Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-12-01, 01:04
  #97
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Det är väl ingen skillnad jämfört med SD kvinnan, eller är hon utbildad på kulsprutor?

Vet inte var jag skrev nåt om nån SD-kvinna. Handlar inte den här tråden om Suhonen?
Citera
2015-12-01, 09:49
  #98
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enokw
Vet inte var jag skrev nåt om nån SD-kvinna. Handlar inte den här tråden om Suhonen?

Suhonen har ju sagt något om att springa omkring med vapen, och då fått reaktioner på detta, då kan det ju vara lämpligt att jämföra med andra liknande uttalanden av andra personer och se om de behandlats likvärdigt av pressen eller hur?

Suhonen är ju dessutom oerhört mer känd person än SD kvinnan som det skrevs om i alla tidningar så det borde val aha smällts upp på alla förstasidor ungefär...när Suhonen sa såhär.
Citera
2015-12-01, 09:57
  #99
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enydrion
Suhonen har ju sagt något om att springa omkring med vapen, och då fått reaktioner på detta, då kan det ju vara lämpligt att jämföra med andra liknande uttalanden av andra personer och se om de behandlats likvärdigt av pressen eller hur?

Suhonen är ju dessutom oerhört mer känd person än SD kvinnan som det skrevs om i alla tidningar så det borde val aha smällts upp på alla förstasidor ungefär...när Suhonen sa såhär.

Tror den diskussionen hör hemma i nåt annat forum än "Kändisskvaller".
Citera
2018-09-02, 16:24
  #100
Medlem
rrpipers avatar
Hur tjänar karln pengar? Är det lönsamt att vara chef för en tankesmedja? Enligt egen uppgift har han flyttat in till innerstan för inte så längesen.
Citera
2018-09-02, 17:37
  #101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Hur tjänar karln pengar? Är det lönsamt att vara chef för en tankesmedja? Enligt egen uppgift har han flyttat in till innerstan för inte så längesen.

Katalys ägs att ett gäng fackförbund så jag misstänker att de pumpar in nog med medlemmarnas pengar så att han inte behöver svälta.
Citera
2018-09-02, 21:24
  #102
Medlem
CapsLock99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajas357
Katalys ägs att ett gäng fackförbund så jag misstänker att de pumpar in nog med medlemmarnas pengar så att han inte behöver svälta.

Läskig typ. Han verkar vara en socialdemokrat med tyngd i kommunismen. Ge honom 10minuter vid makten och jag tror vi hade haft diktatur. Brrr...
__________________
Senast redigerad av CapsLock99 2018-09-02 kl. 21:28.
Citera
2018-09-02, 23:46
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Läskig typ. Han verkar vara en socialdemokrat med tyngd i kommunismen. Ge honom 10minuter vid makten och jag tror vi hade haft diktatur. Brrr...

Skulle säga att enda anledningen att han är med i S istället för V eller någon vänstersekt är för att de inte har samma inflyttande som S. Han är en maktperson och det är S som ger honom mest makt. Och att han väljer vägen genom opinionsbildning istället för att vara förtroendevald är för att han inte behöver svara inför väljarna för vad han gör och att syssla med att besluta om cykelvägar inte innebär någon opinionsförändring i samhället.

Så ja, granskar man honom så är han en skrämmande figur.
Citera
2019-04-18, 15:32
  #104
Medlem
Bor numera på Södermalm i ett av allmännyttans få hus i stadsdelen. Trodde knappt
de hade några kvar ens där.

Fyller visst 40 idag också.

https://www.dn.se/familj/dn-gratuler...orbannad-i-20/
Citera
2019-04-18, 15:36
  #105
Medlem
Suhonen är sossarnas hopp i framtiden. Hoppas att dom förstår det själva....
Citera
2019-04-18, 15:54
  #106
Medlem
Tsarevitjs avatar
Hans stora idol verkar vara Lenin. Han försöker likna honom på alla sätt med sitt utseende.
Nästan lite patetiskt.
Citera
2020-02-24, 10:56
  #107
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CapsLock99
Läskig typ. Han verkar vara en socialdemokrat med tyngd i kommunismen. Ge honom 10minuter vid makten och jag tror vi hade haft diktatur. Brrr...

Visst är han läskig - han är ju homo dessutom

90% av alla (kanske t o m 99) med hans frisyr - rakad skalle o skägg är bögar

T ex Aaron Israelsson
__________________
Senast redigerad av SC430 2020-02-24 kl. 11:07.
Citera
2020-02-24, 17:21
  #108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litesliten
Bor numera på Södermalm i ett av allmännyttans få hus i stadsdelen. Trodde knappt
de hade några kvar ens där.

Fyller visst 40 idag också.

https://www.dn.se/familj/dn-gratuler...orbannad-i-20/

30 års väntetid för HR på Söder. Man får inte stå i bostadskö förrän man fyllt 18. Har Suhonen fuskat sig förbi den hyreskö han själv förespråkar som alla andra sossar?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback