• 25 422 online
  • 1 184 483 medlemmar
  • 61 219 865 inlägg
Igår, 15:41
Medlem
Bladees avatar
Slutat följa denna tråden helt då den enbart spammas ner utav shills. Om ni är intresserad utav vad som händer så följer ni ”prayingmedic” och ”imperator rex” på twitter som sammanfattar alltid väldigt bra.
Citera
Igår, 18:04
Medlem
Jag har faktiskt inte sett funktionen "donate" tidigare. Om nu Q skulle vara NSA eller militären, varför i helvete skulle då Q vara i behov av donationer? Låter ju faktiskt som ett rejält svindleri.
Citera
Igår, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Det kan jag absolut hålla med om, men om man ska ha regler för att dra in folks säkerhetsklassning så bör de väl gälla konsekvent - och inte som i detta fall som ett godtyckligt påtryckningsmedel och för censur,. Det är väl just det som har rört upp känslorna i USA, och nu verkar det eventuellt t.o.m kunna bli rättssak av det eftersom förfarandet påstås strida mot första tillägget (1st amendment).
Att folk fråntages sin säkerhetsklassning har ju hänt tidigare - bara inte på detta vis.

Då väntar vi och ser om det blir rättsak av det hela, blir det inte det är väl allt i sin ordning?

Hur står det till med primaries/november valet för övrigt, är republicans på väg mot skrällseger eller total utplåning?
Citera
Igår, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TelenKnpaen
I egenskap av äldre/erfarna så vill du ha med dessa underättelsemän därför att de har kunskap i olika områden som kan vara väldigt viktig att känna till. Att de har clearance innebär att underättelsekontor kan be om input och rådgvining i frågor där man behöver viss expertis. Det är därför man låtit folk ha kvar tillgång till hemlighetsstämplat material, även efter avslutad tjänst! Så att de kan fortsätta ge råd och tips.

Det finns även ett symboliskt värde... Men det är för en annan gång.

/Telen

Och trump tyckte att det inte behövdes längre?
Citera
Igår, 19:12
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Då väntar vi och ser om det blir rättsak av det hela, blir det inte det är väl allt i sin ordning?
Tycker du? Själv tycker jag allt är i sin ordning om Trump antingen drar in säkerhetsklassningen för alla som avgått alternativt för ingen, eller endast för de som utgör en säkerhetsrisk (precis som det varit tidigare) - men att dra in den för personer man vill jävlas med, tycker illa om eller är rädd för, det tycker jag inte är ok oavsett om det är lagligt eller ej.

Citat:
Hur står det till med primaries/november valet för övrigt, är republicans på väg mot skrällseger eller total utplåning?
Jag tror varken på skrällseger eller utplåning - min gissning är en viss tillbakagång för republikanerna. Dels för att Trump polariserat folket och fått många emot sig, och dels för att det är flest republikaner som inte går till omval vilket betyder en massa nya namn bland republikanerna, vilket inte brukar vara till fördel.
Citera
Igår, 19:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Och trump tyckte att det inte behövdes längre?

Då borde han väl ha tagit bort säkerhetsklassningen för alla som avgått?
Citera
Igår, 20:56
Medlem
danjäls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av censuria
Jag har faktiskt inte sett funktionen "donate" tidigare. Om nu Q skulle vara NSA eller militären, varför i helvete skulle då Q vara i behov av donationer? Låter ju faktiskt som ett rejält svindleri.

Vilken donate-funktion menar du?
Citera
Igår, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danjäl
Vilken donate-funktion menar du?

Den som är längst upp till höger på https://qanonposts.com/
Citera
Igår, 21:54
Medlem
Citat:
Den som är längst upp till höger på https://qanonposts.com/

Det är till den som driver qanonposts.com - en tjänst som samlar Q-postningar med länkar till originalen.
Citera
Igår, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okynne
Det är till den som driver qanonposts.com - en tjänst som samlar Q-postningar med länkar till originalen.

Aha, då tar jag tillbaka mina ord. På vilken sida postar Q då?
Citera
Igår, 22:48
Medlem
Citat:
Aha, då tar jag tillbaka mina ord. På vilken sida postar Q då?
https://8ch.net/patriotsfight/index.html och https://8ch.net/qresearch/index.html
Citera