Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-20, 16:19
  #1
Medlem
Sweeper80s avatar
Jag har köpt, och använt, Dutch Natural Healing:s 50-50 olja i några dagar nu. De sa i ett e-postsvar till mig, att de flesta som har gett dem feedback har sagt att den är något sedarande, vilket jag verkligen kan känna mig idag.

Jag tar det för att vara gränsen till att ha Asperger. Jag är redan lite sederad och passiv, även utan oljan.

Vet någon om en strain/märke - helst från en återförsäljare i Europa - som inte gör en så sederad, men mer utåtriktad och aktiv, utan att öka ens ångest?

Tack på förhand! :-)
Citera
2018-08-20, 17:42
  #2
Medlem
Rekommenderar dig att beställa från Greenmovement. Helt suveräna på oljor till bra pris och snabb frakt. Och jag tycker inte jag blir trött av dem. Googla 👍
Citera
2018-08-20, 19:06
  #3
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DWinchester
Rekommenderar dig att beställa från Greenmovement. Helt suveräna på oljor till bra pris och snabb frakt. Och jag tycker inte jag blir trött av dem. Googla 👍

Tack. Wowzaa dock!

Det är fan något som inte stämmer med hur de räknar: denna olja är tvåprocentig medan Dutch Natural Healings olja är fyrtioprocentig. Någon av de två måste räkna helt galet.
Citera
2018-08-20, 19:11
  #4
Medlem
darkomcfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Tack. Wowzaa dock!

Det är fan något som inte stämmer med hur de räknar: denna olja är tvåprocentig medan Dutch Natural Healings olja är fyrtioprocentig. Någon av de två måste räkna helt galet.

finns ingen 40% olja på sidan du nämner. Länka gärna.

mvh
Citera
2018-08-20, 19:13
  #5
Medlem
darkomcfaces avatar
Finns ingen 40% olja på sidan du nämner. Länka gärna.

Citat:
This product has a similar effect to a 40% CBD oil
. Men det står ingenstans vad dom menar eller hur mycket det är i.

mvh
Citera
2018-08-20, 19:21
  #6
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
Finns ingen 40% olja på sidan du nämner. Länka gärna.

. Men det står ingenstans vad dom menar eller hur mycket det är i.

mvh

Nej, det är det som är så förvirrande.
Citera
2018-08-20, 19:41
  #7
Medlem
darkomcfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweeper80
Nej, det är det som är så förvirrande.

Så varför köper du därifrån är ju frågan. Och dyrt är det oxo.

mvh
Citera
2018-08-20, 19:59
  #8
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
Så varför köper du därifrån är ju frågan. Och dyrt är det oxo.

mvh

De hade flest positiva omdömen av alla ställen jag hittade och verkade vara seriösa. De skickar labbrapporter också, om man frågar, vilket inte alla gör.
Citera
2018-09-15, 11:22
  #9
Medlem
trueforgoods avatar
Hur pass sederande är CBD-olja egentligen? Kan man använda sederingen till fördel mot sömnproblem?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback