Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-09, 05:25
  #421
Medlem
freshboys avatar
Alternativ marknad med lägre avgifter men sämre odds
https://smarkets.com/listing/politics/europe/sweden
__________________
Senast redigerad av freshboy 2018-09-09 kl. 06:14.
Citera
2018-09-09, 06:19
  #422
Medlem
Gizurs avatar
Betway har i detta nu oddset 3,75 för att Stefan Löfven blir nästa statsminister, det känns spelbart. Flera mätningar pekar mot en rödgrön övervikt över Alliansen, vilket visserligen inte behöver innebära att Löfven också blir statsminister.
Citera
2018-09-09, 09:33
  #423
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gizur
Betway har i detta nu oddset 3,75 för att Stefan Löfven blir nästa statsminister, det känns spelbart. Flera mätningar pekar mot en rödgrön övervikt över Alliansen, vilket visserligen inte behöver innebära att Löfven också blir statsminister.

Bättre odds tillgängliga på Betfair dock (även om likviditeten just gick ner något när marknaden togs live, men det bör återhämta sig snart).
Citera
2018-09-09, 10:45
  #424
Medlem
freshboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g4mbler
Bättre odds tillgängliga på Betfair dock (även om likviditeten just gick ner något när marknaden togs live, men det bör återhämta sig snart).
Likviditeten har varit kass sedan inatt. Är så forsatt. Oddsen har gått ner för SD. Vad har hänt? Är det att spelbolagen nu stängt sina spel, och deras hedgeningsbehov är därmed borta?
Citera
2018-09-09, 13:05
  #425
Medlem
ZilverZoddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djimmie
2,6-2,65 nu..

Över 3 igen, svänger hela tiden.

Betfair har ju en 5sekundersbuffer när man lägger in in-play odds.
Undrar om samma sker de sekunderna VALU presenteras, eller om market goes suspended..?
Citera
2018-09-09, 13:25
  #426
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZilverZodde
Över 3 igen, svänger hela tiden.

Betfair har ju en 5sekundersbuffer när man lägger in in-play odds.
Undrar om samma sker de sekunderna VALU presenteras, eller om market goes suspended..?

Vem vet, men det skulle förvåna mig mycket om Betfair övervakar till den grad att de suspenderar när VALU släpps.
Citera
2018-09-09, 21:14
  #427
Medlem
ZilverZoddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Det finns inget som helst spelvärde i ett sådant odds. Du måste lära dig mer om odds och spelvärde!

Säkra 25% på kort tid, inget spelvärde?
Du måste lära dig grundläggande matematik
Citera
2018-09-10, 02:16
  #428
Avstängd
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avc
Att folk ens på fullaste allvar tror att SD kommer bli största parti? Läste nyligen om att det handlade om uppemot 80% som okritiskt svalt Yougov's mätningar, som fluktuerar uppemot 5% upp och ner på en månad. Snacka om att det är rätta tider att starta spelbolag. Har bettat 10k på S och det känns helt jävla rätt, även om jag givetvis kommer rösta SD/AfS för samhällets skull.
6 100 kr var det visst, vinsten landar på 10 310 riksdaler
Citera
2018-09-10, 11:10
  #429
Medlem
detnaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avc
6 100 kr var det visst, vinsten landar på 10 310 riksdaler


Grattis!


Mitt gick i stöpet. Trodde SD skulle komma över 22% . Delvis för jag hoppades det personligen men även för oddsen var bättre över 22 än dom var under. 1.7 i odds för över 22% och 2.0 om de gick under. Så det var lite synd!!

Glad för din skull ändå!
Citera
2018-09-10, 12:16
  #430
Medlem
FB-Kissens avatar
Gick med vinst ungefär 4200 kr på Unibet. Bettade på att KD skulle bli större än MP (tack för tipset här i tråden
Citera
2018-09-10, 12:39
  #431
Avstängd
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detnaw
Grattis!


Mitt gick i stöpet. Trodde SD skulle komma över 22% . Delvis för jag hoppades det personligen men även för oddsen var bättre över 22 än dom var under. 1.7 i odds för över 22% och 2.0 om de gick under. Så det var lite synd!!

Glad för din skull ändå!
Tackar Tråkigt, många som trodde på SD, men jag såg att S bottnade någonstans runt 22% och det kändes ändå ganska rimligt att de skulle kunna vinna om de hamnade runt 22-24%. Några 28% varken trodde eller hoppades jag igår dock, speciellt inte med den där ministern. Röstade själv SD.
Citera
2018-09-10, 12:43
  #432
Medlem
FB-Kissens avatar
Någon som vet när man får pengarna från Unibet?
Står att mitt spel fortfarande är öppet men finns ej i listan under Odds.
Står 10 Sep 00:00 under spelet, men det var ju inatt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback