• 31 060 online
  • 1 184 330 medlemmar
  • 61 214 336 inlägg
Igår, 18:50
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Hur kan du skriva att Wish bara är lite dyrare än Aliexpress? Wish är minst 5–10 gånger
dyrare än Aliexpress på allt!

Vad jag har beställt:

Citat:
USB3.1 Nylon Braided Lights LED Micro USB Cable Android Sync Data Cable Type-C Fast Charging Cables Phone Upgrades
Butik: Electronic Mall
Antal: 1
Levererad den 29 juni 2018
Sök #: UM405485XXXCN
15,30 krSEK
Storlek: Micro USB & 100cm, Färg: Svar
Tillkom 15 spänn i frakt

Citat:
Magnetic Charging Cable Magnet Charger Micro USB Type C Plug By Option High Speed Charging USB Cable Nylon Braided Cord Wire with LED Light Come with Magnetism Adapter for Android Devices Smartphone Universal Phone Upgrades Cell Phone Accessories
Butik: ZGD
Antal: 1
Anländer den 26 aug. 2018
Sök #: UM573935XXXCN
27,05 krSEK
Storlek: Micro USB & 100CM, Färg: Vit
16 spänn i frakt. En likadan kostar 3$46 på AliExpress

Det är inte 5-10 gånger dyrare. Och jag betalar hellre lite extra till Wish för att slippa sponsra PostMord
Citera
Igår, 22:37
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BernardLoutre
Vad jag har beställt:

Tillkom 15 spänn i frakt

Det är inte 5-10 gånger dyrare. Och jag betalar hellre lite extra till Wish för att slippa sponsra PostMord

han har rätt, wish är avsevärt dyrare än ali, och ofta t.o.m. dyrare än att köpa från engelska eller tyska ebay med europafilter inställt
Citera
Igår, 23:18
Medlem
Citat:
Vad jag har beställt:

Tillkom 15 spänn i frakt

Jag tror du ljuger om priset. Har gått igenom Wish och hittar ingen kabel som du beskriver och som kostar 15 kr + !5 kr frakt. Kan du visa en länk till den sidan på Wish.
Citera
Idag, 07:57
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Jag tror du ljuger om priset. Har gått igenom Wish och hittar ingen kabel som du beskriver och som kostar 15 kr + !5 kr frakt. Kan du visa en länk till den sidan på Wish.

https://www.wish.com/feed/recently_v...7fee154ff27773
Citera
Idag, 08:06
Medlem
Citat:
https://www.wish.com/feed/recently_v...7fee154ff27773
Det står att den kostar 74 kr + 12 kr i frakt på din länk!
Citera
Idag, 08:19
Medlem
BernardLoutres avatar
Citat:
Det står att den kostar 74 kr + 12 kr i frakt på din länk!

När jag klickar på den så står det 17 kr och om jag köper den tillsammans med "Gordon" så kostar den 15,30. Men annars håller jag med om att att sajten är strulig och ofta så ändras priserna när man klickar vidare. Men får jobba en hel del för att få bra priser. Alis sajt var mycket bättre.
Citera
Idag, 14:28
Medlem
brianmolkos avatar
Hur är det från Ebay nu? Har köpt paket från England, vilket funkat som förr. men vill göra ordrar från US ... Jag får hem ett brev med nummer och betalar in sen och paket kommer ?
SMS kan jag ju inte få eftersom telenummer inte ingår i adressen, och inte heller siffror
Citera
Idag, 14:44
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakap0
Köpte 4 st tshirt från kina, fick betala 140 spänn extra

3 st Tshirt var dessutom dyra, betalde 350 kr för dem, så fick istället sammanlagt betala 490..

Ringde till kundtjänst "Vi vill att europeer ska köpa sin skit i EU inte någon annanstans"

Hahahhaha

Ut ur EU 2018 #SD2018

Går vi ur EU kanske vi får betala för varor från EU länder med
Citera
Idag, 16:07
Medlem
kickikotts avatar
Ja, det lär vi definitivt få :-( Dock så lär väl inte det hända närmaste åren. Däremot så lär det bli problem när UK lämnar, eftersom mycket av inomEuropeisk handel sker med just Storbritanien (bla pga språket, men även av andra orsaker)

Hela den här ide´n att som enda land i världen inte undanta lågvärdesförsändelser från förtullning är så jävla dum att man inte trodde att det kunde hända - inte ens i Kommunistlandet Sverige...men tyvärr kunde det hända :-( och tacka Miljöfascisterna för det!

Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Går vi ur EU kanske vi får betala för varor från EU länder med
Citera