Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-20, 19:04
  #19021
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Ja det suger hårt, händer också att jag får matchningar med bots som jag vet att jag inte svept höger på då de är så genomskinligt redan vid första profilbilden att de är just en bot.



Samma här, ha också blivit förstörd kan man väl mer eller mindre säga. Har väl träffat lika många som du och jag känner att allt jag vill är att bara hitta en tjej som man klickar bra med och som ser bra ut - orkar fan snart inte anstränga mig mer. Mest av allt vill jag att de blir något seriöst



När de kommer upp folk fortfarande, dock är den staden jag bor i långt ifrån lika stort som stockholm

Japp, och när man inte orkar anstränga sig lika mkt så vet man ju hur de går. Händer inte mycket längre. Kan skriva lite i början men så tradigt att skriva samma skit 20000 gånger. Tillslut så slutar jag va drivande, händer att endel tjejer initierar kontakt dagligen efter de men inte ofta. Liksom man vet hur många killar en snygg tjej har efter sig. Själv ska man lägga ner massa energi på att framstås som intressant och sticka ut. Trots man kanske inte ens gillar henne alls i verkligheten, till sättet/ personligheten. Har hänt mig massor av gånger där man gått med förhoppningar i 2 veckor sen blir de ”jahapp, tillbaka till noll dårå”.

Funderar mer och mer att prova gå ut någon gång själv på en nattklubb bara för prova på hur de är. Ingen som märker man är där själv om man står och hänger med en öl liksom. Sen enklare och mer naturligt att närma sig någon för en introvert som mig. Borde va mindre tidskrävande än tinder iaf?
Citera
2018-08-20, 20:01
  #19022
Medlem
Hej alla kunniga!

Har vid upprepade tillfällen återställt mitt konto i hopp om nya upplevelser Misstänker dock att detta har förstört min ELO totalt, då jag får allt färre matchningar, samt med betydligt sämre kvalitet än tidigare.

Kan man återställa sin ELO totalt?

Behöver jag skapa ett nytt Facebook-konto? Skapa ett nytt konto utan koppling till Facebook? Fixa ett nytt telefonnummer? Skapa ett nytt konto och köra det via datorn istället för telefonen?
Citera
2018-08-20, 20:04
  #19023
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Tjej nr 3 får det ju blir av de 4.

Japp, skrev nyss med en sån brud. Hon la upp en bild BARA för mig, och sen det gamla vanliga tugget om min beta-look. "Du har så fina ögon"
Citera
2018-08-20, 20:07
  #19024
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Japp, och när man inte orkar anstränga sig lika mkt så vet man ju hur de går. Händer inte mycket längre. Kan skriva lite i början men så tradigt att skriva samma skit 20000 gånger. Tillslut så slutar jag va drivande, händer att endel tjejer initierar kontakt dagligen efter de men inte ofta. Liksom man vet hur många killar en snygg tjej har efter sig. Själv ska man lägga ner massa energi på att framstås som intressant och sticka ut. Trots man kanske inte ens gillar henne alls i verkligheten, till sättet/ personligheten. Har hänt mig massor av gånger där man gått med förhoppningar i 2 veckor sen blir de ”jahapp, tillbaka till noll dårå”.

Funderar mer och mer att prova gå ut någon gång själv på en nattklubb bara för prova på hur de är. Ingen som märker man är där själv om man står och hänger med en öl liksom. Sen enklare och mer naturligt att närma sig någon för en introvert som mig. Borde va mindre tidskrävande än tinder iaf?

YES! Du har börjat hitta din inre alfa igen fan vad underbart! Klart du ska gå ut! Fan vad gött gubben, tro mig. Du kommer fan inte ångra dig när du får in rutinen. Som jag förstått det så är ju du ganska snygg? Dra lite pm så ska jag ge dig alla mina tricks. Jag har 3-4års erfarenhet
Citera
2018-08-20, 20:13
  #19025
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
YES! Du har börjat hitta din inre alfa igen fan vad underbart! Klart du ska gå ut! Fan vad gött gubben, tro mig. Du kommer fan inte ångra dig när du får in rutinen. Som jag förstått det så är ju du ganska snygg? Dra lite pm så ska jag ge dig alla mina tricks. Jag har 3-4års erfarenhet

Snygghet är väl subjektivt hehe .
PM
Citera
2018-08-20, 20:33
  #19026
Medlem
Om jag swipear i en annan stad med tinder plus, syns jag även i min nuvarande stad?
Citera
2018-08-20, 22:16
  #19027
Medlem
Pescasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Funderar mer och mer att prova gå ut någon gång själv på en nattklubb bara för prova på hur de är. Ingen som märker man är där själv om man står och hänger med en öl liksom. Sen enklare och mer naturligt att närma sig någon för en introvert som mig. Borde va mindre tidskrävande än tinder iaf?

Jag har väl också haft tankarna på det, dock tycker jag själv att det är otroligt jobbigt att lära känna folk i en sånn miljö där det är högljutt och man lätt glömmer bort varann dagen efter eller bara nån timme senare.

Har mycket lättare för att lära känna folk nykter så jag har tänkt lite på om man skulle gå med i nån slags förening eller liknande. Dock har jag ingen aning om vad för slags förening - skulle vara kul med nån sport där det är blandat med killar och tjejer typ cykling eller kanot va fan vet jag haha
Citera
2018-08-20, 23:42
  #19028
Medlem
fabulas avatar
Kanske bara är jag, men tycker mig ändå kunna skönja en trend både i tråden samt i min umgängeskrets att färre och färre verkar bry sig eller halvt gett upp Tinder. Pratar uteslutande om vi män om det inte är uppenbart.

Frågan är vad som händer långsiktigt nu när alla snubbar helt plötsligt slutar anstränga sig? Når vi måntro en tipping point där det blir populärt att vara man igen år 2019?

Tror fortfarande killar kommer fortsätta swipa som tokar, men känns ju bara som det blir en mer och mer opersonlig köttmarknad av alltihop då alla killar total-lessnat på tjejers beteenden.

För att illustrera ett exempel så ser typ mer eller mindre samtliga mina dialoger ut såhär just nu:

https://imgur.com/a/48Bi4TT

Demonstrerar ju inte direkt mina vassaste skrivkonster, men det ironiska är att detta fan ger bättre utväxling än när jag verkligen ansträngde mig för bara några månader sedan.

Den andra bruden sökte jag olika ingångar fyra gånger innan jag lessnade totalt. Bara svar på tilltal, oavsett om man försöker skoja, kommentera deras eller ens egen dag eller whatever.
Citera
2018-08-20, 23:49
  #19029
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fabula
Kanske bara är jag, men tycker mig ändå kunna skönja en trend både i tråden samt i min umgängeskrets att färre och färre verkar bry sig eller halvt gett upp Tinder. Pratar uteslutande om vi män om det inte är uppenbart.

Frågan är vad som händer långsiktigt nu när alla snubbar helt plötsligt slutar anstränga sig? Når vi måntro en tipping point där det blir populärt att vara man igen år 2019?

Tror fortfarande killar kommer fortsätta swipa som tokar, men känns ju bara som det blir en mer och mer opersonlig köttmarknad av alltihop då alla killar total-lessnat på tjejers beteenden.

För att illustrera ett exempel så ser typ mer eller mindre samtliga mina dialoger ut såhär just nu:

https://imgur.com/a/48Bi4TT

Demonstrerar ju inte direkt mina vassaste skrivkonster, men det ironiska är att detta fan ger bättre utväxling än när jag verkligen ansträngde mig för bara några månader sedan.

Den andra bruden sökte jag olika ingångar fyra gånger innan jag lessnade totalt. Bara svar på tilltal, oavsett om man försöker skoja, kommentera deras eller ens egen dag eller whatever.
Vad svarade hon på "hos mig eller dig?"
Svårt att se det ge resultat, behövs bekräfta först att man inte är ett psycho, för det är annat ord för knulla hos mig eller dig, är man hemma hos någon ska det knullas.

Annars ganska vanlig konversation indeed, jag tar bort sådana ganska snabbt. De ska veta att beteendet inte accepteras.
Citera
2018-08-20, 23:54
  #19030
Medlem
Har aldrig swipat nej på tinder vet inte vad jag håller på med

Kan bara säga att "nofap" gör att jag automagiskt vet vad jag ska skriva, samt att åtrån hänger i luften så fort man ses. Förr tog jag sådant för givet, och inser att jag gjort det nu med.
Men det försvinner fort när man börjar rycka i sig själv.
Varenda dejt har slutat i erotik, men jag gillar det inte längre.

Ögonkontakten smäller högre, och allt kan spelas över för fort om man går för fort fram.

Så om ni vil ha erotiska dejter, eller få genuin kontakt -> nofap
__________________
Senast redigerad av redcube 2018-08-20 kl. 23:57.
Citera
2018-08-21, 00:06
  #19031
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Vad svarade hon på "hos mig eller dig?"
Svårt att se det ge resultat, behövs bekräfta först att man inte är ett psycho, för det är annat ord för knulla hos mig eller dig, är man hemma hos någon ska det knullas.

Annars ganska vanlig konversation indeed, jag tar bort sådana ganska snabbt. De ska veta att beteendet inte accepteras.

Tar också bort sådana oavsett snygghet. Efter tre enkla svar och ingen ansträngningar direkt så UNMATCH BITCh
Citera
2018-08-21, 00:21
  #19032
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pescass
Jag har väl också haft tankarna på det, dock tycker jag själv att det är otroligt jobbigt att lära känna folk i en sånn miljö där det är högljutt och man lätt glömmer bort varann dagen efter eller bara nån timme senare.

Har mycket lättare för att lära känna folk nykter så jag har tänkt lite på om man skulle gå med i nån slags förening eller liknande. Dock har jag ingen aning om vad för slags förening - skulle vara kul med nån sport där det är blandat med killar och tjejer typ cykling eller kanot va fan vet jag haha

Känner lite samma faktist. Finns ett bra ställe som har sommaröppet i staden jag bor i. Har hänt att jag vart där några gånger med tråkigt folk och gått runt själv. Haft 2 tjejer som sett igen mig från tinder och bokstavligt drog tag i min arm när jag gick förbi. Dissade dom dock då jag vet jag hade swipat vänster på dom (kände igen dom).

De sa ”De är ju du från tinder” och ”Fan va snygg du är”. Gick bara vidare.

Men är ju lättare att få kontakt med tjejer ute än tinder helt klart. Så kanske borde va värt att prova någon gång! Nu tror jag inte ställer har öppet längre tyvärr.

Men hade nog inte haft problem med de då jag är bekväm i mig själv och kan stå och hänga och bara glo på folk som går förbi en. Tycker nästan de är rätt skoj!

Haft tankar som dig med att börja på aktiviteter. Gjorde de en gång men de led aldrig till ngt intressant så jag slutade.

Bor i en relativt ny stad för min del sen 2 år tillbaka. Så känner inte jättemkt folk här eller så vill dom man känner mest hänga hemma...

Så vafan ska man göra slutar med att man hamnar på tinder tillslut. Träffar några tjejer blir trött på skiten. Har en off-period 1-2 månader. Blir uttråkad så år man på tinder igen.

Är verkligen inne i en ond spiral.
Tror inte heller jag som introvert ens mår bra av att haft så många lösa/på gång relationer. Tar för mkt av min energi liksom. Samtidigt letar man efter drömkvinnan men känns som en utopi just nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback