Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-25, 18:44
  #217
Medlem
Ganonitos avatar
För övrigt har det här programmet förlorat sin charm. De skulle ha slutat på topp 1998 när det var roliga celler, roliga medverkanden (riktiga kändisar och inte youtubenollor och diverse bloggare), ett lag istället för två, Fader Fouras, La Boule etc. Såg första programmet när de återupplivade det 2010, sedan dess aldrig mer.
Citera
2018-09-07, 20:31
  #218
Medlem
Enmansdemos avatar
Kan dum-Montazami lära sig svenska förstahands-recall eller hålla snattran
för gott, självklart ska hon bli av med sitt medborgarskap om folkpartiet
får makten

En annan dum-bom som inte heller orkar tänka på svenska
ser fascinerat in i kameran och fjärtar
med armvecket dock utan en-hands-fattning, 2 gånger
behöver detta göras också så att vi förstår

Nej det är 3 dumskallar som degenererat språket.
Den enda med lite värdighet verkar vara Gunilla jag mår illa

Nicklas Monntazami är också en skam, fast istället
för att kan inte är tvåspråkig

Ta tillbaka fängelsehålan, förlorar man råttracet
ska man stanna åtminstone lika länge som ett svenskt livstidsstraff(rehab-programmet ut)
Men det går ju inte med värdelösa tvålagsystemet säkert

Varför har vi geografiska frågor till kvinnor istället för gåtor?
Vad heter Prags huvudland...oj så svårt jag tror jag skiter på mä

Daniel Paris måste vara hibbiskus

Nu stänger jag av
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-09-07 kl. 20:42.
Citera
2018-09-07, 20:56
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Varför har vi geografiska frågor till kvinnor istället för gåtor?
Vad heter Prags huvudland...oj så svårt jag tror jag skiter på mä

Gåtan löd; Vilken nordisk huvudstad finns i Tjeckoslovakien?

Citera
2018-09-07, 21:10
  #220
Medlem
Rookie81s avatar
Helvete vilken MILF Montazami är. Riktigt fin kropp.

För övrigt ruggigt tråkiga deltagare ikväll. Den där Daniel Paris... Vad kan människan? Suck...
Citera
2018-09-07, 22:27
  #221
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentKiller
Gåtan löd; Vilken nordisk huvudstad finns i Tjeckoslovakien?

Jaja...jag uttryckte mig hatiskt lite för tidigt
Citera
2018-09-14, 21:14
  #222
Medlem
Enmansdemos avatar
Varför sammanhopas cellerna med äventyren...sa läkaren till patienten som cancerbeskedet

Jag skrek hemma i tv-soffan i panik & skam när Anna Book (hennes huvud har gått ner sig, men
inte kroppen) började ut-stöta franska glosor till Le-homo och han tvingades svara, typ Sacre Kör, Moon amour, chambon! kontrade han frånstötande

Tänk om det voro fusk att under en mattegåta i jakten på siffor mellan 1-20
börja göra som lilla tunnan & räkna slumpartat nerifrån 1-2-stopp! tvingades Wolf säga...och kastade ut nyckeln & lite spya i havet i dunkelt vredesmod

Jag är så unik när jag löser gåtor hemma i soffan med ryggen bortvänd, att dom få jag kan, där ploppar svaret ner undermedvetet initialt sedan dementerar jag svaret och går vidare utan att begripa intellektuellt
hur jag hade rätt, så kommer man långt med nobelkommittén

Nu när Agneta givit sig själv sparken, vad har det här programmet för framtid, stavas
den en nyrakad Kayo?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-09-14 kl. 21:22.
Citera
2018-09-14, 21:26
  #223
Medlem
Pastellfisks avatar
Nu följer jag inte Fångarna på fortet slaviskt men ett och och annat avsnitt har man sett genom åren. Det verkar man vara ensam om när man kollar på deltagarna. Dom kastar sig i i celler som varit med sedan Napoleon byggde skiten och är helt oförstående inför vad uppgiften går ut på.

Jag säger inte att dom behöver sitta och kolla igenom alla bandade avsnitt sedan 96 men att glutta nåt avsnitt då och då skulle inte bara göra det lättare för nötterna utan också öka sevärdheten.

PS. Bookdottern har naglar som osökt får mig att tänka på ungefär alla överviktiga camgirls som finns som ligger och fingrar i piluttan.
Citera
2018-09-14, 21:30
  #224
Medlem
Enmansdemos avatar
Man kan inte ge oss ledtråden "bokföring" och inte tro att vi ska addera "folk" själv...

Lika enkelt som det borde vara att ha med Gustav Kasselstrand i nästa säsong

Det här var första gången jag klarade binde-ordet på 6 år
Citera
2019-06-06, 19:37
  #225
Medlem
TV4 tvingas avbryta Fångarna på fortet-inspelningarna.
Stormvarning är utfärdad mot Fort Boyard - och bilder visar hur nya värvningen Suzanne Reuter lämnar fortet.
– Vi jobbar just nu på en krisplan , säger Jonathan Nordin, exekutiv producent på TV4.

https://www.expressen.se/noje/tv4-av...ing-utfardat-/
Citera
2019-06-07, 13:01
  #226
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
TV4 tvingas avbryta Fångarna på fortet-inspelningarna.
Stormvarning är utfärdad mot Fort Boyard - och bilder visar hur nya värvningen Suzanne Reuter lämnar fortet.
– Vi jobbar just nu på en krisplan , säger Jonathan Nordin, exekutiv producent på TV4.

https://www.expressen.se/noje/tv4-av...ing-utfardat-/
Fan, ta tillbaka Rolf Skoglunds playboy-gubbe till tornet istället

Det finns risk att den här säsongen inte går att kolla på....då jag tippar
att youtube-kändisar slutgiltighet tar över alla lagen
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-06-07 kl. 13:04.
Citera
2019-08-16, 08:04
  #227
Medlem
Säsongspremiär i kväll kl 20 på TV4.
Bara sett programmet sporadiskt under senare år. Inga roliga deltagare direkt, men eventuellt undantag för Glenn.

Glenn Hysén har tagit med sig influencern Margaux Dietz och artisten Viktor Frisk i sitt lag. På andra sidan står sonen och fotbollsproffset Tobias Hysén med artisten och youtubern Anis don Demina, samt sångaren Renaida Braun.
Citera
2019-08-16, 20:14
  #228
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Säsongspremiär i kväll kl 20 på TV4.
Bara sett programmet sporadiskt under senare år. Inga roliga deltagare direkt, men eventuellt undantag för Glenn.

Glenn Hysén har tagit med sig influencern Margaux Dietz och artisten Viktor Frisk i sitt lag. På andra sidan står sonen och fotbollsproffset Tobias Hysén med artisten och youtubern Anis don Demina, samt sångaren Renaida Braun.
Vad sägs om att skriva nånting eget? som inte är neutralt i världens tröttaste copy and paste

Madame Fouras imponerar "Attans jag trodde hon skulle klara det" (pinsamt)
Är hon synsk, som kan uppifrån tornet se vad som skedde i cellen

Hur tänkte Susanne när hon står in charachter & pratar in i kameran efter att någon klarar gåtan, Stig Ossian däremot skådespelade och hade väl aldrig erkänt kameran, han talade autistiskt med sig själv & boyard...

Jag fattar inte hur jag står ut att ha på den här förolämpningen i bakgrunden,
Glenn Hysen (hur kan en sådan föredetting beredas plats i rutan år efter år) omgiven av youtubers och influensers, kan dom inget annat än att upprepa sig?, hur kan dom ha tittarsiffror?
__________________
Senast redigerad av Enmansdemo 2019-08-16 kl. 20:25.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback