2018-08-14, 22:53
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja och när nu SugarDaddy grejen var en filippinska är det lika suspekt. Det är väl Thai/asiatiskt ihop med Nigeria som är mest frekvent på Istedgade.

Usj, det är otäckt bara att tenka på det. Madsen har "a sweet spot" för hjelpeslösa, utsatta individer. Det är rovdjursmentaliteten som kommer till ytan. Gå efter dom svaga....
God natt.
Citera
2018-08-15, 06:07
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
"There will be blood- an Omen for Nemo".
haha omen blir nemo baklänges. Vilcken titel! Fan vad duktiga vi är.

Tror Madsen får passa sig på kåken. Fallets enorma exponering i media är inte till hans fördel. Vargarna ventar nog på honom nu....
"There will be blood - an Omen for Nemo". Wow, nu blir jag riktigt imponerad, otroligt att du kunde lägga märke till att Omen blir Nemo baklänges! Hade du inte sett det så hade denna otroligt passande tillfällighet(?) gått oss alla förbi

Nu har du också övertygat mig om att mina tankar om just den filmtiteln och det jag skrev om ett omen, inte var någon tillfällighet. There Will Be Blood

Ja, Madsen var känd i Danmark redan innan mordet och nu är han Mega-Ökänd. Det bådar inte gott för hans välbefinnande i fängelset. Som "lök på laxen"(för fejk-kaptenen) så har han hybris och är extremt stor i käften. Dessa faktorer tillsammans gör att man kan minimera riskerna för att han ska kunna känna något lugn och något välbefinnande alls. Som han bäddat får han ligga och han ligger jävligt pyrt till. Nog väntar blodtörstiga vargar på honom nu, allt annat vore förvånande.
Vargarna känner vittring ett byte som hamnat utanför sin flock och därmed är försvarslös.
Nästan som när han själv kände vittring av lämpliga, försvarslösa offer. Jag använder plural då jag känner mig fullständigt övertygat om att det finns fler offer än Kim.

Apropå vargarna som väntar på Madsen i fängelset. Här är ett fint exemplar: https://www.youtube.com/watch?v=akMDvmjjWtw
Valde en norsk varg vars ylande jag gillar, som tack för din fulländade komplettering av filmtiteln om Madsens framtid - "There will be blood - an Omen for Nemo"
Citera
2018-08-15, 06:59
Medlem
Citat:
Nu hittade jag u.s om fördelning våld i danska fängelser fr. 2016. Våldet har stigit i Nyborg och Herstedvester samt sjunkit något i Ringe.
Att Ringe ändå låg i topp berodde på att de var unga, hade våld som kommunikationsform och var gängmedlemmar.

Citerar lite vad som gällde 2016:

Gennemsnittet for indsatte der oplever vold fra andre indsatte i fængslerne er 19 procent.

Ja fanskapet blev väl rejält orolig när det efter Byretsdomen gick upp för honom att det var dags att flytta ut från häktet i Vestre. Det räckte ju med ett verbalt hot på rastgården för att han frivilligt skulle krypa in i isolering. Inte undra på att han begärde placering på Herstedvester, säkert direkt efter omplaceringsbeskedet.

Nog för att människan är en extremt anpassningsbar varelse men den helstörda Madsen lär få problem. Även bland andra mer eller mindre lika störda personer. Vad gäller pennevenner tycker jag man kan ha ABB varianten av pennor inom kriminalvården - tillhandahåll endast gummipennor, tack på förhand.
Citera
2018-08-15, 07:58
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kugutt
Snälla, söta Topdog det ska vi göra, consider it a date, men inte i kväll, tyvärr. Jag ska upp monstertidigt imorgonbitti.

Visst har han gjort massa skit. Kommer du ihåg Travelgirls? Jag tycker det är jävligt skumt, faktiskt. Det blev diskuterat här i tråden.
Ja, bara namnet "Travelgirls" låter suspekt. Vad vet vi egentligen om hans anknytning dit? I detta borde det verkligen luskas vidare.
Citat:
Ja och när nu SugarDaddy grejen var en filippinska är det lika suspekt. Det är väl Thai/asiatiskt ihop med Östeuropa och sen Nigeria som är mest frekvent på Istedgade.
Vet att Istedgade är gatan som är ökänd pga prostitution, droger o.dyl. Men vad menar du med "SugarDaddygrejen" och "filippinskan"? Är det något med PM som jag missat?
Citat:
Jo, men så här såg jag det mer som min magkänsla på tal om kroppsdelar.
I can feel it coming..
https://www.youtube.com/watch?v=YkADj0TPrJA
Passande låt och känsla i PM-sammanhanget Apropå tecken, omen och andra ovetenskapliga men intressanta och mystiska grejer, nog är det märkligt att du valde en video där Phil Collins inledningsvis ser ut som fantombilden av Palmes mördare, den som kallades Skuggan? Är nog ett tecken på att den som söker hemska gärningar av PM förr, den skall finna. https://fuskbugg.se/32kaRff7bc/PhilCollins_o_Fantomen.jpg
Citat:
Tema 80-tal, vi ska reda ut hans historia ända bak dit så...
1986-2017. Phew...

Jag ger mig inte. Jag är tvärsäker på att han gjort en massa skit.
Såklart han har. Vi har en lång period i hans liv att söka i och detta blad lär ej vara blankt. Så mycket perverterad ondska, så mycket tid och möjligheter han haft. Men en sak är i alla fall säker, han springer inte bort.
Vi behöver inte stressa i sökandet, vi har en typ en livstid på oss
Tiden är på vår sida: https://www.youtube.com/watch?v=wbMWdIjArg0
Citera
2018-08-15, 11:46
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diva59
Citerar lite vad som gällde 2016:

Gennemsnittet for indsatte der oplever vold fra andre indsatte i fængslerne er 19 procent.

Ja fanskapet blev väl rejält orolig när det efter Byretsdomen gick upp för honom att det var dags att flytta ut från häktet i Vestre. Det räckte ju med ett verbalt hot på rastgården för att han frivilligt skulle krypa in i isolering. Inte undra på att han begärde placering på Herstedvester, säkert direkt efter omplaceringsbeskedet.

Nog för att människan är en extremt anpassningsbar varelse men den helstörda Madsen lär få problem. Även bland andra mer eller mindre lika störda personer. Vad gäller pennevenner tycker jag man kan ha ABB varianten av pennor inom kriminalvården - tillhandahåll endast gummipennor, tack på förhand.
Tydligen är det mängder med tillbud som inte öht registreras ens eller förmedlas, det är personalen fullt medveten om. Ett slag i huvudet omtalas aldrig av olika anledningar - dels pga risk för repressalier, dels att många är vana våld och reagerar inte, dels att de inte vill skvallra.

Madsen lär få problem. Dels via sin attityd, dels ovan att inte ligga i topp och glänsa. Blekfet och otränad, lätt att ge sig på när han inte har sin halvmeter långa skruvmejsel - endast van att baxa ner små tjejer den fega råttan.
Samma pajas som andra "män" i klass med Lundin som gav sig på och mördade sin mamma, sin tjej och två små barn.
Sätt dem med gängmedlemmar som har sin s.k "tjyvheder" och låt dem få stå sitt kast.
Senast redigerad av develi 2018-08-15 kl. 12:23.
Citera
2018-08-15, 12:07
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magiciadehex
Ja, bara namnet "Travelgirls" låter suspekt. Vad vet vi egentligen om hans anknytning dit? I detta borde det verkligen luskas vidare.
Vet att Istedgade är gatan som är ökänd pga prostitution, droger o.dyl. Men vad menar du med "SugarDaddygrejen" och "filippinskan"? Är det något med PM som jag missat?
PM var s.k. sugar-daddy åt en tjej han påstod var 23 och som han inledde en sexuell relation med först efter ett år men köpte henne snarare skor och sånt..
Han är pervers, överkåt, patologisk lögnare samt har skofetisch och ihop med ett vittnes uppgifter om att hon var filippinska (om det var vittnets bedömning framkommer inte, iaf asiatiskt utseende) och såg ut som 14 år;
...så lär han ha pippat henne i high heels redan dag 1 och hon var säkert yngre än det PM påstår även om asiater ser mkt små och unga ut.
Senast redigerad av develi 2018-08-15 kl. 12:11.
Citera
2018-08-15, 13:10
Medlem
develis avatar
Svårtolkad artikel. Inledningen ter sig som avslag, resten som under process. Än har iaf ingen flytt skett.
Citat:
Dårlige nyheder for Peter Madsen - har ikke fået sit ønske opfyldt
Den fængslede Peter Madsen er ikke tilfreds med livet i Storstrøm Fængsel og vil gerne forflyttes. Det kommer dog ikke til at ske."

- Efter et overfald finder man blandt andet ud af, hvem der skal sidde hvor, for de skal nok ikke sidde sammen. Ofte vil der ske en overførsel af den ene. Typisk vil det være den, der har lavet balladen, men sommetider beder den overfaldede også om at blive flyttet, oplyser Lars Rau Brysting, der er chef for koncernsikkerhed i Kriminalforsorgen, til BT.

En sådan flytning er dog endnu ikke aktuel i Peter Madsens tilfælde, ligesom det generelt ikke er helt nemt at få en fange overflyttet."

"- Der sker det, at vi først og fremmest overvejer, om det er muligt at overflytte fangen til fængslet. Herefter er det så det pågældende fængsel, der skal vurdere, om der er mulighed for, at de får fangen ind, oplyser Lars Rau Brysting til BT."
http://www.dagens.dk/indland/daarlige-nyheder-peter-madsen-har-ikke-faaet-sit-oenske-opfyldt
Citat:
»Vi har søgt om en overflytning til Herstedvester gennem længere tid,« skrev forsvarsadvokaten i en sms til B.T."

»Der er intet nyt på den front,« skriver forsvarsadvokaten i et skriftligt svar til spørgsmålet om, hvad status er med Peter Madsens ønske om en overflytning fra Storstrøm til Herstedvester.
https://www.bt.dk/krimi/trods-oenske-om-flytning-peter-madsen-sidder-stadig-i-storstroem-faengsel
Senast redigerad av develi 2018-08-15 kl. 13:15.
Citera
2018-08-15, 14:19
Medlem
Citat:
Svårtolkad artikel. Inledningen ter sig som avslag, resten som under process. Än har iaf ingen flytt skett.

"Den fængslede Peter Madsen er ikke tilfreds med livet i Storstrøm Fængsel og vil gerne forflyttes. Det kommer dog ikke til at ske".

Det är bara bra att PM inte är tillfreds med livet efter vad han har gjort. Han har inte förmågan att inse att han straffas för vad han gjorde mot KW.
Citera
2018-08-15, 14:44
Medlem
Reimers avatar
Citat:

Nämen oj, stackars liten trivs han inte med livet där han är placerad?

Han får ju lite uppmuntrande klappar av sina medfångar, vad fan är hans problem?

Se nu till att göra livet till ett helvete för fanskapet och håll honom vid liv så länge det går, inget ska vara som han vill, endast motgångar.
Citera
2018-08-15, 15:13
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
"Den fængslede Peter Madsen er ikke tilfreds med livet i Storstrøm Fængsel og vil gerne forflyttes. Det kommer dog ikke til at ske".

Det är bara bra att PM inte är tillfreds med livet efter vad han har gjort. Han har inte förmågan att inse att han straffas för vad han gjorde mot KW.
Ja, oavsett flytt så hoppas jag det drar ut på tiden om han nu vantrivs. Fortsättningsvis är det inget som säger att han får det bättre dit han kommer - hans besserwisserattityd och primadonnabeteende lär hänga med även dit.
Har han kraschat hela sitt liv gällande att samverka med folk och kasta saker kring sig lär det fortsätta med. Kontroverser med jättebäbisen är att förvänta där folk är ännu mindre tillåtande..
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Nämen oj, stackars liten trivs han inte med livet där han är placerad?

Han får ju lite uppmuntrande klappar av sina medfångar, vad fan är hans problem?

Se nu till att göra livet till ett helvete för fanskapet och håll honom vid liv så länge det går, inget ska vara som han vill, endast motgångar.
Ja, va fan. Låt honom sitta tills rättegången är över, det är inget att dalta om. Lagom innan ordinarie placering kan de ge honom en rejäl omgång.

En supersonisk psykopat upplevelse som han själv tuggar om.
Senast redigerad av develi 2018-08-15 kl. 15:22.
Citera
2018-08-15, 17:05
Medlem
Så här skrev Kajsa "Ekis" Ekman i våras. Nu har det vidriga redan skett, men ändå....:

https://www.metro.se/artikel/kajsa-ekis-ekman-varf%C3%B6r-varnade-ingen-om-madsen
Citera
2018-08-15, 21:03
Medlem
magiciadehexs avatar
Citat:
PM var s.k. sugar-daddy åt en tjej han påstod var 23 och som han inledde en sexuell relation med först efter ett år men köpte henne snarare skor och sånt..
Han är pervers, överkåt, patologisk lögnare samt har skofetisch och ihop med ett vittnes uppgifter om att hon var filippinska (om det var vittnets bedömning framkommer inte, iaf asiatiskt utseende) och såg ut som 14 år;
...så lär han ha pippat henne i high heels redan dag 1 och hon var säkert yngre än det PM påstår även om asiater ser mkt små och unga ut.
Han kanske köpte skor till det stackars flickebarnet så att hon inte skulle frysa om fötterna? NOT.
Klart att han ljuger om det. Är ju bara att fråga Deirdre vad PM är sugen på när han säger att de ska shoppa, när han ska köpa porriga skor, stay-ups, sexunderkläder o.dyl. När han gör det så VET hon att de ska "intima", det säger hon själv i tv. Då ska det bli sex, rollspel och PM ikläder sig rollen som Captain Vladimir.

Har han "köpt skor" m.m till en ung filippinska i ett år så har de garanterat varit intima från första skoinköpet, varför skulle han annars köpa skor, det gubbsjuka skofetischäcklet?!
Påstår han att hon var "23" ligger nog 13 tyvärr närmare sanningen. Han lär ha utforskat skofetischintresset i kombination med pedofili. Satt nog fint för det polymorfperversa avskummet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in