2018-08-19, 13:09
Medlem
aztlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Blåst folk var ny, han har enligt rykte klippt en och annan. Sen stuckit när de hettade till. Så hans vänner/ gamla vänner fick ta smällarna. Men dem säljer ut varandra hit och dit, så man vet aldrig hur det har gått till.
Det är väl brorsan i marbella som är blåsare och den andra i malmö som är skjutglad tror jag
Citera
Medlem
Citat:
Var de inte två män som var "handfängslade". Men dem bröderna du tänker på är M*kky bröderna.
Ligger bakom många mord och har som sagt lägenhet i Marbella.

Och borde va allmänt känt bland Malmös kriminella detta.
På senare har det ryktats om att flera sålt ut varandra.
Så detta blir en intressant tråd att följa.

Dom senaste artiklarna är det en tjej och en man. Tjejen lyckades komma loss för GMs trodde hon var död och lät henne vara..
Citera
Medlem
Citat:
Blåst folk var ny, han har enligt rykte klippt en och annan. Sen stuckit när de hettade till. Så hans vänner/ gamla vänner fick ta smällarna. Men dem säljer ut varandra hit och dit, så man vet aldrig hur det har gått till.

Okej, nä det var nått som stod i tråden att "M*kky har ju blåst halva Malmös undre värld" så därav frågan
Jag kan inte Malmös undrevärld
Citera
2018-08-19, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av In-Cognito
Lågt straff för mord i Sverige? Det är lägst 10 år, högst 18 och på livstid om omständigheterna är försvårande. Vilket ofta utdöms. Är det ett ”lågt straff” menar du att sitta frihetsberövad på obestämd tid?

Ja det är löjligt lågt för mord.
Sveriges straff för mord är patetiskt lågt.
Citera
2018-08-19, 13:12
Avstängd
Citat:
Var de inte två män som var "handfängslade"

Aftonbladet skriver att den skadade är en man men de kan ju ha fel. Media i Spanien skriver kvinna och att ta fel på det verkar osannolikt.
Citera
2018-08-19, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Det är väl brorsan i marbella som är blåsare och den andra i malmö som är skjutglad tror jag

Har också fått de intrycket, därför han"skickades" av familjen till Marbella.

Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Dom senaste artiklarna är det en tjej och en man. Tjejen lyckades komma loss för GMs trodde hon var död och lät henne vara..

Ah bra att veta, kanske blir fel på översättningen från spanska till svenska.

Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Okej, nä det var nått som stod i tråden att "M*kky har ju blåst halva Malmös undre värld" så därav frågan
Jag kan inte Malmös undrevärld

Som nån annan skrev så tror jag de är brodern på Marbella som är skojaren.
Citera
2018-08-19, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Marbella är verkligen Malmös avskum till kriminella favoritplats att semestra.

Marbella var ju tidigare en tillflyktsort för brittiska medborgare som var efterlysta i hemlandet men genom åren har ju samarbetet mellan länderna blivit bättre. De som vill flasha, de som vill titta på folk som flashar och snutar i tjänst åker dit.
Citera
2018-08-19, 13:17
Medlem
Citat:

Så kan det absolut vara
Eller så kanske även han gått i broderns fotspår och blåst folk på grejer vilket lett till massa skjutningar?
Bara en teori
Citera
2018-08-19, 13:19
Medlem
Citat:

Frankky från shottaz med vänner semestrade också i Marbella för några månader sedan när det var stökigt i västerort
Citera
2018-08-19, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking

Hade varit kul att veta vem. I en annan tråd om skjutningar i Malmö. Så outas många av dessa tjejerna runt 20 års ålder som hoppar runt bland kriminella.

Samt att det kan va så att lägenheter har lånats ut, och sen har dem lurat dem m.m.

Vi får se kanske inte ens är nån gängkriminell 🤔.
Citera
2018-08-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Marbella var ju tidigare en tillflyktsort för brittiska medborgare som var efterlysta i hemlandet men genom åren har ju samarbetet mellan länderna blivit bättre. De som vill flasha, de som vill titta på folk som flashar och snutar i tjänst åker dit.

Eller de som gillar klimatet och massa andra saker som är förknippat med marbella och dess omnejd.
Citera
2018-08-19, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 420Soulja
Så kan det absolut vara
Eller så kanske även han gått i broderns fotspår och blåst folk på grejer vilket lett till massa skjutningar?
Bara en teori

Nja dem skjutningarna har skett för flera år sen, tror han var mer av en "springpojke" då men kan ha fel.

Men om han skulle blåst så många under så många år, tror jag inte han skulle klarat sig.
Då folk blir skjutna för småsaker.

Brodern var väl den smarta och Am*r den som sköte saker i Malmö tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in