OK pris för 1000st 5mg:are?
Om det är dianabol som brukar förekomma i 5mg och som dök upp när jag googlade anabol tablets, så är det ett bra pris. De var även rosa så antagligen det. Väldigt bra pris faktiskt.

Köp en AI i sådana fall. Rekommenderas om det är dbol.
Citera
2018-09-12, 14:54
  #1535
Medlem
g0dspirits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Om det är dianabol som brukar förekomma i 5mg och som dök upp när jag googlade anabol tablets, så är det ett bra pris. De var även rosa så antagligen det. Väldigt bra pris faktiskt.

Köp en AI i sådana fall. Rekommenderas om det är dbol.

Tack så mycket
Citera
2018-09-14, 00:54
  #1536
Medlem
Pbergs avatar
Vill gröna hulkstore för blixtsnabb leverans oerhört gött när man trodde man var sent ute så låg den i hallen 24h efter betalning. Äntligen top oxar och deca vinter kurer är mumma
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback