Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-29, 11:13
  #673
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaminen6
D

Vart har alla forensiker tagit vägen?
Är inte en forensiker eller något sådant, men råkade ha koll på några av dessa frågor. Har dock noll koll på inrikes marknaden.

Citat:
Ursprungligen postat av ishq
Tips på en bra cs som inte syns på pissprov som går att beställa?

Vet ej vad som finns i Sverige att beställa, men det beror på analys eller sticka. På sticka syns inte alla metylfenidat analogerna, PV familjen, samt NEP och dess analoger. ALLA amfetamin och små katinoner visar på meta/amfetamin, om det är stickor. Annars fråga vart de skickar på analys och ring dit och fråga vad de kollar efter, eller kolla hemsidan.

DeCitat:
Ursprungligen postat av Kaminen6
Har efterfrågat det många gånger men det verkar ej finnas.

Finns det överhuvudtaget någon som man kan ta inför arbete var dag utan att man
blir stissig eller påverkad så det syns, samt att man drar ner på sitt ätande längre??
Det flesta som inte går på serotonin funkar som du vill på lågdos, äta de är väl lite individuellt. Prova metylfenidat analogerna först. Det bästa antagligen för det ändamålet.


Citat:
Ursprungligen postat av tjackknugen
Nå, kommit någon bra eller bara rent av duglig CS på sista tiden?

Vetefan vad som finns på inrikes marknaden, men Kina säljer många nya spännande RC nu. Inrikes är dött, dyrt och rutten marknad. Utrikes som gäller. Billigare och bättre.

Lycka till alla!
Citera
2018-08-22, 20:53
  #674
Medlem
Tänkte kolla om de finns någon bra RC som är laglig och som INTE syns på sticka?
Sista batchen av 5-OH-PVP jag köpte från rci slog ut på Metadon,så har ca 1g kvar av den då den gör sitt men eftersom den slår ut på tolvsticka på Metadon så suger de lite, finns de någon som i samma verkan/rus/sveda?
Mvh
Citera
2018-08-27, 18:49
  #675
Medlem
vargstars avatar
Varit borta ett tag.

Vilken RC är det som gäller nu? Är alla bra katinoner borta?
Citera
2018-09-07, 13:03
  #676
Medlem
Någon tillgänglig RC som ökar fokus och sug för information? Något i stil med 2-FMA eller Adderall, tänker jag.
Tips skulle uppskattas!
Citera
2018-09-11, 14:02
  #677
Medlem
MoveMes avatar
Finns det ingen bra RC sida med postförskott som säljer PvP liknande just nu? Letar desperat... 😭
Citera
2018-09-11, 14:42
  #678
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveMe
Finns det ingen bra RC sida med postförskott som säljer PvP liknande just nu? Letar desperat... 😭
RC är utdött.
Citera
2018-09-11, 23:11
  #679
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoveMe
Finns det ingen bra RC sida med postförskott som säljer PvP liknande just nu? Letar desperat... 😭

Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
RC är utdött.
Inrikes är det HELT JÄVLA UTDÖTT, eller total överpris.
Men utrikes så finns det en del helt ok RC försäljning kvar. Samt det kommer komma nya RC, det finns fortfarande en del molekyler kvar att trixa med. Dock tror jag de bästa är borta för alltid, nästan...
Men även där håller på dö ut galenskapen hända. klassningen av 32 ämnen i Kina 1/9
Men jag tror på framtiden! Jag har nog hittat en lösning på allt, iaf för min del.
Citera
2018-09-13, 22:30
  #680
Medlem
Jag tror inte på laglig centralstimulantia alls just nu försän seriösa aktörer lanser/tar hem droger som fungerar om det ens är möjligt nu eller i framtiden. Jag förstår inte problemet med att massa drogförsäljare tar hem illegala designer droger som är mycket mer tillängligt i 99% ren form och är "bättre" än retroknark. Vill köpa massa bk-mdma, 6-apb, mephedrone, 4-fa, 2-fmp etc!!! Sluta sälj källartjack utan effekt jävla utsugarpissråttor!
Citera
2018-09-13, 23:10
  #681
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoodooX
Jag tror inte på laglig centralstimulantia alls just nu försän seriösa aktörer lanser/tar hem droger som fungerar om det ens är möjligt nu eller i framtiden. Jag förstår inte problemet med att massa drogförsäljare tar hem illegala designer droger som är mycket mer tillängligt i 99% ren form och är "bättre" än retroknark. Vill köpa massa bk-mdma, 6-apb, mephedrone, 4-fa, 2-fmp etc!!! Sluta sälj källartjack utan effekt jävla utsugarpissråttor!
Det är inte ens källartjack som säljs. Det är placebo droger som säker har samma effekt på kroppen som att koka kaffe på Tjernobyls jord.
Citera
2018-09-17, 09:25
  #682
Medlem
Tjena!

Någon som testat denna och är den laglig? https://www.caymanchem.com/product/15609?
N-Ethyl-4'-methylnorpentedrone

4-MEAP

4-MEAPP
__________________
Senast redigerad av paralyzed-ninja 2018-09-17 kl. 09:39.
Citera
2018-09-17, 09:43
  #683
Medlem
ChemicalGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paralyzed-ninja
Tjena!

Någon som testat denna och är den laglig? https://www.caymanchem.com/product/15609?
N-Ethyl-4'-methylnorpentedrone

4-MEAP

4-MEAPP
Antar att denna är lagligt i Sverige eftersom en inrikes shop säljer den. I Kina blev den däremot nyss klassad.
Finns en hel jävla tråd om denna på Flashback. 4-metyl-NEP
Citera
2018-10-02, 18:26
  #684
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Questions11
Någon tillgänglig RC som ökar fokus och sug för information? Något i stil med 2-FMA eller Adderall, tänker jag.
Tips skulle uppskattas!

+1 på den. Någon laglig och ej klassad variant av liknande sort Adderall. Men det vore väl för bra för att va sant om det fanns
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback