2018-08-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RicardARNilsson
Jag har aldrig ägt en svart Hawaii skjorta
med röda blommor. Än mindre en brun skinnväst.

Du säger att jag pratade om Lelle den 10 oktober 1995. Jag hade ingen aning om vem Lelle var då. Jag hade inte ens börjat min sejour i musikbranschen då. De anklagelser som felaktigt riktas mot mig gäller ett försvinnande 1999, alltså fyra år senare. Att jag 1995 skulle visat upp en blank revolver är också helt påhittat, de vapen som polisen hittade i samband med trippelmordet var en rostig ickefungerande revolver o två halvautomatiska pistoler av märket Beretta. Pistolerna var inköpta lagligt i USA 1998. Revolvern hade jag innan min farfars död fått av honom för att lämna till polisen i samband med en vapenamnesti (vilket jag alltså aldrig gjorde) den hade inte fungerat på över 20 år.
Dina lögner är helt absurda.

Vilken av dina Beretta sköt du Lelle med?
Citera
2018-08-17, 14:22
Citat:
Jag har aldrig ägt en svart Hawaii skjorta
med röda blommor. Än mindre en brun skinnväst.

Du säger att jag pratade om Lelle den 10 oktober 1995. Jag hade ingen aning om vem Lelle var då. Jag hade inte ens börjat min sejour i musikbranschen då. De anklagelser som felaktigt riktas mot mig gäller ett försvinnande 1999, alltså fyra år senare. Att jag 1995 skulle visat upp en blank revolver är också helt påhittat, de vapen som polisen hittade i samband med trippelmordet var en rostig ickefungerande revolver o två halvautomatiska pistoler av märket Beretta. Pistolerna var inköpta lagligt i USA 1998. Revolvern hade jag innan min farfars död fått av honom för att lämna till polisen i samband med en vapenamnesti (vilket jag alltså aldrig gjorde) den hade inte fungerat på över 20 år.

Ska du försöka neka till att det var många som såg dig på musikkåren i Gbg den 10 Oktober 1995..
Citera
2018-08-18, 10:57
Medlem
Citat:

Tror du att trippelmördaren har ljugit någon gång i förhör med polisen?
Citera
2018-08-20, 17:54
Medlem
RicardARNilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddleback
Ska du försöka neka till att det var många som såg dig på musikkåren i Gbg den 10 Oktober 1995..

Var det i samband med en Rockbitch konsert? Annars har inte varit i Göteborg vid denna tid.

Varför har du inte svarat på mina andra motsägelser av dina lögner?
Citera
2018-08-20, 21:51
Citat:
Var det i samband med en Rockbitch konsert? Annars har inte varit i Göteborg vid denna tid.

Varför har du inte svarat på mina andra motsägelser av dina lögner?

Du var där R*card.... dina vänner såg dig också. Morbid Angel konserten 10 Oktober 1995 på musikkåren i Gbg , där Dissection var förband...

Jag kan säga så här, jag var/är den fete snubben du försökte lura med till Karthago i Sölvesborg.
Citera
2018-08-20, 22:23
Medlem
T34Panzers avatar
Jag hoppas verkligen att farbror blå är här inne och läser de senaste inläggen...

Sover mördaren fortfarande gott om natten? Det börjar kanske brännas lite. Har han verkligen sopat igen varenda spår, helt säkert...dagens teknik utvecklas fort
Citera
2018-08-21, 01:33
Medlem
RicardARNilssons avatar
Citat:
Du var där R*card.... dina vänner såg dig också. Morbid Angel konserten 10 Oktober 1995 på musikkåren i Gbg , där Dissection var förband...

Jag kan säga så här, jag var/är den fete snubben du försökte lura med till Karthago i Sölvesborg.

Den enda konsert jag var på i Göteborg under 1990-talet var Rockbitch. Sen var jag även på en konferens. Jag har aldrig varit på en Morbid Angel konsert överhuvudtaget. Svara istället på hur jag kunde prata om turnéledaren fyra år innan jag ens kände till honom????

Besvara även allt annat jag argumenterat för att inte stämmer.
Citera
2018-08-21, 08:04
Medlem
Citat:

Intressant...
Vilka vänner såg R*card? Hur många och var exakt såg de R*card?
Om det ligger något bakom detta påstående, fram med namnen så att mördaren kan beslås med lögnen!

För mig som inte vet, vad är/var Karthago? Nattklubb? Och vem är 'den fete snubben' i sammanhanget för R*card? Ett hat- eller kärleksobjekt?
Senast redigerad av GladaKalle 2018-08-21 kl. 08:07.
Citera
2018-08-21, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av GladaKalle
Intressant...
Vilka vänner såg R*card? Hur många och var exakt såg de R*card?
Om det ligger något bakom detta påstående, fram med namnen så att mördaren kan beslås med lögnen!

För mig som inte vet, vad är/var Karthago? Nattklubb? Och vem är 'den fete snubben' i sammanhanget för R*card? Ett hat- eller kärleksobjekt?

Du behöver läsa hela tråden för att förstå rätt... Namnen är väl olagligt att skriva ut på fb, jag har informerat polisen om det jag har upplevt hört och sett.

Polisen vet vem jag är "den fete snubben".

Jag har namngett R*cards bekantskapskrets och beskrivit exakt vad som hände där och då. ... den 10 Oktober 1995 på musikkåren i Gbg...
Senast redigerad av Fiddleback 2018-08-21 kl. 13:02.
Citera
2018-08-21, 22:00
Fiddleback = gamla Massonite
Citera
2018-08-21, 23:24
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Var har jag nämnt att det är i någon av mina böcker som faktakoll ska göras? Kör en vanlig googling så får du fram mycket. Sållar man sen så ser man att det inte finns någon grund för att jag skulle hånlett, skrattat eller på annat sätt agerat nedsättande mot brottsoffer. Visa mig ett ställe där det står.

Hur kom det sig att du bestämde dig för att lägga dig och sova i bilen kvällen Hildebrand försvann när du ändå hade så kort väg hem? Jag antar att du förstår att det verkar lite märkligt.
Citera
2018-08-21, 23:37
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Om det inte har framgått i tråden så finns det en förklaring till varför danska kriminalsökhundar används, de är specialutbildade för att söka likdoft på djupet, under marken, svenska hundar är inte utblidade på den tekniken.

Källa: https://sverigesradio.se/sida/artike...rtikel=6979625

Kan skelettdelar verkligen avge likdoft efter 20 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in