Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-01, 13:29
  #133
Medlem
Herr.Dittlings avatar
Det här gick inte så bra.
Ställde bort mig rejält i första partiet.
Sedan började en nedräkningstid.
Senare fattade jag att ett annat parti påbörjats, jag gjorde ett drag.
Ingenting hände.

Sedan såg jag att det med pyttebokstäver stod att jag hade förlorat p.g.a. för lång tid till draget.
Att sedan ta sig någon annanstans på sidan gick inte, oavsett vad jag tryckte på.
Citera
2018-09-01, 16:08
  #134
Medlem
Tack för en trevlig turnering med många jämna partier! Det får vi göra igen, gärna oftare än en gång per år. Kanon om ni kan påminna med PM då jag mest hänger på knark-, sex- och politik-delarna på forumet...
Citera
2018-09-01, 20:18
  #135
Medlem
Bra att turneringen var trevlig, även om jag tyvärrr inte kunde vara med. Ställer gärna upp nästa gång.
Citera
2018-09-01, 22:05
  #136
Medlem
Stort tack till rs! Kul initiativ och vi är många som ser framemot fler turneringar.
Citera
2018-09-02, 19:07
  #137
Medlem
Tack till alla er som medverkade under gårdagen. Jag hade riktigt kul och det verkar som att det gäller samtliga som medverkade

Förhoppningen verkar på samtliga håll vara att utveckla den här idéen vilket vore väldigt roligt.

En årlig Flashback Open skulle kunna varvas med någon form av blitx-turneringar, långspelsturneringar eller helt enkelt ett seriespel med månatliga matcher.

Kom gärna med era synpunkter.

Till alla er som inte hade möjlighet att närvara kan jag varmt rekommendera att hoppa på tåget nästa gång. Det blev en uppskattad tillställning.

Återigen, tack till er alla. Låt oss hålla liv i den här tråden, kanske t.o.m att vi startar en ny tråd då vi vet hur/om vi vill ta saken vidare.
Citera
2019-02-06, 16:53
  #138
Medlem
etkanoukias avatar
Ny turnering?
Citera
2019-02-09, 14:31
  #139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av etkanoukia
Ny turnering?

Jag kan tänka mig vara med på en turnering ifall vi spelar med et mer begränsat tidsomfång: 5:0 eller 3:2 eller 2:1.
Citera
2019-02-10, 00:22
  #140
Medlem
etkanoukias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caesare
Jag kan tänka mig vara med på en turnering ifall vi spelar med et mer begränsat tidsomfång: 5:0 eller 3:2 eller 2:1.
7:3? Jag hör nog till dem som behöver lite mer tid för att det ska kännas meningsfullt
Citera
2019-06-11, 23:39
  #141
Medlem
Joelfrogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rs232
Tack till alla er som medverkade under gårdagen. Jag hade riktigt kul och det verkar som att det gäller samtliga som medverkade

Förhoppningen verkar på samtliga håll vara att utveckla den här idéen vilket vore väldigt roligt.

En årlig Flashback Open skulle kunna varvas med någon form av blitx-turneringar, långspelsturneringar eller helt enkelt ett seriespel med månatliga matcher.

Kom gärna med era synpunkter.

Till alla er som inte hade möjlighet att närvara kan jag varmt rekommendera att hoppa på tåget nästa gång. Det blev en uppskattad tillställning.

Återigen, tack till er alla. Låt oss hålla liv i den här tråden, kanske t.o.m att vi startar en ny tråd då vi vet hur/om vi vill ta saken vidare.

Seriespel låter kul!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback