Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-02, 23:15
  #2173
Medlem
Ni som använder denna för sömnen vad tycker ni om just de?

Tänkte får ni eran djupsömn när ni tagit denna och känner ni er utvilade när ni vaknar dagen efter?

Och när ni har tagit denna på kvällen innan sömn hur har det varit att vakna på morgonen? Är det dö svårt att ta sig upp och sover man löjligt länge på dessa eller kan man kliva upp som vanligt efter 6-8 timmars sömn....

Och har någon som testat denna lämnat urinprov? Alltså drogtest och kan yttra sig kring om denna gör dig positiv på benso på stickor(multi stick~)
Citera
2018-08-03, 12:31
  #2174
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Ni som använder denna för sömnen vad tycker ni om just de?

Tänkte får ni eran djupsömn när ni tagit denna och känner ni er utvilade när ni vaknar dagen efter?

Och när ni har tagit denna på kvällen innan sömn hur har det varit att vakna på morgonen? Är det dö svårt att ta sig upp och sover man löjligt länge på dessa eller kan man kliva upp som vanligt efter 6-8 timmars sömn....

Och har någon som testat denna lämnat urinprov? Alltså drogtest och kan yttra sig kring om denna gör dig positiv på benso på stickor(multi stick~)
För min del så vaknade jag oftast pigg och utvilad så fort det ljusnade ute, med energi i kroppen och sugen på ett ytterliggare milligram. Sedan gick dagarna utav bara farten, helt utan konsekvenstänkande och full i manisk ageringskraft. En vacker och farlig kombination.

Givetvis syns den på diverse stickor.
Citera
2018-08-06, 02:07
  #2175
Medlem
Någon annan som stött på blåbären på senaste?

Kan nästan sätta mitt liv på att det är flualpra i.
Gick på denna substansen rätt kraftigt och nu är blåbären nästan identiska med flualpra; både smak och rus.

Någon annan som stött på detta?
Citera
2018-08-06, 12:32
  #2176
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweeeety
Ni som använder denna för sömnen vad tycker ni om just de?

Tänkte får ni eran djupsömn när ni tagit denna och känner ni er utvilade när ni vaknar dagen efter?

Och när ni har tagit denna på kvällen innan sömn hur har det varit att vakna på morgonen? Är det dö svårt att ta sig upp och sover man löjligt länge på dessa eller kan man kliva upp som vanligt efter 6-8 timmars sömn....

Och har någon som testat denna lämnat urinprov? Alltså drogtest och kan yttra sig kring om denna gör dig positiv på benso på stickor(multi stick~)

För mig fungerar den hyffsat för sömnen. Sover gott men lite negativa effekter har den dessvärre.
Om jag tar flualp 0.5mg och behöver gå upp tidigt på morgonen så att jag bara får ~6timmar sömn, då har jag svårt att vakna av alarmet.
Tar även extra lång tid för mig att piggna till på morgonen, en svag efter-effekt har den alltså som gör mig lite trött.

Den ger utslag på sticka eftersom den blir till samma metaboliter som vanlig xanax/alprazolam.
Citera
2018-08-09, 16:27
  #2177
Medlem
Vilket datum klassades denna?
Citera
2018-08-09, 16:33
  #2178
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c63amg
Vilket datum klassades denna?
26/6 i år.
Citera
2018-08-31, 17:42
  #2179
Avstängd
Antichrist1s avatar
0.25orna kommer hålla i år för mig, slog till gigantiskt när Asklepios bestämt sig för att stänga ned. Så det blev till o skicka ett mail illa kvickt för att förhandla lite, haha. O en god sista affär innan farväl.

Just för dospotensen samt att man ej kan peta hur många dagar som helst på raken.
Citera
2018-09-03, 08:18
  #2180
Medlem
mahutma_homos avatar
Jag har legat på 1,5 mg per dag i kanske 2 - 3 månader och 0,75mg 2 månader innan det. Jag måste trappa ut skiten nu. Dels för att jag vill och dels för att de inte går att få tag på även om jag skulle vilja. Kan någon hjälpa mig med ett nedtrappningsschema? Jag har ingen aning om hur snabbt man vågar trappa ner dom utan att riskera EP-anfall eller andra farliga följder.
Citera
2018-09-03, 11:48
  #2181
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Jag har legat på 1,5 mg per dag i kanske 2 - 3 månader och 0,75mg 2 månader innan det. Jag måste trappa ut skiten nu. Dels för att jag vill och dels för att de inte går att få tag på även om jag skulle vilja. Kan någon hjälpa mig med ett nedtrappningsschema? Jag har ingen aning om hur snabbt man vågar trappa ner dom utan att riskera EP-anfall eller andra farliga följder.
Jag skulle ha provat på diazepam först och utgå min nedtrappning därifrån. Ekvivalent dos till 1,5 mg flualpra är jag osäker på. Men testa köpa på dig ett gäng Bensedin, Valium/Auparin eller helst Stesolid så du verkligen vet vad du får. Sen börjar du kliva av flualpra med hjälp av ett nedtrappningsschema för diazepam. Finns säkert klara scheman på Internet som är anpassade för vissa, annars får man anpassa schemat lite själv för att hitta lindrigaste sättet. Förresten, flualpra avtändningen är som mest intensiv i några dagar bara, själva avtändningen sitter inte i allt för länge vilket är ett plus med att kliva av rävgiftet
Citera
2018-09-03, 12:17
  #2182
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Jag skulle ha provat på diazepam först och utgå min nedtrappning därifrån. Ekvivalent dos till 1,5 mg flualpra är jag osäker på. Men testa köpa på dig ett gäng Bensedin, Valium/Auparin eller helst Stesolid så du verkligen vet vad du får. Sen börjar du kliva av flualpra med hjälp av ett nedtrappningsschema för diazepam. Finns säkert klara scheman på Internet som är anpassade för vissa, annars får man anpassa schemat lite själv för att hitta lindrigaste sättet. Förresten, flualpra avtändningen är som mest intensiv i några dagar bara, själva avtändningen sitter inte i allt för länge vilket är ett plus med att kliva av rävgiftet

Tack för svaret. Jag har normalt ett starkt psyke. Men bara en nedtrappning från 1,7 till 1,3 mg/dag har gjort mig helt förstörd. Provade att beställa Metyl-clonozepam. Men dom var helt verkningslösa i princip. Käkade 4 - 5 st 4mg på en dag utan någon större effekt. Det blev bara att jag käkade hästdoser med benso för att nå marginellt bättre än utan dessa metylare. Blev mest yr och konstig. Diazepam eller stesolid vet jag inte ens var man får tag på och vill helst inte chansa med olagliga preparat.

Jag vill helst försöka att inte lägga till någon annan benso då jag lätt fastnar i skiten. Blir lätt så speciellt när man har jobb och andra ansvarsområden. Jag har Flual så det räcker i en månad ungefär. Det borde räcka för ganska snabb en nedtrappning. Förväntar mig inte att må bra dessa veckor. Men det jag helst vill undvika är EP-anfall och liknande. Tror du det är lugnt om man sänker dosen var tredje dag. Om jag ligger på 1,3 nu och har gjort det i några dagar kanske jag kan sänka ytterligare om någon dag? Kanske kan ta en Metyl vid sängång för att försöka få lite sömn. Vettefan om det är en bra idé. Kommer sitta med ett beroende av dom om ett par veckor då.

Om någon annan har erfarenhet av den här substansen får ni gärna skriva också. Speciellt om ni trappat ut skiten utan att lägga till eller gå över till något annat.
Citera
2018-09-03, 12:41
  #2183
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Tack för svaret. Jag har normalt ett starkt psyke. Men bara en nedtrappning från 1,7 till 1,3 mg/dag har gjort mig helt förstörd. Provade att beställa Metyl-clonozepam. Men dom var helt verkningslösa i princip. Käkade 4 - 5 st 4mg på en dag utan någon större effekt. Det blev bara att jag käkade hästdoser med benso för att nå marginellt bättre än utan dessa metylare. Blev mest yr och konstig. Diazepam eller stesolid vet jag inte ens var man får tag på och vill helst inte chansa med olagliga preparat.

Jag vill helst försöka att inte lägga till någon annan benso då jag lätt fastnar i skiten. Blir lätt så speciellt när man har jobb och andra ansvarsområden. Jag har Flual så det räcker i en månad ungefär. Det borde räcka för ganska snabb en nedtrappning. Förväntar mig inte att må bra dessa veckor. Men det jag helst vill undvika är EP-anfall och liknande. Tror du det är lugnt om man sänker dosen var tredje dag. Om jag ligger på 1,3 nu och har gjort det i några dagar kanske jag kan sänka ytterligare om någon dag? Kanske kan ta en Metyl vid sängång för att försöka få lite sömn. Vettefan om det är en bra idé. Kommer sitta med ett beroende av dom om ett par veckor då.

Om någon annan har erfarenhet av den här substansen får ni gärna skriva också. Speciellt om ni trappat ut skiten utan att lägga till eller gå över till något annat.

Ta det lugnt med nedtrappningen hursomhelst, jag har själv haft en helvetisk AT på denna. Har du möjligheter till att skaffa in lite diazepam så hade åtminstone jag köpt på mig ett gäng för att avsluta med, långtidsverkande och inte alls så lurig som flu'n.



Efter ett uppehåll från benso's och allt dylikt så smög sig ångesten på rejält idag på denna dag utan måndagsjobbet på schemat. Så när jag tömde väskan för att ta mig ner till bolaget för att lindra mitt mående så finner jag en gammal halv och blå tablett i väskan - en sådan rund stenhård 1mg'are från Asken som låg i ett hörn på väskan och gömde sig! Underbara värld. Nu är all ångest bortblåst och jag slipper vara bakis imorgon på jobbet. Win-win!
Citera
2018-09-03, 14:21
  #2184
Medlem
Flusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Tack för svaret. Jag har normalt ett starkt psyke. Men bara en nedtrappning från 1,7 till 1,3 mg/dag har gjort mig helt förstörd. Provade att beställa Metyl-clonozepam. Men dom var helt verkningslösa i princip. Käkade 4 - 5 st 4mg på en dag utan någon större effekt. Det blev bara att jag käkade hästdoser med benso för att nå marginellt bättre än utan dessa metylare. Blev mest yr och konstig. Diazepam eller stesolid vet jag inte ens var man får tag på och vill helst inte chansa med olagliga preparat.

Jag vill helst försöka att inte lägga till någon annan benso då jag lätt fastnar i skiten. Blir lätt så speciellt när man har jobb och andra ansvarsområden. Jag har Flual så det räcker i en månad ungefär. Det borde räcka för ganska snabb en nedtrappning. Förväntar mig inte att må bra dessa veckor. Men det jag helst vill undvika är EP-anfall och liknande. Tror du det är lugnt om man sänker dosen var tredje dag. Om jag ligger på 1,3 nu och har gjort det i några dagar kanske jag kan sänka ytterligare om någon dag? Kanske kan ta en Metyl vid sängång för att försöka få lite sömn. Vettefan om det är en bra idé. Kommer sitta med ett beroende av dom om ett par veckor då.

Om någon annan har erfarenhet av den här substansen får ni gärna skriva också. Speciellt om ni trappat ut skiten utan att lägga till eller gå över till något annat.
Grejen är den att flualprazolamens avtändning uttrycker sig depressivt, så snabbt och så intensivt. Man liksom slungas in i en depression typ. Jag låg på 1 mg om dagen, som högst 2, och har klivit av och på denna substans ganska så många gånger, och det jag märker är som sagt att den värsta avtändningen är inte så långvarig. Bara några dagar.

Anledningen till varför jag hänvisar till Diazepam är för att den har en lång halveringstid och man kraschar inte lika hårt. Du kan landa relativt lugnt och mjukt med diazepam.

Ena gången jag trappade ur Flualpran så använde jag mig av Sobril, Iktos,, Lyrica och någon enstaka stess på 5 mg. När jag inte haft andra resurser tillhands så har jag klippt 0,25 mg varje vecka för att sen nolla den och eventuellt fortsätta några dagar efteråt med lyrica eller itkos.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback