Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-18, 05:06
  #13717
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gadget584
Nej vet inget mer om personen NW ifråga
Däremot vet jag att LI både användarnamn och riktiga namn framkommer i dokumentet

Då vet du mer än vad jag vet oavsett, men varsågod att posta dokumentet här vetja såvitt jag kan tyda står det som en punkt i utredarnas "att göra lista" eller ärendelogg som det egentligen heter. -Höra L.I ang hennes kontakter m Player 2 på flashback.

Jag är lite nyfiken på vilket dokument du menar om du påstår att det finns mer info i det.
Citera
2018-07-18, 07:00
  #13718
Medlem
gadget584s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsmackaren
Då vet du mer än vad jag vet oavsett, men varsågod att posta dokumentet här vetja såvitt jag kan tyda står det som en punkt i utredarnas "att göra lista" eller ärendelogg som det egentligen heter. -Höra L.I ang hennes kontakter m Player 2 på flashback.

Jag är lite nyfiken på vilket dokument du menar om du påstår att det finns mer info i det.

Har inte dokumentet i mitt ägo tog del av det via en kollega
Vore dock intressant att veta vem/vilka som du tror skulle kunna vara den här "informatören"
Citera
2018-07-18, 07:33
  #13719
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gadget584
Har inte dokumentet i mitt ägo tog del av det via en kollega
Vore dock intressant att veta vem/vilka som du tror skulle kunna vara den här "informatören"
Nämen så passande, du hänvisar till ett dokument du inte kan visa upp, och så är du angelägen om att få veta såväl namn som användarnamn på ev. Informatörer. Du har dessutom åsikter på hur någonting är tolkat/formulerat kring en alternativ gm, och allt ifrån en helt ny användare. En vild chansning från min sida är att du antingen är polis och intresserad av att veta om någon informatörs identitet ligger pyrt till, eller så är du inblandad själv och är rädd för att få det hett om öronen.
Citera
2018-07-18, 07:47
  #13720
Medlem
gadget584s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsmackaren
Nämen så passande, du hänvisar till ett dokument du inte kan visa upp, och så är du angelägen om att få veta såväl namn som användarnamn på ev. Informatörer. Du har dessutom åsikter på hur någonting är tolkat/formulerat kring en alternativ gm, och allt ifrån en helt ny användare. En vild chansning från min sida är att du antingen är polis och intresserad av att veta om någon informatörs identitet ligger pyrt till, eller så är du inblandad själv och är rädd för att få det hett om öronen.
E varken polis eller inblandad Och jag vet vad som stod i dokumentet ang LI sen att det jag inte har dokumentet e totalt oviktigt Jag behöver inte spekulera när det gäller den biten Det gör ni andra här så mycket bättre

* FÖR KAMPEN *
__________________
Senast redigerad av gadget584 2018-07-18 kl. 08:02.
Citera
2018-07-18, 17:54
  #13721
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gadget584
E varken polis eller inblandad Och jag vet vad som stod i dokumentet ang LI sen att det jag inte har dokumentet e totalt oviktigt Jag behöver inte spekulera när det gäller den biten Det gör ni andra här så mycket bättre

* FÖR KAMPEN *
Ok, må så vara, men du kanske minns vad det handlade om för typ av dokument som du har sett? Eller om det är något som återfinns i slasken? Är det möjligen ett PM som de har städat bort ur slasken för att skydda LI? De detaljerna slipper iaf. Jag gärna att spekulera i, jag är intresserad av fakta helst i form av dokument eller liknande. Framkommer det något som denna LI ska ha yttrat rörande utredningen? Och i sådanafall, har det som sagts någon form av bevisvärde eller liknande?
Citera
2018-08-03, 02:46
  #13722
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finsmackaren
Det mesta är redan postat.. möjligen hämselseloggen ifrån slasken som inte är postad, jag ska se om jag kan lägga upp den under kvällen.
Hur går det?
Citera
2018-08-15, 17:02
  #13723
Medlem
Hur blev det med hovrätten egentligen?
Citera
2018-08-19, 20:02
  #13724
Medlem
magpies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wetnurse
Kan bara gissa, men det är säkert att injicera.

Japp.

Frooshie är bl a ett varumärke för typ ”fresh fruit smoothie”. Av sammanhanget framgår att det vankas göka efter frooshie.
Citera
2018-09-05, 23:46
  #13725
Medlem
Hur känns det, Amfetamin-Jocke?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...gon-vet-varfor
Citera
2018-09-06, 00:38
  #13726
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banankletarn
Hur känns det, Amfetamin-Jocke?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...gon-vet-varfor

AJ bryr sig nog. Inte alls.

Givetvis ingen ny uppgift med ändå ett citat från artikeln:

"Polisens sökhundar var framme vid det där betongblocket – men de förstod inte varför hundarna markerade.
Det var först tre månader efter Madelenes försvinnande som blocket uppmärksammades ordentligt,../../"

Lätt att vara kritisk från distans men man undrar lite: sökhundar på uppdrag markerar vid ett i sammanhanget något malplacerat betongblock.
Och man söker efter en märkligt försvunnen person.
Och vad gör man: "Kom nu Fido och Ludde, vi måste vidare, sluta böka där."

Hade man 'lyssnat' på hundarna så hade man kanske i detta fall nu haft en GM inlåst för mord.
Citera
2018-09-06, 07:50
  #13727
Medlem
mb20guys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
AJ bryr sig nog. Inte alls.

Givetvis ingen ny uppgift med ändå ett citat från artikeln:

"Polisens sökhundar var framme vid det där betongblocket – men de förstod inte varför hundarna markerade.
Det var först tre månader efter Madelenes försvinnande som blocket uppmärksammades ordentligt,../../"

Lätt att vara kritisk från distans men man undrar lite: sökhundar på uppdrag markerar vid ett i sammanhanget något malplacerat betongblock.
Och man söker efter en märkligt försvunnen person.
Och vad gör man: "Kom nu Fido och Ludde, vi måste vidare, sluta böka där."

Hade man 'lyssnat' på hundarna så hade man kanske i detta fall nu haft en GM inlåst för mord.

Man upphör aldrig förvånas över människor inkompetens. Väntar på dagen robotarna har tagit över total så saker och ting blir rätt gjort
Citera
2018-09-06, 08:53
  #13728
Medlem
Fallet ska upp i hovrätten i höst.
Får man åka dit och vara med i hovrätten då?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback