Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-14, 13:19
  #145
Medlem
Phobiazis avatar
Så ingen eufori, hur är det annars?
Är det en skön downer eller är det mer som det äckliga psykiatrin "hjälper" sjuka med?

Svårt att få grepp via kommentarer.. Någon nämnde liknande oxy osv, men verkar knappast stämma, finns det något ni kan jämföra effekt med?
Citera
2018-08-14, 13:26
  #146
Medlem
FuGeeLalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Så ingen eufori, hur är det annars?
Är det en skön downer eller är det mer som det äckliga psykiatrin "hjälper" sjuka med?

Svårt att få grepp via kommentarer.. Någon nämnde liknande oxy osv, men verkar knappast stämma, finns det något ni kan jämföra effekt med?
Har svårt att jämföra det med något annat. En distinkt opiatkänsla vid högre doser boostat med röka, som jag personligen skulle vilja påstå är skönare couchlock än vad heroin nasalt är.
Nackdelen är att effekten satt inte i längre än 1 timme så det är inte riktigt värt.

Var längesen jag testade och det var från KAC.
Citera
2018-08-15, 00:27
  #147
Medlem
PontIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Det låter dyrt?
Måste vara billigare med sub.

Angående at’n har jag ingen aning...
Tror du sub är bra alternativ när jag går av?
Citera
2018-08-15, 00:55
  #148
Medlem
PontIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Så ingen eufori, hur är det annars?
Är det en skön downer eller är det mer som det äckliga psykiatrin "hjälper" sjuka med?

Svårt att få grepp via kommentarer.. Någon nämnde liknande oxy osv, men verkar knappast stämma, finns det något ni kan jämföra effekt med?
Skulle beskriva den som en upper
Med opiat känsla i grunden. Liknar ingen annan opiat den liknar oxy mer än tram
Citera
2018-08-15, 01:15
  #149
Medlem
hnsman1s avatar
Är denna nåt o ha för en som har en satans CP hög tolerans?? Nu de senaste 4-5 månaderna har jag kört på heroin bl.a sub då och då? Skjuter ej ( röker )...

Tänkte lägga av med heroinet, men behöver något vid abstinensen.

Så min fråga ännu en gång är, skulle denna hjälpa mot min heroin abstinens?

Tack
Citera
2018-08-15, 01:27
  #150
Medlem
PontIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Är denna nåt o ha för en som har en satans CP hög tolerans?? Nu de senaste 4-5 månaderna har jag kört på heroin bl.a sub då och då? Skjuter ej ( röker )...

Tänkte lägga av med heroinet, men behöver något vid abstinensen.

Så min fråga ännu en gång är, skulle denna hjälpa mot min heroin abstinens?

Tack
Den kommer garanterat att hjälpa
Försök få tag på lyrica! Hjälper inte det kör ett pack dimor oxå. Men är 90% säker att räcker. Hur länge har du använt heroin?
Citera
2018-08-15, 08:54
  #151
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Så ingen eufori, hur är det annars?
Är det en skön downer eller är det mer som det äckliga psykiatrin "hjälper" sjuka med?

Svårt att få grepp via kommentarer.. Någon nämnde liknande oxy osv, men verkar knappast stämma, finns det något ni kan jämföra effekt med?

Den är rätt energigivande ändå, inte för att jag som oftast tar mig upp ur soffan när det drar igång. Men orka kolla på tv/film gör jag som oftast inte! Så fort det börjar klia på näsan åker Playstation-dosan upp och det ska FAN liras zombies på CoD. På alla andra opiater/opioider kan jag ligga och njuta samtidigt som jag svär åt de dåliga grejerna i halvtimmen som det pågår.

Duktig och uppmärksam blir jag på diverse TV-spel med, till skillnad från på annat inom denna kategori. Så det är ju en slags eufori i sig! Det finns nog inget att direkt jämföra med. Det är en slags skön downer med energi och dålig sömn under och ett tag efter ruset!
Citera
2018-08-22, 21:44
  #152
Medlem
Har testat tianeptine två gånger, bombat båda gångerna. Känner av det lite, känns som en bra drog för ångest, oro eller depression. Får inte alls någon känsla av att den påminner om heroin, tram eller resten av vad andra jämfört den med. Har tagit doser mellan 50-100mg.
Citera
2018-08-31, 13:00
  #153
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Väldigt svår att jämföra med någon annan opioid. Ger energilyft helt klart, ett "genuint" välmående & inga biverkningar, blir ej heller berusad på så sätt som av andra opioider, men är säkert en doseringsfråga.
Upplever egentligen inga direkt tydliga opioida effekter heller.
Tianeptin förefaller vara "egen" lite samma som med Lyrica, svårt att jämföra den med någon annan drog.

Under en period åt jag rätt höga doser av morfin efter en olycka, var uppe i nästan 300mg/dygn. under ca 10 dagar, slutade sen rakt av då det tog slut lite oväntat, förväntade mig att få lida av abstinens. Hade inget beroende innan och ej ätit någon opioid på lång tid innan morfinet.
Klev på 150-300mg Tianeptin fördelat på tre intag per dygn ungefär ett dygn efter sista dosen morfin.

Fick inga abstinensbesvär alls. Om 10 dagar på ca 300mg moffe är för lite för att man ska få abstinens eller om Tianeptin hjälpte är oklart, tror att Tianeptin räddade mig om jag får gissa.
Någon som vågar sig på att uppskatta ekvipotent dos i morfin? De studier jag hittat och läst på internet verkar uppskatta Tianeptin till 1/6 så dospotent som morfin, dvs ungefär 1,5x så dospotent som tramadol, men ej säker på om jag tolkar litteraturen korrekt.
Citera
2018-09-06, 11:04
  #154
Medlem
Quasys avatar
Trevliga grejer tianpetin! Har utfört en del forskning, har blivit riktig skön. Rekommenderar! Kickass som leverarat tycks inte skicka ut något plötsligt...
Citera
2018-09-09, 12:12
  #155
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quasy
Trevliga grejer tianpetin! Har utfört en del forskning, har blivit riktig skön. Rekommenderar! Kickass som leverarat tycks inte skicka ut något plötsligt...
Fick bra tianeptin för någon månad sedan där. Nu svarar de inte ens på mail. Suck.
Citera
2018-09-09, 17:39
  #156
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Vet inte om det står i tråden redan, men jag frågar ändå. Vad är skillnaden mellan Tianeptine sulphate och Tianeptine sodium?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback